Gjest Familytree Skrevet 14. november 2019 #21 Skrevet 14. november 2019 Når slutter dette å være morsom og å bli forstått som en forsvarsmekanisme ?! Jeg ler mye, men jeg gråter aldri, jeg tror at latter er et flott system for å unngå stress og gråt er likt. Jeg gråter i det skjulte og ler i offentligheten. Jeg tror fem måneder siden jeg kastet de siste tårene.
jukkapalme Skrevet 14. november 2019 #22 Skrevet 14. november 2019 18 minutter siden, Ariana807 skrev: Alt for ofte. Minst en gang til dagen. Alltid en eller annen video eller post på facebook som får tårene til å renne 😭😭😭 Den siste jeg så stakk skikkelig dypt! Nå begynte jeg å grine og Gråter omtrent daglig jeg også. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #23 Skrevet 14. november 2019 20 minutter siden, Ariana807 skrev: Alt for ofte. Minst en gang til dagen. Alltid en eller annen video eller post på facebook som får tårene til å renne 😭😭😭 Den siste jeg så stakk skikkelig dypt! ååå, denne traff meg veldig også 😥💔 men jeg gråter ganske sjelden, som regel bare når jeg har depresjoner. Da gråter jeg hver dag... Anonymkode: ca582...1f6 1
Horten Market Skrevet 14. november 2019 #24 Skrevet 14. november 2019 15 minutter siden, Gorilla skrev: Hvorfor er grining bare for kvinner? Det er da en fullstendig normal fysiologisk reaksjon for begge kjønn. Grining er nok ikke en "normal fysiologisk funksjon" for menn. Tvert imot har naturen innrettet det slik at menn ikke er like lett å lese som kvinner og barn. Du ser dette fenomenet også hos hanndyr. Når menn føler, så kommer det ikke til fysisk uttrykk slik det gjør hos kvinner.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #25 Skrevet 14. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg griner 2 til 3 ganger i uken. Finnes det en måte å stoppe tårene? Å stoppe å grine? Hilsen dame 31 Anonymkode: bb00f...0a4 Ja, ved å finne det eller den som gjør deg lykkelig. I tillegg til å kutte ut dem som spiser opp all energi, lykke og glede i dagene dine. Anonymkode: 37de0...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #26 Skrevet 14. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg griner 2 til 3 ganger i uken. Finnes det en måte å stoppe tårene? Å stoppe å grine? Hilsen dame 31 Anonymkode: bb00f...0a4 Gråt jevnlig før, så fant jeg lykken og nå gråter jeg kanskje en gang i måneden under mensen Anonymkode: 37de0...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #27 Skrevet 14. november 2019 Gråter generelt lite, for jeg syns det gjør så vondt der og da. Hater virkelig å gråte, og det skal MYE til for at jeg gjør det i offentlighet. Hvis jeg kjenner at trangen kommer, så gjør jeg alt i min makt for å forsøke og stoppe det! Nå de siste dagene har det dog vært vanskelig å stoppe det Anonymkode: 00ab9...54f 1
Gjest Familytree Skrevet 14. november 2019 #28 Skrevet 14. november 2019 2 timer siden, Horten Market skrev: Det skjer aldri, jeg er jo mann. Grining er for kvinnfolk og feminine menn som skal vise at de "følger med i tiden". Men jeg er likevel lettrørt, tro det eller ei. Kan komme av at jeg har langt over gjennomsnittlig empatiske evner (fastslått profesjonelt ved psykologisk institutt). Hahaha seriøst? Harvard Universitet?😉 2 timer siden, Gorilla skrev: Hvorfor er grining bare for kvinner? Det er da en fullstendig normal fysiologisk reaksjon for begge kjønn. Jeg tror det var bare en vits ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå