Gå til innhold

Hva skjer med tinder matchene mine????? (Mann 34)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Det er jo rettferdig at under middels menn får kontakt med under middels damer da?

Dere er bare altfor kravstore og mener dere skal ha de fineste damene og da går det ikke opp i opp ass.

Anonymkode: 2e88c...f49

"Du kan være middels eller over middels attraktiv og få veldig få matcher, bare matche med mindre attraktive damer osv"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ouch! Den svir litt egentlig. Men men, det er naturen dette sikkert. Damer ass, for noen pripne skapninger. heheh

Anonymkode: 5fe67...5c8

Pripne? Noen er jo det, men langt ifra alle. Du er bare ikke kjekk nok...derfor

Anonymkode: b2c4b...333

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du svarer i denne tråden, kjenner jeg at jeg er gla jeg ikke har matchet med deg. Typisk nice guy. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kapasitet eller gidd til å se på alle bildene, så jeg bare sitter og trykker på like knappen med høyrehånda når jeg sitter å se på dataen eller tv'en. heheh

Anonymkode: 5fe67...5c8

Hvem er det som har innbildt deg at man får pule uten å legge innsats i det? Det har aldri vært sånn at menn kan åpne døra og rope "jeg vil pule" også kommer de fineste damene i byen løpende. Selv en hannkatt må slåss litt med de andre kattene før han får parret seg, selv om hunnkatten ligger der med rumpa i været og hyler av kåthet. Skjerp deg, er du så lat er det høyrehånda eller prostituerte som gjenstår.

Å ligge uten innsats er forbeholdt de fineste 2% av begge kjønn, alle andre må legge ulike nivåer av innsats i det., og ut fra matchene dine må du uppe bilde, tekst og meldingsgamet ditt betydelig, dersom du skal komme i trusa på de jentene du ønsker. Jeg kan dog trøste deg med at lista er ganske lav, så jeg vil anslå at de fleste menn kan øke attraktiviteten hos matchene sine med kanskje 20% pr 5% dere legger i det. Er bildene ok, og den første meldinga bra har du allerede utmerket deg positivt i forhold til 80% av de andre mannfolka. 

Anonymkode: 0d716...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Vinterjenta said:

Sånn som du svarer i denne tråden, kjenner jeg at jeg er gla jeg ikke har matchet med deg. Typisk nice guy. 

Han virker da ikke spesielt nice? Han skriver han er 34, men fremstår som en bråkjekk og litt korttenkt tenåring.

Looooool, seff, pripne skapninger, fisefin, ??????

Om det blir match kan jeg ikke se for meg at den varer særlig lenge.

Anonymkode: 4d27d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et godt svar dette forsåvidt. Men det er helt merkelig hvor kresne det er mulig å være?????

Hva med å legge inn en tegneseriefigur, han er vel pixel perfekt i pixel perfekte omgivelser?

Anonymkode: 5fe67...5c8

Jeg fikk et veldig godt råd en gang, la oss kalle det et råd for livet:

Det er veldig vanskelig å endre andres atferd, tanker, reaksjoner og handlinger, men det er mye lettere å endre deg selv. Jeg fikk heller ikke matchene jeg ønsket meg på tinder. Jeg var for tjukk, rett og slett. Jeg kunne selvfølgelig syte over at menn er sååå overlfadiske etc, men greia var jo at jeg heller ikke var så interessert i de tykke mennene...Så da gjorde jeg det eneste jeg kunne gjøre, jeg slanket meg, og nå er Tinder et mye hyggeligere sted. Tinder er en overfladisk app, for noen bilder er nesten den eneste informasjonen en får. Om du da ikke orker å legge litt arbeid i bildene dine, da kan du vel egentlig takke deg selv? (Og PS! De fleste profilene med gode bilder er ikke retusjerte eller falske, de er bare profiler med gode bilder...)

Endret av Svartfugl
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote urban dictionary:

"A nice guy is either one of two types:

The first being a guy who is genuinely kind and caring. He is polite to everyone regardless of sex, age or race. He has no ulterior motive, i.e. he is not nice to get a reward, he behaves as such because it's human decency.

The second kind of nice guy is the one who has ulterior motives. He believes that because he behaves in a certain way the world owes him for his actions. He doesn't make it clear what he desires from the beginning and becomes angry when he doesn't get what he wants."

Ikke vær nummer 2 der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vinterjenta skrev:

Quote urban dictionary:

"A nice guy is either one of two types:

The first being a guy who is genuinely kind and caring. He is polite to everyone regardless of sex, age or race. He has no ulterior motive, i.e. he is not nice to get a reward, he behaves as such because it's human decency.

The second kind of nice guy is the one who has ulterior motives. He believes that because he behaves in a certain way the world owes him for his actions. He doesn't make it clear what he desires from the beginning and becomes angry when he doesn't get what he wants."

Ikke vær nummer 2 der.

Oi, de der er det mange av. Både gifte og ugifte. 

Anonymkode: f30b1...815

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Han virker da ikke spesielt nice? Han skriver han er 34, men fremstår som en bråkjekk og litt korttenkt tenåring.

Looooool, seff, pripne skapninger, fisefin, ??????

Om det blir match kan jeg ikke se for meg at den varer særlig lenge.

Anonymkode: 4d27d...5d2

Det er jo det som er typisk niceguys.

Dette er menn som sier at de er snille litt sånn som om ingen andre er snille?

Å være snill er noe de fleste er så å utdype virker bare rart. Det er jo noe grunnleggende man forventer...er som å si "jeg har god hygiene!" som tilsier at han mener andre ikke har det?

Anonymkode: 2e88c...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...