Gå til innhold

Skuffet og lei meg ang en mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han dansk? 

Anonymkode: bed0d...086

Nei, hvordan det? 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lenge. Jeg hadde kunne skrive og på en måte hatt lyst, men da hadde det vært meg igjen. Jeg kontaktet jo både fredag og lørdag. 

Tenker bare mer og mer at jeg hører ikke mer fra han. 

Jeg skjønner allikevel ikke at han bare kan gjøre det uten å si noe, men...,

Veldig fristende å spørre han noen spm ang dette, men vet ikke om det svarer seg. Hva tenker du om det? God eller dårlig ide? 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva ville du gjort i denne situasjonen? Skrev noe til han å spurt eller bare latt det fade ut? 

Anonymkode: abf4c...770

Blokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du skrev både fredag og lørdag. Fikk du noe svar etter at du skrev på fredag, eller tok du kontakt også på lørdag uten å ha hørt noe i mellomtiden? Det er jo kanskje ikke et så godt tegn...

Uansett, du har vel ikke noe tape på å gjøre et forsøk til. Foreslå en konkret aktivitet litt frem i tid, og se om du får noen respons på det, og i så fall hvilken. Selv om det kan føles litt sårt å stikke hodet frem nok en gang og ta initiativet, så har man jo ikke noe særlig å tape på det, kanskje bortsett fra å svelge stoltheten litt. Selv om manglende respons ofte er et tegn på manglende interesse, så hender det jo også at man kan være sykt opptatt med barn/familie/jobb/annet en stund, og dersom ting har vært bra til nå, så er det jo litt dumt å la det gå på grunn av en misforståelse. Svarer han ikke, eller gir et svar som tyder på at han ikke er spesielt interessert, så vet du det helt sikkert hvertfall, så kan du heller bli positivt overrasket hvis det viser seg at han bare var veldig opptatt. 

Men joda. Dersom det viser seg at han ikke er interessert mer, så syntes jeg det er dårlig å ikke si det. Syntes ikke at antall ganger man har møttes spiller så stor rolle her, for selv om fem måneder ikke er lenge i den store sammenhengen, så syntes jeg likevel at man har datet en god stund og lenge nok til at man skylder den andre en forklaring i det minste. 

Anonymkode: 0c6e2...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du sa du skrev både fredag og lørdag. Fikk du noe svar etter at du skrev på fredag, eller tok du kontakt også på lørdag uten å ha hørt noe i mellomtiden? Det er jo kanskje ikke et så godt tegn...

Uansett, du har vel ikke noe tape på å gjøre et forsøk til. Foreslå en konkret aktivitet litt frem i tid, og se om du får noen respons på det, og i så fall hvilken. Selv om det kan føles litt sårt å stikke hodet frem nok en gang og ta initiativet, så har man jo ikke noe særlig å tape på det, kanskje bortsett fra å svelge stoltheten litt. Selv om manglende respons ofte er et tegn på manglende interesse, så hender det jo også at man kan være sykt opptatt med barn/familie/jobb/annet en stund, og dersom ting har vært bra til nå, så er det jo litt dumt å la det gå på grunn av en misforståelse. Svarer han ikke, eller gir et svar som tyder på at han ikke er spesielt interessert, så vet du det helt sikkert hvertfall, så kan du heller bli positivt overrasket hvis det viser seg at han bare var veldig opptatt. 

Men joda. Dersom det viser seg at han ikke er interessert mer, så syntes jeg det er dårlig å ikke si det. Syntes ikke at antall ganger man har møttes spiller så stor rolle her, for selv om fem måneder ikke er lenge i den store sammenhengen, så syntes jeg likevel at man har datet en god stund og lenge nok til at man skylder den andre en forklaring i det minste. 

Anonymkode: 0c6e2...4ba

Han svarte begge dagene. 

Frister ikke å spørre om å finne på noe med han. Tenkte mer alla: Stille der i fra. Merker avtagende og liten kontakt fra deg. Er det en grunn? Og gjerne spørre om han ikke vil ha mer kontakt. Dumt å gjøre? 

Ingen har det så travelt at man ikke kan sende en meld dersom man har lyst. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvordan det? 

Anonymkode: abf4c...770

Minner om en dansk fjott jeg datet.. 

Anonymkode: bed0d...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Minner om en dansk fjott jeg datet.. 

Anonymkode: bed0d...086

Skjønner! 

Er gjerne flere av samme sorten.

Anonymkode: abf4c...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en meld av han i kveld. Ikke noe voldsomme greier egentlig. Han skrev tilslutt vi snakkes. 

Blir ikke klok av dette. Tror dere at man vet dersom en mann er interessert? 

Lager jeg nå unnskyldninger for han? Lurer på om jeg skal møte han igjen dersom han spør. 

 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en meld av han i kveld. Ikke noe voldsomme greier egentlig. Han skrev tilslutt vi snakkes. 

Blir ikke klok av dette. Tror dere at man vet dersom en mann er interessert? 

Lager jeg nå unnskyldninger for han? Lurer på om jeg skal møte han igjen dersom han spør. 

 

Anonymkode: abf4c...770

Hvorfor? Du kaster bort tiden din. 

Anonymkode: f8423...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Du kaster bort tiden din. 

Anonymkode: f8423...003

Jeg gjør vel egentlig det da...

Takk!

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta det for hva det er akkurat nå og ha det fint med det som er bra? Det er jo at du tenker og tenker på hva det kan bli som ødelegger for det som er fint nå. Framtiden råder vi ikke over uansett. Det er ikke nødvendig å dra lenger enn til KG og lese om alle som strever i forholdene sine for å skjønne at et øyeblikks lykke ikke sikrer et godt samliv fremover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok bare svart svært kort og kaldt på den meldingen/ikke svart i det hele tatt, også prøvd å gå videre. Det holder ikke å sende en kort melding etter en uke. Ingen er så travel at de ikke har 1 minutt til å sende en melding på en uke. Du fortjener mye bedre ts ❤️

Anonymkode: b5774...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nok bare svart svært kort og kaldt på den meldingen/ikke svart i det hele tatt, også prøvd å gå videre. Det holder ikke å sende en kort melding etter en uke. Ingen er så travel at de ikke har 1 minutt til å sende en melding på en uke. Du fortjener mye bedre ts ❤️

Anonymkode: b5774...7ee

Takk ❤️

Du har rett. Dersom jeg skal ha kjæreste ønsker jeg å føle meg litt spesiell for han. Noe jeg ikke gjør nå. Så håper å finne det. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk ❤️

Du har rett. Dersom jeg skal ha kjæreste ønsker jeg å føle meg litt spesiell for han. Noe jeg ikke gjør nå. Så håper å finne det. 

Anonymkode: abf4c...770

Ja, sånn skal det låte :) Møt heller en mann som viser med hele seg at han vil ha deg! Jeg er sikker på at du møter en før eller siden, du virker som en fin person :) 

Anonymkode: b5774...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sånn skal det låte :) Møt heller en mann som viser med hele seg at han vil ha deg! Jeg er sikker på at du møter en før eller siden, du virker som en fin person :) 

Anonymkode: b5774...7ee

Takk for det. Fint sagt av det. Håper du har rett. Ut på bytur i kveld så får se evt andre plasser. God helg 😊

Anonymkode: abf4c...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Fint sagt av det. Håper du har rett. Ut på bytur i kveld så får se evt andre plasser. God helg 😊

Anonymkode: abf4c...770

Takk, god tur ut og god helg 😊

Anonymkode: b5774...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...