Gå til innhold

Jentetaxi - et bra initiativ!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unge menn som føler seg truet kan oppsøke en natteravn og få hjelp til å få  skyss hjem. 

Anonymkode: 688a6...88c

Hvorfor kan ikke kvinner gjøre det? Hvorfor må de få egen taxi? Hvis det er så enkelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ghostwalker skrev:

Hvorfor kan ikke kvinner gjøre det? Hvorfor må de få egen taxi? Hvis det er så enkelt?

Det er ikke samme etterspørsel. Jentetaxi er ikke noe som bare har blitt gitt oss. Det er noe som har blitt etterspurt i flere år, og som vi jobbet hardt for å få til. Hvorfor kan ikke menn gjøre det samme? Nødvendigheten er tydeligvis ikke stor nok. 

Anonymkode: 688a6...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke samme etterspørsel. Jentetaxi er ikke noe som bare har blitt gitt oss. Det er noe som har blitt etterspurt i flere år, og som vi jobbet hardt for å få til. Hvorfor kan ikke menn gjøre det samme? Nødvendigheten er tydeligvis ikke stor nok. 

Anonymkode: 688a6...88c

Svarer ikke på det jeg spør om.

Jeg er for taxi for kvinner, men sånne svar som at menn får bare gå til nattravner når de føler seg truet, er idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ghostwalker skrev:

Svarer ikke på det jeg spør om.

Jeg er for taxi for kvinner, men sånne svar som at menn får bare gå til nattravner når de føler seg truet, er idiotisk.

Det er flere kvinner som føler seg utrygge enn menn gjør, og vi får egen taxi fordi vi har bedt om det og jobbet for det. Det er svaret på hvorfor kvinner får taxi. 

Anonymkode: 688a6...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ana0603 skrev:

Hvem betaler for taxien?

De 4 i oslo er sponset av sparebanken, natteravnene, Hafslund og Oslo taxi. 

Anonymkode: 688a6...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De 4 i oslo er sponset av sparebanken, natteravnene, Hafslund og Oslo taxi. 

Anonymkode: 688a6...88c

Ja... men det er ikke lett for meg å tro at disse selskapene hadde drevet med noe som ikke får dem profitt. Er de virkelig så snille uten at det finnes en catch? 🙄 Taxi er ikke så billig, og det er mange ute om lørdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ana0603 skrev:

Ja... men det er ikke lett for meg å tro at disse selskapene hadde drevet med noe som ikke får dem profitt. Er de virkelig så snille uten at det finnes en catch? 🙄 Taxi er ikke så billig, og det er mange ute om lørdagene.

De får masse reklame tilbake. De kjøre tre dager i uka, 8 timer i bare i en måned, så er det ikke mange turer de får tatt. Det er bare fire biler, og de kan ikke bestilles. 

Anonymkode: 688a6...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare jenter og kvinner? Menn må bare takle ran, vold, og voldtekter for de er menn å må klare alt? En stor og sterk mann med muskler kan ikke bli voldtatt og/eller bli banka opp ikke sant? Helt umulig det..

På 15.11.2019 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Tenk at det skal være nødvendig. I Norge. 

Anonymkode: f1c42...7bb

Hva kan grunnen til det være tro?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke samme etterspørsel. Jentetaxi er ikke noe som bare har blitt gitt oss. Det er noe som har blitt etterspurt i flere år, og som vi jobbet hardt for å få til. Hvorfor kan ikke menn gjøre det samme? Nødvendigheten er tydeligvis ikke stor nok. 

Anonymkode: 688a6...88c

Har kjørt drosje i Bergen og jentetaxi har en hatt siden 1900-tallet, men da mot betaling.

 

Anonymkode: f3c63...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hvorfor bare jenter og kvinner? Menn må bare takle ran, vold, og voldtekter for de er menn å må klare alt? En stor og sterk mann med muskler kan ikke bli voldtatt og/eller bli banka opp ikke sant? Helt umulig det..

Hva kan grunnen til det være tro?🤔

Menn er tøffe, de får klare seg i mørket 😀

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ana0603 skrev:

Menn er tøffe, de får klare seg i mørket 😀

Klare seg i mørket ja. Det er jo ikke mørket som er problemet. Ingen er tøffe når en gjeng kommer å angriper deg, raner deg, banker deg opp, og voldtar deg. En person går som oftest an å stoppe, men når en hel gjeng angriper.. Du vet jo de er så feige at de ofte må være en hel gjeng.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De 4 i oslo er sponset av sparebanken, natteravnene, Hafslund og Oslo taxi. 

Anonymkode: 688a6...88c

Flott at Hafslund bruker pengene jeg må betale i nettleie på dette

/s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...