Gå til innhold

Hva skjer med tinder matchene mine????? (Mann 34)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en oppegående mann som er normalt pluss kjekk og veltrent, har helt ålreite bilder og ok tekst.

Men jeg blir bare matchet med rare/syke(?) kvinner? Ut av 8 matcher så er 2 kanskje fine. Jeg matcher seff på alt for å få opp volumet, men men men :)  Det er jo helt utrolig at det er så vanskelig å få napp hos noen ok damer. Hvorfor er fine damer så pripne på Tinder? Er det fordi det er så mange fine menn der? Eller hva skjer? Looooooooooooool

Anonymkode: 5fe67...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til Tinder. Velkommen til KG.  Om noen få sekunder kommer du til å få mange rare svar om 20-80-fordeling, kravstore damer, høyde, damer og menn med og uten utdanning, og evolusjonsteori. 

Enjoy!

• Liker 24
Skrevet
1 minutt siden, Ramona skrev:

Velkommen til Tinder. Velkommen til KG.  Om noen få sekunder kommer du til å få mange rare svar om 20-80-fordeling, kravstore damer, høyde, damer og menn med og uten utdanning, og evolusjonsteori. 

Enjoy!

80-20 teorien ja, det kan kanskje stemme her.... Herregud, litt av et opplegg :)

Skrevet

I virkeligheten så smiler og fniser kvinner av meg, men på tinder så matcher jeg kun med akutt motaket på sykehuset

Skrevet

Det er fordi du ikke er blant de 20% menn som er mest attraktive ettersom damer er kravstore, samt at du kanskje er for høy eller lav. Det er også sannsynlig at du ikke har de ambisjonene med livet som er forventet, samt at du burde se mer ut som en ape slik våre forgjengere gjorde. 

Anonymkode: a6db1...c13

• Liker 6
Skrevet

Kjipt for deg og de fleste menn 😁 Men når man har muligheten til å velge blant alle på tinder for å ha sex så blir man kresen. 

Anonymkode: 98da6...f1a

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg, og får kun likes fra kvinner med bmi på langt over 35 som gjerne er hjemmeværende med 2-3 barn. Og aller helst ufør. Sikkert gode og snille damer det, men litt utenfor mine preferanser og tidligere erfaringer. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme båt som deg, og får kun likes fra kvinner med bmi på langt over 35 som gjerne er hjemmeværende med 2-3 barn. Og aller helst ufør. Sikkert gode og snille damer det, men litt utenfor mine preferanser og tidligere erfaringer. 

My brother! I feel you. Det er akkurat det samme jeg matcher med. lol

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt for deg og de fleste menn 😁 Men når man har muligheten til å velge blant alle på tinder for å ha sex så blir man kresen. 

Anonymkode: 98da6...f1a

Ouch! Den svir litt egentlig. Men men, det er naturen dette sikkert. Damer ass, for noen pripne skapninger. heheh

Skrevet

Hvis profilteksten din samsvarer med innlegget ditt her, kan jeg tippe det ligger noe der. 

De fleste normale oppegående damer, styrer unna en voksen mann som bruker setninger som "loooooooooool" for å uttrykke seg.

Anonymkode: df13c...d5d

• Liker 27
Skrevet

Hvis profilteksten din samsvarer med innlegget ditt her, kan jeg tippe det ligger noe der. 

De fleste normale oppegående damer, styrer unna en voksen mann som bruker setninger som "loooooooooool" for å uttrykke seg.

Anonymkode: df13c...d5d

Profilteksten min er litt mer artikulert og fisefin. Men likevel, det forklarer ikke hvorfor jeg havner på Tinder's NAV og Sykehus avdeling??????

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trøst deg med at du får iallefall likes. Veldi veldig menn får ikke det engang. Sånn sett kan du konkludere at du ser egentlig bra nok ut, og at du har en god sjanse å lykkes bedre irl. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt lav forståelse her..? Hvorfor trykker du liker på sånne damer da og blir overrasket over å få match? 

Anonymkode: ea973...9e9

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt lav forståelse her..? Hvorfor trykker du liker på sånne damer da og blir overrasket over å få match? 

Anonymkode: ea973...9e9

Jeg har ikke kapasitet eller gidd til å se på alle bildene, så jeg bare sitter og trykker på like knappen med høyrehånda når jeg sitter å se på dataen eller tv'en. heheh

Skrevet

Har du fått noen til å se på bildene og teksten din? De fleste menn har ræva bilder på tinder. Det er særdeles få som har det jeg vil kalle gode bilder.

Anonymkode: ac384...3b6

• Liker 3
Skrevet

Har du fått noen til å se på bildene og teksten din? De fleste menn har ræva bilder på tinder. Det er særdeles få som har det jeg vil kalle gode bilder.

Kan ikke du beskrive 3 gode bilder en mann bør ha av seg selv? 

Skrevet

Det kan kanskje ha noe med hvordan du ordlegger og uttrykker deg, om Tinder-profilen matcher innlegget her..?

• Liker 8
Skrevet

Kan ikke du beskrive 3 gode bilder en mann bør ha av seg selv? 

Et bilde som viser hele fjeset uten solbriller/trutmunn (ja, noen menn har trutmunnbilder!)/sigar/grimaser og alt annet som er forstyrrelser i bildet som er tatt i godt lys

Et helkroppsbilde tatt av noen andre utendørs, ikke i speilet inne

Gjerne et bilde der de driver med det de liker, for meg så er det veldig positivt at det er klatring eller fjelltur

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke det altså. Men det er litt rart når man må ha modell kvalitets profilbilder for å få noen matcher? Hva er det kvinner studerer, pixel for pixel i bildene? De beste bildene er vel sikker litt retusjert og billedbehandlet uansett? Men det digger vel kvinner? Å bli lurt?

Skrevet
Akkurat nå, applestories skrev:

Det kan kanskje ha noe med hvordan du ordlegger og uttrykker deg, om Tinder-profilen matcher innlegget her..?

Enig, om noen stiller et spørsmål med fire spørsmålstegn så ser jeg for meg at de er hyperaktive.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...