Gå til innhold

Små hender

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men alikevel stor penis (omkrets)? Er det noen som har erfart dette?

(Jeg har ikke det, men håper det nå pga en fyr jeg faller for. Jeg er ikke size queen, men vet at en viss omkrets må til for at det skal fungere. Trenger ikke kommentarer på dette, det er bare slik realitetene er og ikke noe jeg har valgt å mene.) 

Jeg er vant til at store, brede hender indikerer en viss str der nede. Men all logikk tilsier at det ikke trenger å stemme? Verken den ene eller andre veien? 

Noen som har erfart smale, slanke hender og alikevel over gjennomsnittet på penis i omkrets? 

Anonymkode: 05217...a14

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjæreste har litt små hender, fortsatt større enn mine men vi er ganske like i høyde (175 og 178cm)

Han har gjennomsnittlig lang penis (vet ikke cm, men gjetter kanskje 14) Men den er veldig tykk i omkrets

Anonymkode: e52c5...be0

• Liker 2
Skrevet

:duskedame::tekola::popcorn:

Anonymkode: 8d579...ea1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

:duskedame::tekola::popcorn:

Anonymkode: 8d579...ea1

Kunne ikke sagt det bedre selv. :P

Anonymkode: 18654...49e

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste har litt små hender, fortsatt større enn mine men vi er ganske like i høyde (175 og 178cm)

Han har gjennomsnittlig lang penis (vet ikke cm, men gjetter kanskje 14) Men den er veldig tykk i omkrets

Anonymkode: e52c5...be0

Takk for svar! :)

Skrevet

Store hender, stor kuk, 185 cm høy, bredskuldret, stor lommebok, høy utdannelse og høy sosial status. Tror mange kvinner må belage seg på å være singel fremover.😁

Anonymkode: b9e1d...9b6

• Liker 5
Skrevet

Altså! Dette trodde jeg også det var korrelasjon mellom... Store føtter og hender = stor penis! 

Vel, det stemmer IKKE! 

Møtte en fyr på over 2 meter. Sko str 46 eller 47. Svære hender. 

Knøttliten penis! Kanskje 10 cm! Og TYNN! 

Jojo... Klok av skade iallefall 🤦‍♀️

Anonymkode: 38174...23e

• Liker 1
Skrevet

kjæresten min har små hender og stor penis 👍

Anonymkode: f5589...468

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Små hender men stor ego? Hva f@$$? 

Det hadde vært en bedre tittel hahaha

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså! Dette trodde jeg også det var korrelasjon mellom... Store føtter og hender = stor penis! 

Vel, det stemmer IKKE! 

Det stemmer i noen tilfeller, i hvertfall med han jeg er sammen med ;)

Anonymkode: eafbd...eca

Skrevet

Jeg har nokså små hender, litt lav men ligger i overkant av gjennomsnitt. Egentlig litt fornøyd for kroppen er symmetrisk og junior ser større ut en folk som kan være større:) 

Anonymkode: bef4b...030

Skrevet

Mannen min har små hender, litt sånn pene kontorhender. Men han har tykk og stor kuk ganske langt over snittet.  Husker ikke mål men han må ha den nest største kondomstørrelsen av de man kjøper på sinful.no. 

Anonymkode: b8da7...be0

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det stemmer IKKE! 

Ja, det var det jeg tenkte. På tross av min egen erfaring så kan det jo ikke alltid stemme dette med hender og penis

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjæresten min har små hender og stor penis 👍

Anonymkode: f5589...468

😊👍🏻👏🏻

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nokså små hender, litt lav men ligger i overkant av gjennomsnitt. Egentlig litt fornøyd for kroppen er symmetrisk og junior ser større ut en folk som kan være større:) 

Anonymkode: bef4b...030

Så bra😊

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har små hender, litt sånn pene kontorhender. Men han har tykk og stor kuk ganske langt over snittet.  Husker ikke mål men han må ha den nest største kondomstørrelsen av de man kjøper på sinful.no. 

Anonymkode: b8da7...be0

😊👏🏻👏🏻

Skrevet

Jeg har knøttsmå hender, men utstyret er likevel over snittet både i lengde og tykkelse. Ikke så voldsomt noen av delene, men nok til at man definitivt ikke kan trekke noen konklusjon basert på en manns hender.

Anonymkode: 9f7fd...496

Skrevet

Og der ble tråden "skryter kvinner av penis størrelse for å gjøre sjalu" (eller noe sånt) brutt. Hvor samtlige påstår at de ikke snakker om eller bryr seg om størrelse. Her legges det ut om både egen kjæreste og andre menn. Pluss at noen er "klok av skade" med de som tydeligvis hadde for små peniser... 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men alikevel stor penis (omkrets)? Er det noen som har erfart dette?

(Jeg har ikke det, men håper det nå pga en fyr jeg faller for. Jeg er ikke size queen, men vet at en viss omkrets må til for at det skal fungere. Trenger ikke kommentarer på dette, det er bare slik realitetene er og ikke noe jeg har valgt å mene.) 

Jeg er vant til at store, brede hender indikerer en viss str der nede. Men all logikk tilsier at det ikke trenger å stemme? Verken den ene eller andre veien? 

Noen som har erfart smale, slanke hender og alikevel over gjennomsnittet på penis i omkrets? 

Så der er fremdeles noen som tror på dette........;-) Bare tull alt sammen. Selv er jeg 179, har middels stor hender og har 42bi skostørrelse men likevel har jeg den største i gjengen på 21cm og noenlunde like tykk som en agurk. Skostørrelser har absolutt ikke noe å gjøre med str. på tissen 🙂 

Anonymkode: 628bb...bb6

Skrevet
2 timer siden, kaleidoskop skrev:

Og der ble tråden "skryter kvinner av penis størrelse for å gjøre sjalu" (eller noe sånt) brutt. Hvor samtlige påstår at de ikke snakker om eller bryr seg om størrelse. Her legges det ut om både egen kjæreste og andre menn. Pluss at noen er "klok av skade" med de som tydeligvis hadde for små peniser... 

Hehe ja må ikke la seg lure. Det kommer frem i andre settinger som regel. Hva de svarer og hva de gjør er som regel to forskjellige ting.😉

Anonymkode: b9e1d...9b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...