Gå til innhold

Lailas Mat


Trine123

Anbefalte innlegg

Her er enda en blogg jeg følger og syns har veldig mange gode oppskrifter. Det er en matblogg. Bloggen er på blogg.no. Hva syns dere om denne bloggen? Det er mange blogger jeg leser, og denne er en av dem. Tråden om bloggen jeg liker best ble slettet, så håpet denne får stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke den var så veldig bra, jeg. Dårlige bilder, det funker ikke når man skal fotografere mat. I tillegg er språket dårlig, mye emojis i oppskriftene. 

Hun skriver også selv at hun får vann i munnen av bakverkene, faktisk akkurat slik som du også skrev her😉

Endret av Flisespikker
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine123 skrev:

Her er enda en blogg jeg følger og syns har veldig mange gode oppskrifter. Det er en matblogg. Bloggen er på blogg.no. Hva syns dere om denne bloggen? Det er mange blogger jeg leser, og denne er en av dem. Tråden om bloggen jeg liker best ble slettet, så håpet denne får stå.

Synes du ikke det er litt rart at hun ikke godkjenner kommentaren fra deg? 🤔

Jaja.

Aldri hørt om Lailas mat heller jeg, men måtte jo kikke 😉 Hun virker jo utrolig god til å lage mat! Men som inspirerende blogg er den bare helt ok,  verken mer eller mindre. Men det trekker veldig ned alle linkene til matfrabunnenfb.😅
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Flisespikker skrev:

Synes ikke den var så veldig bra, jeg. Dårlige bilder, det funker ikke når man skal fotografere mat. I tillegg er språket dårlig, mye emojis i oppskriftene. 

Hun skriver også selv at hun får vann i munnen av bakverkene, faktisk akkurat slik som du også skrev her😉

Er det også galt å skrive, du tror vel jeg er denne bloggeren også da? Bildene er veldig bra, så jeg kan ikke skjønne hvordan dere mener bilder skal være?

Endret av Trine123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mange slurvefeil det var i den bloggen. Er det flere personer som samarbeider om å skrive? I en og samme oppskrift skrives et både charlotteløk og sjarlottløk. Det skrives på dialekt, på nynorsk og på bokmål om hverandre.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Lady T skrev:

Synes du ikke det er litt rart at hun ikke godkjenner kommentaren fra deg? 🤔

Jaja.

Aldri hørt om Lailas mat heller jeg, men måtte jo kikke 😉 Hun virker jo utrolig god til å lage mat! Men som inspirerende blogg er den bare helt ok,  verken mer eller mindre. Men det trekker veldig ned alle linkene til matfrabunnenfb.😅
 

 

Når det gjelder den andre bloggeren har jeg snakket personlig på Mail med henne, så du trenger ikke bekymre deg.

Ja veldig god til å lage mat, og veldig mye godt fra bunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trine123 skrev:

Når det gjelder den andre bloggeren har jeg snakket personlig på Mail med henne, så du trenger ikke bekymre deg.

Ja veldig god til å lage mat, og veldig mye godt fra bunnen av.

Bekymrer meg ikke, bare stusser litt på både dette og hint 🙃 Ble også litt provosert når hun ikke godtar min kommentar, men godtar min andre kommentar om at den første ikke ble godtatt - og hun svarer at jeg driver med «drittslenging på KG». Det gjorde jeg absolutt ikke - jeg skrev jo faktisk her inne at hun sikkert var en hyggelig dame. Vel, det mener jeg selvsagt ikke lenger. 🙈 Så kan ikke fatte og begripe hvorfor det er din favorittblogg. Kjenner jeg blir skeptisk til alle dine blogganbefalinger nå 😆 Det får da være måte på å vrenge og vri på det jeg skrev.

Endret av Lady T
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lady T skrev:

Bekymrer meg ikke, bare stusser litt på både dette og hint 🙃 Ble også litt provosert når hun ikke godtar min kommentar, men godtar min andre kommentar om at den første ikke ble godtatt - og hun svarer at jeg driver med «drittslenging på KG». Det gjorde jeg absolutt ikke - jeg skrev jo faktisk her inne at hun sikkert var en hyggelig dame. Vel, det mener jeg selvsagt ikke lenger. 🙈 Så kan ikke fatte og begripe hvorfor det er din favorittblogg. Kjenner jeg blir skeptisk til alle dine blogganbefalinger nå 😆 Det får da være måte på å vrenge og vri på det jeg skrev.

