Gå til innhold

Skuffet og lei meg ang en mann!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hengt med en mann siden juni. Ikke veldig ofte, men en gang eller to på 2 uker. 

Nå merker jeg det blir sjeldnere kontakt. Ikke hørt en lyd siden lørdag og da var det jeg som ga en lyd. Nå vil jeg teste om jeg hører fra han. 

Kjenner det er vondt. Føler han er på vei vekk fra meg. Var jeg kanskje bare litt hygge en stund. 

Hva ville du gjort i denne situasjonen? Skrev noe til han å spurt eller bare latt det fade ut? 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange ganger har dere møtt hverandre? Hatt sex, kysset og slikt?

 

Anonymkode: 04d55...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har dere møtt hverandre? Hatt sex, kysset og slikt?

 

Anonymkode: 04d55...07b

Har vel møtte ca 15 ganger. Hatt sex, kysset og slikt gjerne 9 av de. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å ikke ta kontakt. Vil han ha kontakt med deg igjen så tar han kontakt. Beste du kan gjøre er å se opp og frem. En havner fort i denne kategorien hvis man ikke har definert hvordan en vil ha det ned til minste detalj når det gjelder menn. Aldri ta noe for gitt... det de sier må tas veldig bokstavelig. 
Lykke til. D er bakdelen med dating 

Anonymkode: 35f2c...205

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du og han? Er det lang avstand mellom dere? Barn?

Anonymkode: 62893...8b4

Vi er i 30 årene. Ikke så lang avstand. Har barn. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har mye problemer? Han vil vel bare ha sex, men er blitt lei av syting og at du er kjedelig i senga? 

Anonymkode: 62893...8b4

Har ikke problemer. Kan jo være han synes jeg er kjedelig i seng. Vet ikke jeg. Heller mot at det var sex han ville ha da. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så mye du får gjort med det. Annet enn å ikke ta kontakt. Vil han ha kontakt med deg igjen så tar han kontakt. Beste du kan gjøre er å se opp og frem. En havner fort i denne kategorien hvis man ikke har definert hvordan en vil ha det ned til minste detalj når det gjelder menn. Aldri ta noe for gitt... det de sier må tas veldig bokstavelig. 
Lykke til. D er bakdelen med dating 

Anonymkode: 35f2c...205

Du har rett i det. Lite å gjøre. Sitter trist tilbake og angrer på en måtte at jeg tok sjansen. Vet ikke om jeg vil fortsette med det. Takk for lykke til. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det være normslt at han evt sa at han ikke var interessert i å treffes mer etter så lang tid eller bare fade ut? 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere møttes så sjeldent pga kræsjende barnefri, eller har det vært slik selv om dere har hatt mulighet til å møtes oftere? Om det er sistnevnte og relativt lite kontakt mellom så høres jo det mer ut som et avslappet opplegg som ikke går noen vei. Det kan oftere bli faset ut naturlig når den ene ikke er så interessert lenger. Om dere faktisk har aktivt datet med en del kommunikasjon hadde det vært ekstra på sin plass å si ifra når en ikke vil lengre. 

Anonymkode: 4445a...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ham du må spørre. Eller du kan kjefte på ham og si at du ikke finner deg i å bli fadet ut, så om han ikke strammer seg opp, så går du - uten å snu deg. Eller du kan kjenne godt etter hvor mye du er villig til å gjøre for ham, og om det er på linje med egne barn, kan du gjerne la det gå en stund til - det tar lang tid å knytte seg, om ikke en forelskelse har slått ned i hjernen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hengt med en mann siden juni. Ikke veldig ofte, men en gang eller to på 2 uker. 

Nå merker jeg det blir sjeldnere kontakt. Ikke hørt en lyd siden lørdag og da var det jeg som ga en lyd. Nå vil jeg teste om jeg hører fra han. 

 Kjenner det er vondt. Føler han er på vei vekk fra meg. Var jeg kanskje bare litt hygge en stund. 

Hva ville du gjort i denne situasjonen? Skrev noe til han å spurt eller bare latt det fade ut? 

Anonymkode: abf4c...770

Jeg tenker at en bør være åpen om hva en ser etter i en relasjon. Har du kommunisert til han at du ønsker noe seriøst, eller bare "henger" dere sammen og har sex uten noen forpliktelser? Om det er sistnevnte tenker jeg at en ikke kan forvente så veldig mye mer, og at om du ønsker mer må dette kommuniseres klarere til ham. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i det. Lite å gjøre. Sitter trist tilbake og angrer på en måtte at jeg tok sjansen. Vet ikke om jeg vil fortsette med det. Takk for lykke til. 

