Gå til innhold

Hvordan se om noen er lesbisk/bi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om en jente ser ut som, kler seg som og oppfører seg helt som en gutt. Er hun da mest sannsynlig lesbisk eller bi? Unnskyld om jeg er veldig generaliserende her nå, men er det egentlig sannsynlig om hun da er hetero? 

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke se det før noen forteller det. ;)

Anonymkode: ab78a...ff6

Neii vet.. hahah blir bare helt rådvill.. kjenner hun egentlig veldig fodt men jeg har alltid vært hetero og jeg aner ikke med henne! Hun er veldig beskjeden og har aldri hørt noe om at hun har rotet med noen som helst..

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger føler jeg at noen er det og så viser det seg at jeg har rett. 

Anonymkode: fa0d8...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilket eller hvilke kjønn som tenner deg, kan du ha hva som helst av preferanser. Det går ikke an å se på noen at de er skeive. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neii vet.. hahah blir bare helt rådvill.. kjenner hun egentlig veldig fodt men jeg har alltid vært hetero og jeg aner ikke med henne! Hun er veldig beskjeden og har aldri hørt noe om at hun har rotet med noen som helst..

Anonymkode: fa0d8...630

Men hvis du er hetero (og da sannsynligvis ikke romantisk eller seksuelt interessert i denne jenta), hvorfor spiller det da noen rolle for deg om hun er skeiv?

Anonymkode: 3ee9b...131

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du redd for at hun skal prøve seg på deg?

Jeg blir ofte sjekka opp av jenter på byen, men er faktisk den mest hetero av alle venninnene mine. Menn kaller meg dyke. Jeg vet ikke hvorfor, jeg har jævlig langt hår og helt streit stil. Kler meg kanskje litt kulere enn Kari Nordmann. 

Anonymkode: 01c37...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du er hetero (og da sannsynligvis ikke romantisk eller seksuelt interessert i denne jenta), hvorfor spiller det da noen rolle for deg om hun er skeiv?

Anonymkode: 3ee9b...131

Fordi jeg har alltid sett på meg selv som hetero men har faktisk blitt halvforelska i henne.. Hun har som sagt aldri rota med noen så vanskelig å vite haha. Men uansett så kan hun lett rødme rundt meg, snakker veeldig mye og i helgen lyste hele hun opp av et kyss på kinnet. Er det jeg som overtolker eller kan det være noe der?

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for at hun skal prøve seg på deg?

Jeg blir ofte sjekka opp av jenter på byen, men er faktisk den mest hetero av alle venninnene mine. Menn kaller meg dyke. Jeg vet ikke hvorfor, jeg har jævlig langt hår og helt streit stil. Kler meg kanskje litt kulere enn Kari Nordmann. 

Anonymkode: 01c37...625

^

Endret av lolady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Familytree skrev:

Bare spør😊

Klarer ikke.. må liksom finne litt sikrere indikatorer på at jeg faktisk er inne på noe.. Slik jeg har beskrevet det, virker det som at hun kan være interessert? Og har noen råd til forsiktige måter å finne ut litt? Hun er såå beskjeden og vil ikke overrumple henne totalt

 

TS.

Anonymkode: fa0d8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
11 timer siden, eller skrev:

Uansett hvilket eller hvilke kjønn som tenner deg, kan du ha hva som helst av preferanser. Det går ikke an å se på noen at de er skeive. 

Så klart man kan se det på noen, ellers er man blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om en jente ser ut som, kler seg som og oppfører seg helt som en gutt. Er hun da mest sannsynlig lesbisk eller bi? Unnskyld om jeg er veldig generaliserende her nå, men er det egentlig sannsynlig om hun da er hetero? 

Anonymkode: fa0d8...630

Hahahaha, dummeste jeg har hørt, selv kler jeg meg "guttete" men er jo ikke bi/lesb av den grunn.Du finner ikke ut om noen er les/bi før du legger ann på vedkommende og får respons 😉 

Anonymkode: 9a505...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om en jente ser ut som, kler seg som og oppfører seg helt som en gutt. Er hun da mest sannsynlig lesbisk eller bi? Unnskyld om jeg er veldig generaliserende her nå, men er det egentlig sannsynlig om hun da er hetero? 

Anonymkode: fa0d8...630

Ja, men kan ikke konkludere bare fordi vedkommende fremstår som unormalt maskulin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig talt så kan man se det på noen, men ikke på de fleste. Jeg er lesbisk selv, noen har blitt overasket over det, og noen har ikke blitt overasket i det hele tatt. Jeg har selv en veldig dårlig gaydar. 

Anonymkode: de9f7...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ikke se ved første øyekast, med mindre de selv gjør veldig mye ut av det. Har fått noen overraskelser for å si det sånn.

Anonymkode: 6db4a...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan se om noen er lesbisk/bi?

Anonymkode: fa0d8...630

Lesbiske jenter har en løsnegl på høyre lillefinger. Om du tar av denne, så vil det komme et symbol tilsyne, som bekrefter dette. For bifile kvinner så finnes symbolet under løsneglen på venstre lillefinger.

Anonymkode: ca5e8...a54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke.. må liksom finne litt sikrere indikatorer på at jeg faktisk er inne på noe.. Slik jeg har beskrevet det, virker det som at hun kan være interessert? Og har noen råd til forsiktige måter å finne ut litt? Hun er såå beskjeden og vil ikke overrumple henne totalt

 

TS.

Anonymkode: fa0d8...630

Prøv å få samtalen inn på kjendisforelskelser eller noe. Kanskje hun nevner en kvinne? :)

Anonymkode: 3ee9b...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaydaren min er ganske god, så ofte fanger jeg opp om noen er lesbiske. Selv om de ikke har piggsveis og tømmerhoggerskjorte. Er hetero selv. 

Anonymkode: c0dc7...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du kysset henne på kinnet? Du kan jo si noe sånt som at du liker henne eller hvis dere er ute og danser sammen og sånt kan du jo prøve å kysse henne? Eller holde i hånden, kysse på halsen? Hånda på låret? Hvordan ville du vist det til en gutt du likte? Bare gjør det samme?

Anonymkode: af51b...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...