Gå til innhold

Hvordan se om noen er lesbisk/bi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sa du kysset henne på kinnet? Du kan jo si noe sånt som at du liker henne eller hvis dere er ute og danser sammen og sånt kan du jo prøve å kysse henne? Eller holde i hånden, kysse på halsen? Hånda på låret? Hvordan ville du vist det til en gutt du likte? Bare gjør det samme?

Anonymkode: af51b...0ef

Hun er veldig sjenert og jeg har aldri hatt noe med jenter og gjort på en sånn måte før.. Med gutter er det alltid de som er frempå som keg roter med/er sammen med. Selvom jeg har vært av den villere typen har jeg aldri vært vant til å være den store initiativtakeren😅 Er veldig rådvill, for jeg vet at om jeg ikke «utforsker» dette mer kommer jeg til å angre bittert, liker henne så godt at det gjør virkelig vondt.

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er veldig sjenert og jeg har aldri hatt noe med jenter og gjort på en sånn måte før.. Med gutter er det alltid de som er frempå som keg roter med/er sammen med. Selvom jeg har vært av den villere typen har jeg aldri vært vant til å være den store initiativtakeren😅 Er veldig rådvill, for jeg vet at om jeg ikke «utforsker» dette mer kommer jeg til å angre bittert, liker henne så godt at det gjør virkelig vondt.

Anonymkode: fa0d8...630

Så bare gjør noe? Enten får du bare sjanse og si at du liker henne eller så får du gjøre noe fysisk.

Anonymkode: af51b...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bare gjør noe? Enten får du bare sjanse og si at du liker henne eller så får du gjøre noe fysisk.

Anonymkode: af51b...0ef

Tips til hvordan jeg kan gå fram? 

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter til filmkveld! Sett på en fin film, og se hvordan hun setter seg i forhold til deg. Setter hun seg tett? Er knærne vendt mot deg? Merker du en spesiell stemning? Forsøk å ta hånda hennes underveis i filmen hvis du tør.

Eller: du kan sende henne en melding og fortelle at det er noe du har tenkt på. Si at du merker at du føler litt mer for henne enn vennskap. Se hvordan det utvikler seg. NB, dette kan skade vennskapet dersom hun er hetero. Men, den som våger intet vinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt det ekstremt ubehagelig om en venninne prøvde seg på meg... spesielt edru.. mye rart skjer i fylla f.eks og har klina med venninner på fylla og sånt uten at det blir lagt noe mer i det. Jeg er hetro og det er venninne mine også. Så hvis du skal gå frem på noe så kan du vente til dere f.eks drikker sammen, også prøve å late som at du kødder med det å se an reaksjonen hennes da. Om hun bare fjaser tilbake og tuller så vet jeg ikke helt... men om du merker litt mer lidenskap i det fra hennes side så kan jo det være et tegn ? 

Anonymkode: 73b0f...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Jeg tror dette ikke kan sies med utseende eller kroppsbevegelser. Hvis du trenger å vite dette, bør du snakke med personen til hun forteller deg dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde følt det ekstremt ubehagelig om en venninne prøvde seg på meg... spesielt edru.. mye rart skjer i fylla f.eks og har klina med venninner på fylla og sånt uten at det blir lagt noe mer i det. Jeg er hetro og det er venninne mine også. Så hvis du skal gå frem på noe så kan du vente til dere f.eks drikker sammen, også prøve å late som at du kødder med det å se an reaksjonen hennes da. Om hun bare fjaser tilbake og tuller så vet jeg ikke helt... men om du merker litt mer lidenskap i det fra hennes side så kan jo det være et tegn ? 

Anonymkode: 73b0f...361

Vi drakk sammen nylig, kysset henne bare på kinnet for en selfie men hele hun lyste opp.. Vet ikke om det i det hele tatt betyr noe. Føler meg på stedet hvil og vet ikke hvordan jeg kan ta dette videre, hun er som sagt beskjeden og jeg er helt grønn når det kommer til å være initiativtaker, spes med jenter..

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Vi drakk sammen nylig, kysset henne bare på kinnet for en selfie men hele hun lyste opp.. Vet ikke om det i det hele tatt betyr noe. Føler meg på stedet hvil og vet ikke hvordan jeg kan ta dette videre, hun er som sagt beskjeden og jeg er helt grønn når det kommer til å være initiativtaker, spes med jenter..

Anonymkode: fa0d8...630

Du har mange positive indikatorer her. Om ikke annet liker hun å være i ditt selskap. 

Hvordan er det med blikk? Både menn og kvinner viser det med blikket om de er interessert. Hun kan f.eks godt være skeiv uten å være interessert. Men er hun skeiv og merker blikket ditt vil hun nok svare med sitt blikk, om du skjønner hva jeg mener.

Mange skeive er redde for å gå på en smell om den de er interessert i fremstår som "veldig hetero". Fordi noen heterojenter finner de ubehagelig om en venninne prøver seg på dem, eller fordi det ender med en ulykkelig forelskelse. Så det hele ligger litt på deg her. Siden hun i tillegg er sjenert blir hun nok veldig glad om du tar initiativ. 

Var jeg deg ville jeg vist at jeg selv var åpen for en kvinnelig kjæreste. Enten i en "tilfeldig" setning en gang dere drikker sammen, eller hvis dere kommer inn på temaet lesbiske kjendiser f.eks. Du trenger mao ikke gå rett på henne, men se hvilken reaksjon hun har når du åpner deg. Hvis hun viser seg positiv kan du jo være litt tøff å spørre henne om hun ville datet deg. 😉

Anonymkode: f2435...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har mange positive indikatorer her. Om ikke annet liker hun å være i ditt selskap. 

Hvordan er det med blikk? Både menn og kvinner viser det med blikket om de er interessert. Hun kan f.eks godt være skeiv uten å være interessert. Men er hun skeiv og merker blikket ditt vil hun nok svare med sitt blikk, om du skjønner hva jeg mener.

Mange skeive er redde for å gå på en smell om den de er interessert i fremstår som "veldig hetero". Fordi noen heterojenter finner de ubehagelig om en venninne prøver seg på dem, eller fordi det ender med en ulykkelig forelskelse. Så det hele ligger litt på deg her. Siden hun i tillegg er sjenert blir hun nok veldig glad om du tar initiativ. 

Var jeg deg ville jeg vist at jeg selv var åpen for en kvinnelig kjæreste. Enten i en "tilfeldig" setning en gang dere drikker sammen, eller hvis dere kommer inn på temaet lesbiske kjendiser f.eks. Du trenger mao ikke gå rett på henne, men se hvilken reaksjon hun har når du åpner deg. Hvis hun viser seg positiv kan du jo være litt tøff å spørre henne om hun ville datet deg. 😉

Anonymkode: f2435...af8

Wooow tusen takk for veldig fint svar🥰 Merker det veldig på blikket at det virker til å ligge mye mer enn vennskapelige følelser der hehe.. Noen ganger har jeg et inntrykk av at vi begge «vet» og føler det samme men det går liksom ikke lengre.. Mulig jeg bare skal ta tiden til hjelp for praten, «uheldig kroppskontakt»,  blikk osv har skytt i været i det siste! I tillegg sammenligner jeg bilder av henne med venninner og bildene med meg og der ser man en helt annen gnist på en måte i henne! Er bare redd for at jeg skaper en illusjon i mitt eget hode..

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der ja...

Anonymkode: 6265c...59f

Hæ?

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...