Anonymkode: abf4c...770

Var meg du siterte. Hatt kjærlighetssorg i flere mnd’er etterpå så been there Done that... men ta det som en erfaring rikere og se på hva du kan gjøre anderledes ved neste korsvei. Beste er vel å skru alt av forventningene på ett lavmål. Få det klinkende klart fra start er det kun sex han er interessert i så move on. Sier han... tar det som det kommer... knip igjen... inntil han foreslår noe annet og vær klar på i utgangspkt selv og at du ikke er interessert i bare sex. De fleste vil vel ha en kjæreste etterhvert så det får være utgangspkt. Så en siler ut de som ikke er tydelige på det samme tilbake. 
Ikke gi opp håpet. Du traff bare feil mann denne gangen.

Lykke til👍🏻🍀

Anonymkode: 35f2c...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje vært naiv. Før vi møttes spurte jeg hva han så etter og han svarte kjæreste med den rette og dette var heg enig i. Når vi har nå vært sammen har dette vært mitt mål å finne ut om vi kan være det. Og om han har tenkt likt vet jeg ikke. Har og tenkt siden vi har møttes så har han vært interessert i meg. Dersom ikke hadde han ikke giddet vel har jeg tenkt, men kan jo være han har tenkt lett tilgang til sex i denne perioden. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kanskje vært naiv. Før vi møttes spurte jeg hva han så etter og han svarte kjæreste med den rette og dette var heg enig i. Når vi har nå vært sammen har dette vært mitt mål å finne ut om vi kan være det. Og om han har tenkt likt vet jeg ikke. Har og tenkt siden vi har møttes så har han vært interessert i meg. Dersom ikke hadde han ikke giddet vel har jeg tenkt, men kan jo være han har tenkt lett tilgang til sex i denne perioden. 

Anonymkode: abf4c...770

Det der er litt spot on .. tenkte litt på det samme det blir mer kronglete når begge sier de søker kjæreste og d er jo og riktig å ikke gå så fort frem. Men det er mulig det er bare oss damer som knytter oss lettere til noen enn det menn gjør over tid. Og dette går ikke an å forutse på noen måte. Og da ender jo ofte damer med at de var ikke den rette for han. Det skal ikke være enkelt men når det er sånn så må en vel bare godta det. Og heller tenke at den dagen man treffer den rette vil ikke noe av dette her skje. 

Anonymkode: 35f2c...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man definerer hva man er ute etter så kan jo dette skje. Det er sånn det er å date rett og slett. 

Man kan jo ikke bestemme over følelsene sine. Hvis han nå føler at han ikke har utviklet de rette følelsene for deg så er det ikke så mye man kan gjøre med det eller kunne ha gjort i utgangspunktet. Man kan jo like noen godt i starten, men så utvikler det seg ikke videre. Du kan spørre deg ihjel på forhånd om den andres intensjoner, men dette går uansett ikke å gardere seg mot. 

Tror du bare må ta ting rolig selv, ikke ha for store forhåpninger før det har gått minst 3-4 mnd med hyppig kontakt. Dette får du ikke gjort noe med. Å sende meldinger å mase på han vil ikke hjelpe. Hadde han vært super interessert hadde han latt høre fra seg. 
 

Anonymkode: a1101...27b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere møttes så sjeldent pga kræsjende barnefri, eller har det vært slik selv om dere har hatt mulighet til å møtes oftere? Om det er sistnevnte og relativt lite kontakt mellom så høres jo det mer ut som et avslappet opplegg som ikke går noen vei. Det kan oftere bli faset ut naturlig når den ene ikke er så interessert lenger. Om dere faktisk har aktivt datet med en del kommunikasjon hadde det vært ekstra på sin plass å si ifra når en ikke vil lengre. 

Anonymkode: 4445a...c3f

Det har vært pga barn ja. Så jeg ville absolutt møtt han mer, men vet jo ikke helt om dette bare har vært meg. Kanskje det har passet han fint. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg får bare se om jeg hører fra han. Snart en uke siden. Da er han ikke veldig interessert akkurat. 

Anonymkode: abf4c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært pga barn ja. Så jeg ville absolutt møtt han mer, men vet jo ikke helt om dette bare har vært meg. Kanskje det har passet han fint. 

Anonymkode: abf4c...770

Hvor mye har dere pratet utenom då? For det er noe sjeldent å møtes om det skal utvikle seg til noe mer. Avhenger jo av å prate godt mellom møtene for å bli kjent godt. 

Anonymkode: 4445a...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg får bare se om jeg hører fra han. Snart en uke siden. Da er han ikke veldig interessert akkurat. 

Anonymkode: abf4c...770

En uke uten kontakt med en du holder på med er jo ikke særlig OK. Hvor gamle er barna deres? Kan dere ikke møtes med barna som venner da, om det er det som er problemet?

Anonymkode: 38a1f...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...