Gå til innhold

P-pilleslutt, uff

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg velger å slutte på p-piller etter en haug av år i tilfelle jeg ønsker et barn nå sånn når det kanskje uansett er for sent. Og for å se om det å slutte kan gi noen positive forandringer. Hittil er det ikke bra. Konstante murringer i mage og nå etter to-tre uker er magen «stinn»  og i går kom det spor av blod. Ikke noe i dag. (Jeg vet at jeg ikke er gravid) Hater at jeg ikke kan kontrollere syklus mer. 

Hvordan var det å slutte på p-piller etter mange år for deg? 

Anonymkode: 5e516...fe3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hatet det, ingen positive effekter. 

Eggløsningssmerter i 2-3 dager, menssmerter i 4-5 dager, oppblåst mage. Og null mulighet til å styre/droppe blødning. 

Anonymkode: 9314d...3d1

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hatet det, ingen positive effekter. 

Eggløsningssmerter i 2-3 dager, menssmerter i 4-5 dager, oppblåst mage. Og null mulighet til å styre/droppe blødning. 

Anonymkode: 9314d...3d1

Da er vi enige. Håper virkelig dette blir bedre. Ikke greit å gå slik i lengden, med oppblåst, murrende mage og så vidt tendens til bitteliten blødning. 

Skrevet

Sluttet i august, hadde mens/blødning kjapt, så gikk det nøyaktig 27 dager så fikk jeg ny mens. Etter det ingenting. Føler jo mens smerter hele tiden så tror jeg får det hele tiden. Positive, mye kåtere enn før, og stabilt humør. 

Anonymkode: d3c29...5c4

• Liker 1
Skrevet

Sluttet i mars. Alt er mye bedre nå! I begynnelsen var det som beskrevet over. Men dette går over!

Anonymkode: 442f0...969

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet i august, hadde mens/blødning kjapt, så gikk det nøyaktig 27 dager så fikk jeg ny mens. Etter det ingenting. Føler jo mens smerter hele tiden så tror jeg får det hele tiden. Positive, mye kåtere enn før, og stabilt humør. 

Anonymkode: d3c29...5c4

Så både positivt og negativt da. Det er sistnevnte jeg håper på.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet i mars. Alt er mye bedre nå! I begynnelsen var det som beskrevet over. Men dette går over!

Anonymkode: 442f0...969

Da håper jeg muring og småblødninger gir seg her og. 

Skrevet

Jeg har mistet mensen etter ppilleslutt. Syklusen ble bare lenger og lenger og nå er mensen helt borte. 3 mnd siden sist mens. Har gitt opp å vente på den. Håper den dukker opp igjen snart da. Ellers er det bare positivt å slutte. Blant annet bedre humør og sexlyst. 

Anonymkode: c96af...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...