Thea Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 HEY HEYYYYYY,Thea er endelig online igjen ready to kick some ass :D Må vel bare si at KG har vært meget meget savna Denne turen blir desverre litt kort,for Thea må på akutten å få satt stivkrampe sprøyte.Lang historie men vi får si det slik......................katter er IKKE koselige dyr :evil: Blir vel å finne litt senere på kvelden tenker jeg Aiii`lll be backh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 ENDELIG KOM DU ONLINE THEA :D "Snakkes" ikveld, etter at jeg har konsumert overraskelses-middagen jeg skal lage til sambo kommer hjem halv 8, TACOS :blunke: Nå sitter jeg her og skal til å lese maaange nye innlegg. Tipper du kommer til å få det travelt med å lese nye innlegg i kveld du også!! Kjempeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 Koselig å ha deg tilbake for godt, Thea! Kjipt at du må ha stivkrampesprøyte, men da er du i alle fall sikra for 10 år fremmover!^ *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess-- Skrevet 8. september 2002 #4 Del Skrevet 8. september 2002 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå