Gå til innhold

Små hender

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har knøttsmå hender, men utstyret er likevel over snittet både i lengde og tykkelse. Ikke så voldsomt noen av delene, men nok til at man definitivt ikke kan trekke noen konklusjon basert på en manns hender.

Anonymkode: 9f7fd...496

Samme her. Stor og kraftig (der nede også, skikkelig grower) bredskuldret og bra høyde.  Unntaket er armer og hender, noen tynne pingler.  Jeg ser alltid på hendene til kvinner, er de større enn mine så blir det ikke noe mer fremstøt der fra min side.  

Anonymkode: 538a2...e9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at tommelen på menn har stemt bra ut i fra penis lengden. Er det en kort tommel har mannen hatt en penis på 10-12 cm. Jo lengre tomler de har hatt, jo lenger penis. Har vært litt forskjellig på størrelsen. Men lengden har stemt.

Anonymkode: 0d039...015

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg var med en fyr som var over 185 cm høy, men hadde mindre hender enn meg. Likevel hadde han over gjennomsnittslengde og tykkelse på penis. Var også med en som var lavere enn meg og kortere fingre, og han hadde også over gjennomsnittspenis. Begge hadde rundt 41-42 i sko. Så altså hverken høyde, hender eller skostørrelse har noe å si for størrelse på penis. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...