Gå til innhold

Lailas Mat


Trine123

Anbefalte innlegg

Jeg måtte titte innom bloggen men den falt ikke i smak for min del. Foretrekker Trines Matblogg og Fru Timian. Jeg kommer neppe til å gå inn på bloggen igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.11.2019 den 16.54, Purple Basil skrev:

For en ræva blogg, men heldigvis så finnes det mange andre gode matbloggere her i Norge :)

Det er kanskje ikke verdens beste matblogg, men den er bra. Syns det er stygt å kalle det den for ræva blogg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Noe av det dårligste jeg har sett av norske matblogger, og jeg leser og har lest mange. 

 

Det har jeg også, og er ikke av samme oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hun klart å bestemme seg for om hun skal skrive på bokmål eller nynorsk (og droppet dialektskrivingen) og tatt bedre bilder hadde det løftet bloggen mange hakk. Blasse mobilbilder funker ikke når man har matblogg og maten skal se fristende ut. Oppskriftene er jo helt ålreite selv om de ikke er så spennende og alle kan finne noe de liker der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jukkapalme skrev:

Hadde hun klart å bestemme seg for om hun skal skrive på bokmål eller nynorsk (og droppet dialektskrivingen) og tatt bedre bilder hadde det løftet bloggen mange hakk. Blasse mobilbilder funker ikke når man har matblogg og maten skal se fristende ut. Oppskriftene er jo helt ålreite selv om de ikke er så spennende og alle kan finne noe de liker der.

Ja hun kunne holdt seg til bokmål, men dette gjør ikke bloggen dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trine123 skrev:

Ja hun kunne holdt seg til bokmål, men dette gjør ikke bloggen dårlig.

Det gjør den ihvertfall ikke bedre..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du kommenterer og heier henne frem på bloggen hennes 👏🏻☺️ Da gjør i nok mer for henne enn ved å lage tråd her, og motiverer henne til å fortsette bloggingen. Hun er nok rågod på matlaging, men det er ikke en blogg jeg personlig blir inspirert av. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lady T skrev:

Foreslår at du kommenterer og heier henne frem på bloggen hennes 👏🏻☺️ Da gjør i nok mer for henne enn ved å lage tråd her, og motiverer henne til å fortsette bloggingen. Hun er nok rågod på matlaging, men det er ikke en blogg jeg personlig blir inspirert av. 

Jeg kommenterer hvor jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg kommenterer hvor jeg vil.

Selvsagt, det var bare et vennlig råd. Jeg hadde en matblogg selv for mange år siden og ble motivert og glad av fine kommentarer og den kontakten jeg fikk med leserne mine 😊 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lady T skrev:

Selvsagt, det var bare et vennlig råd. Jeg hadde en matblogg selv for mange år siden og ble motivert og glad av fine kommentarer og den kontakten jeg fikk med leserne mine 😊 

Ja og jeg har kommentert på hennes blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Trine123 skrev:

Ja og jeg har kommentert på hennes blogg.

Supert 👏🏻❤️ Jeg så hun ikke hadde fått mange kommentarer. Lurt å backe sine favorittbloggere ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lady T skrev:

Supert 👏🏻❤️ Jeg så hun ikke hadde fått mange kommentarer. Lurt å backe sine favorittbloggere ☺️

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...