AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Del Skrevet 14. november 2019 Etter sønnen min begynte i barnehagen, har jeg blitt syk kjempe ofte. Jeg blir forkjølet og vondt i halsen hver mnd. Veldig irriterende. Vil det stabilisere seg? Kan ikke gjøre mer med hygenen enn det jeg gjør. Skifter klær hver dag, vasker hender ved barnehagelevering og henting. Anonymkode: 612e1...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. november 2019 #2 Del Skrevet 14. november 2019 Helt vanlig, og jeg trodde også at dette var allmennkunnskap? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #3 Del Skrevet 14. november 2019 33 minutter siden, Teatrica skrev: Helt vanlig, og jeg trodde også at dette var allmennkunnskap? Ok. Kjenner ingen som har hatt det slik så derfor jeg spurte. Beklager. Jeg vet at barna blir mye syk det første året, men viste ikke at jeg og skulle bli å mye syk. Men da er det vel helt normalt at foreldre og blir det Anonymkode: 612e1...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. november 2019 #4 Del Skrevet 14. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok. Kjenner ingen som har hatt det slik så derfor jeg spurte. Beklager. Jeg vet at barna blir mye syk det første året, men viste ikke at jeg og skulle bli å mye syk. Men da er det vel helt normalt at foreldre og blir det Anonymkode: 612e1...f14 Ja, barna tar jo med seg smitten hjem, så hele husholdningen pleier å få svi for dette... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 14. november 2019 #5 Del Skrevet 14. november 2019 Første året er gjerne unntakstilstandee I hele familien. Barnet smitter så klart deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #6 Del Skrevet 14. november 2019 Vårt første barn begynte i barnehagen i august. Første hele uke barnet hadde var i mars! Vi var også sjuke hele tiden. Barn nr 2 var ikke syk en dag, det hadde jo blitt smittet av storebror allerede. Anonymkode: 9354e...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #7 Del Skrevet 14. november 2019 Helt vanlig. Synes egentlig det er litt rart at du ble overrasket, synes man hører så mye om sykdom, sykt barn-dager, sykdom hos småbarnsforeldre osv. Første året sønnen vår gikk i barnehagen brukte jeg opp alle egenmeldingsmulighetene mine og måtte få sykmelding for hver forkjølelse/omgangssyke. Men det blir bedre! Anonymkode: bfdc8...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå