Gå til innhold

Kroppspositivisme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger vi egentlig flere feite damer i bare mager og undertøy på Instagram som forteller hvor mye vi bør elske kroppen vår? Alle bloggere/influensere må slutte å laste bilder av kroppen sin om vi skal få slutt på sånt. IKKE legge ut bilder av bilringene sine. 

Anonymkode: 431a3...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det fins folk som deg som legger ut sånn drit, så trengs det. Det er du og sånne som deg som bidrar til dårlig selvbilde, ikke dem.

Anonymkode: 8ac56...3c9

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det fins folk som deg som legger ut sånn drit, så trengs det. Det er du og sånne som deg som bidrar til dårlig selvbilde, ikke dem.

Bullshit. Det gir bare motsatt virkning.

Anonymkode: 12abd...714

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ingen andre er ansvarlig for ditt og andres selvbilde. Man kan gjerne være fornøyd med tynn eller tykk kropp, men må man legge det ut på Instagram? Jeg kommenter aldri andre kropper. Møkklei av å få slengt overvektige kropper i trynet hver gang jeg åpner Instagram med 'elsk deg selv' tekst under. Er man oppriktig fornøyd trenger man ikke bekreftelse fra andre. Jada, skal slutte følge de folka... 

Anonymkode: 431a3...94b

Skrevet

De vil bare kle av seg og høre hvor deilige, jeg mener modige, de er, de også.

Så lett å gjennomskue.. Pinlig er ordet.

Anonymkode: e583f...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...