Jeg kan da vel ikke uttale meg om bloggerens mening om deg. Det får du spørre henne om, det angår ikke meg. Jeg liker både bloggen og bloggeren. Men nå handler ikke denne tråden om den bloggeren. Så ønsker du å diskutere den bloggen får du forsøke å starte en tråd om den da, og kanskje får den stå.

Du får bare være skeptisk til mine blogg anbefalinger, det gjør meg ingenting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg kan da vel ikke uttale meg om bloggerens mening om deg. Det får du spørre henne om, det angår ikke meg. Jeg liker både bloggen og bloggeren. Men nå handler ikke denne tråden om den bloggeren. Så ønsker du å diskutere den bloggen får du forsøke å starte en tråd om den da, og kanskje får den stå.

Du får bare være skeptisk til mine blogg anbefalinger, det gjør meg ingenting.

 

KariMarita ønsker ingen tråd om seg selv her inne, så da lar vi det bare være 🤗 Det burde du visst og respektert - siden du er så fan, mener jeg 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lady T skrev:

KariMarita ønsker ingen tråd om seg selv her inne, så da lar vi det bare være 🤗 Det burde du visst og respektert - siden du er så fan, mener jeg 😉

Jeg vet det. Men hvis du absolutt vil diskutere hennes blogg, må du nesten opprette en tråd, for denne tråden er ikke om hennes blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine123 skrev:

Jeg vet det. Men hvis du absolutt vil diskutere hennes blogg, må du nesten opprette en tråd, for denne tråden er ikke om hennes blogg.

Jeg vil ikke det. Nå har jeg fått sagt det jeg ville si. Hadet bra  👋🏻😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lady T skrev:

Jeg vil ikke det. Nå har jeg fått sagt det jeg ville si. Hadet bra  👋🏻😄

Så bra da. Da kan du diskutere Lailas Mat sin blogg da, hvis du skal diskutere i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nimorna skrev:

Det var da voldsomt så mange slurvefeil det var i den bloggen. Er det flere personer som samarbeider om å skrive? I en og samme oppskrift skrives et både charlotteløk og sjarlottløk. Det skrives på dialekt, på nynorsk og på bokmål om hverandre.  

Jeg ble helt grammatisk forvirret av å lese den bloggen. Når det er så mye feil, orker jeg ikke å lese slike blogger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun var på ferie i Thailand.  Et tips da er jo å lage et innlegg om maten der. Dra på cooking class osv, det kan man gjøre over alt der. Bare et content-tips. Veldig synd å ikke bruke slike turer til å bygge godt innhold til bloggen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes, så dårlige bilder! Dårlig språk også, jeg orker ikke lese et sånt sammensurium av bokmål, nynorsk og dialekt. Sikkert noen gode oppskrifter, men hjelper ikke når språket er så dårlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt, men den appellerer ikke til meg. Lite inspirerende oppskrifter du finner "over alt" og utrolig kjedelige bilder. Holder meg til FruTimian, Trines Matblogg, Linda Stuhaug, matpaabordet osv. De gir meg mye mer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke de helt store problemene med bildene hennes, men jeg syntes ikke hun er flink til å uttrykke seg skriftlig.  Som andre har nevnt, hun blander dialekt, nynorsk og bokmål, hun glemmer stor bokstav i begynnelsen av setninger, retter ikke opp i skrivefeil og hun kan tydeligvis ikke kommareglene. 

Med det havet som er av matblogger i dag, må du være god til å uttrykke deg og du bør klare å skille deg ut med noe eget. Pølsegryter, boller og ovnsomelett blir litt for standard, ihvertfall for meg. Om jeg skal nevne noen matblogger som inspirerer meg må det bli Et kjøkken i Istanbul, Aischas mat og Sviddå som alle har funnet seg en klar nisje de er svært gode på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...