AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Del Skrevet 11. november 2019 Har ikke verdens beste råd, men kjenner jeg er utslitt av å vaske, rydde og styre rundt i huset med en 5 mnd baby og en 2 åring. Spesielt nå frem mot jul. Vurderer å hyre inn vaskehjelp for å gjøre livet enklere. Er dere fornøgd med deres vaskehjelp? Hva kan jeg be de om å gjøre, kan jeg f. Eks spørre om å organisere kjøkkenskapene? 😅 Er det dyrt? Er det egentlig nødvendig, eller føler man at man kunne ha gjort det selv? Er en kontrollfreak så dette sitter litt langt inne 😂 Anonymkode: 91299...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #2 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg har vasket fast hos 3 familier. Tok 200kr per time. Da kunne jeg gjøre alt de ba om så lenge det ikke gikk utover avtalte antall timer. Jeg vasket mens de var på jobb/barnehagen. Alle var kjempe fornøyd med jobben. Hos den en familien hadde jeg en vaske liste, hos de 2 andre gjorde jeg "alt". Dvs byttet på sengene, vasket på bad, kjøkkenet, vaskeromet. Vasket sengetøy, ryddet bort lekene, støvsuget over alt, vasket vinduene som var skitne osv. Anonymkode: 1dbfd...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Del Skrevet 11. november 2019 Vi har prøvd citymaid og freska. Fornøyd med begge firma. De har veldig tydelige lister for hva som er innenfor bestillingen. Synes det er helt topp 1 gang per mnd, spesielt å få vasket badene skikkelig ned (dusjdørene spesielt). Koster rundt 460 i timen, totalpris avhenger av størrelse på boligen. Vi har ikke råd til det akkurat nå, men gleder meg allerede til vi er ovenpå igjen og kan unne oss det Har dere privat avtale med en enkeltperson er det nok helt andre muligheter for hva dere kan be om. Anonymkode: 49e85...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Del Skrevet 12. november 2019 Hvorfor finnes det ikke firmaer der de tar all kjøkkenjobb og middagslaging for en? Så slipper man den drittjobben selv. Vasker heller huset 2 ganger om dagen enn å lage middag. Anonymkode: 128ae...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Del Skrevet 12. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor finnes det ikke firmaer der de tar all kjøkkenjobb og middagslaging for en? Så slipper man den drittjobben selv. Vasker heller huset 2 ganger om dagen enn å lage middag. Anonymkode: 128ae...a7d Det finns. Det heter Fjordland og Fodora. Anonymkode: 337c4...1d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #6 Del Skrevet 12. november 2019 Vi er veldig fornøyde. Vi hadde vaskehjelp før permisjonen også da. Eneste som er problemet nå er å få til at baby og jeg er ute av huset de timene hun kommer... Anonymkode: 4f734...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #7 Del Skrevet 12. november 2019 Har nettopp fått meg vaskehjelp som skal komme en gang per uke. Privat, så betaler 400 for to timer. Den satt veldig langt inne, for jeg har egentlig ikke lyst til å lære ungene at andre skal komme å ta "dritten etter oss", men jeg er for sliten til å bry meg om prinsipper 😄 Men jo... Jeg så jo ting jeg ville tatt som ikke var blitt tatt, som å støvsuge kattemøbelet og å vaske overkanten på fryseskapet under kjøleskapet. Samtidig: Det er småting, og utrolig deilig å slippe det stresset i en allerede full hverdag. Og hun gjør det jeg ber henne gjøre, inkludert rydding av skap hvis det er nødvendig. Anonymkode: b4b69...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Del Skrevet 13. november 2019 Vi har renholdshjelp fra Freska 3,5 timer annenhver fredag. Hun støvsuger hele huset, vasker alle gulv, vasker badet og gjestetoalettet, og skifter på alle sengene. Med tiden hun ev. har igjen til slutt tørker hun støv o.l. Man kan bestille ekstratjenester, også, som vindusvask, vaske ovnen, vaske under vasken (søppelkasser) osv. Jeg tror ikke de tar på seg å organisere kjøkkenskapene, da. Vi er superfornøyd! Anonymkode: 97a68...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #9 Del Skrevet 13. november 2019 Det var et innslag i dette på TV 2 hjelper deg for en tid tilbake. Husker ikke helt hva slags vaskebyrå som ble brukt. Men de hadde i hvertfall bytta ut krystallglassene i huset med billige Ikea glass. Så man må være litt obs. Tenker også at det er stor sjanse for at man kan bli rundstjålet, derfor kvier jeg meg for vaskehjelp 😫 Anonymkode: 947a7...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #10 Del Skrevet 13. november 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var et innslag i dette på TV 2 hjelper deg for en tid tilbake. Husker ikke helt hva slags vaskebyrå som ble brukt. Men de hadde i hvertfall bytta ut krystallglassene i huset med billige Ikea glass. Så man må være litt obs. Tenker også at det er stor sjanse for at man kan bli rundstjålet, derfor kvier jeg meg for vaskehjelp 😫 Anonymkode: 947a7...69f Dette er man i alle fall godt forsikret for gjennom Freska. Jeg ville personlig ikke brukt en privat renholder, men forstår at ikke alle har råd til de dyre byråene. Anonymkode: 97a68...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. november 2019 #11 Del Skrevet 13. november 2019 Kjenner jeg er skeptisk 😱😨🤢🤮 https://www.tv2.no/a/9361212/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 14. november 2019 #12 Del Skrevet 14. november 2019 5 timer siden, WhisperingWind skrev: Kjenner jeg er skeptisk 😱😨🤢🤮 https://www.tv2.no/a/9361212/ Fikk nesten sjokk, jeg 🤢🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå