AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #21 Skrevet 11. november 2019 Jeg er en ordentlig nerd innenfor fagfeltet mitt, så håper egentlig jeg finner meg en som er litt nerdete. Man kan være nerd og samtidig glad i sport og friluftsliv for eksempel. Anonymkode: e12df...3bb
Gjest Familytree Skrevet 11. november 2019 #22 Skrevet 11. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eeeeelsker intelligente menn. Om man finner en som er litt tilbakeholden og bittelitt sjenert å så pleier de å være rå i senga. Anonymkode: 91306...e13 En nerd mener ikke intelligente, det mener en sosial stereotype der en "alienated" ikke har noen venner og hobbyene hans/henne er tegneserier, sci-fi-bøker, lignende serier og leketøysamlinger. Eller h*n har venner med samme hobbyer. Jeg vil gjerne være sammen med noen jeg kan chatte om mange ting med, og jeg føler meg bra. Vær nerdete, lite attraktive, distraherte, fete, mager, høye eller små. Jeg synes også at linsene er veldig sexy hos en person, dette er en del av stereotypen😊 ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #23 Skrevet 11. november 2019 2 minutter siden, Familytree skrev: En nerd mener ikke intelligente, det mener en sosial stereotype der en "alienated" ikke har noen venner og hobbyene hans/henne er tegneserier, sci-fi-bøker, lignende serier og leketøysamlinger. Eller h*n har venner med samme hobbyer. Jeg vil gjerne være sammen med noen jeg kan chatte om mange ting med, og jeg føler meg bra. Vær nerdete, lite attraktive, distraherte, fete, mager, høye eller små. Jeg synes også at linsene er veldig sexy hos en person, dette er en del av stereotypen😊 ❤️ Men det er jo din mening. Det er ikke som om at du har definisjonsmakten på hva en nerd er Anonymkode: e12df...3bb 3
sjwslayer Skrevet 11. november 2019 #24 Skrevet 11. november 2019 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er svaret ja. Problemet er som oftest at det er vanskelig å komme i kontakt med sånne menn. Anonymkode: b1ef5...6f2 Svaret er ja på papiret. Men i praksis er det noe helt annet. De fleste nerder er ikke fysisk attraktive, Eier ikke personlig hygiene og er rett og slett uattraktive. Det er en grunn til at damene ikke løper etter nerdene for å si det sånn Mange av de går jomfru til langt opp i 30 årene og ender opp med kun 1 kjæreste og 1 sexpartner reste av livet fordi de rett og slett ikke greier bedre Endret 11. november 2019 av sjwslayer
Gjest Familytree Skrevet 11. november 2019 #25 Skrevet 11. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo din mening. Det er ikke som om at du har definisjonsmakten på hva en nerd er Anonymkode: e12df...3bb Google Nerd og du vil se det. Det er ikke bare min mening😊 Jeg har ikke fortalt dette til noen fordi jeg ikke tror dette stemmer, men jeg ser dette i skoleklasserom og i TV-serier.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #26 Skrevet 12. november 2019 5 hours ago, sjwslayer said: Svaret er ja på papiret. Men i praksis er det noe helt annet. De fleste nerder er ikke fysisk attraktive, Eier ikke personlig hygiene og er rett og slett uattraktive. Det er en grunn til at damene ikke løper etter nerdene for å si det sånn Mange av de går jomfru til langt opp i 30 årene og ender opp med kun 1 kjæreste og 1 sexpartner reste av livet fordi de rett og slett ikke greier bedre Du tenker en nerd må være tjukk, gå i joggebukse, leve på cola og grændis mens de sitter på gutterommet og spiller PC-spill og aldri gidder å dusje, eller? Det er heldigvis langt mer bredde og variasjon på nerder enn som så. Det ser man til og med på stereotypiske nerdeaktiviteter som ymse spillkvelder hos Outland og Games Workshop. Din type nerd finnes, men de er definitivt i mindretall, spesielt etter at man kommer ut av tenårene. Anonymkode: 0f788...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #27 Skrevet 12. november 2019 10 hours ago, Okapi said: De er ofte på Tinder også, men gjerne ikke så lenge. Har kamerater som har prøvd seg uten hell, sannsynligvis fordi de ofte fremstår kjedelige. Trivelige folk som egentlig er kjekke og i god form, men presentasjonen er ofte laber. Veldig nøytrale klær (type jeans og genser), tipper de har litt intetsigende tekst (sikkert manneversjonen av "liker å trene og være med venner", gaming tør de ikke nevne), og hvis bildene de bruker på Facebook er noe å ta utgangspunkt i, drukner de nok i mengden. Så lar de Tinder være og lar kjekkasene ta over. Kjenner minst et par evig single som både er kjekkere, smartere, mer stabile jobbmessig og mindre humørsyke enn meg selv, men de kløner det til på presentasjonen. Jeg tror ikke de er spesielt modne for innspill på det heller, dessverre. Sånn apropos. Anbefaler å få hjelp med profilen fra en kvinnelig venn som kjenner en godt. Hjalp en venn, og han fikk kontakt med masse ålreighte damer på tinder etter at jeg korrigerte profilen hans litt. ( litt sånn, du må jo vise frem hvem du er og hva du liker å gjøre - ikke bare hvordan du ser ut) Anonymkode: 916c7...7d7
sjwslayer Skrevet 12. november 2019 #28 Skrevet 12. november 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tenker en nerd må være tjukk, gå i joggebukse, leve på cola og grændis mens de sitter på gutterommet og spiller PC-spill og aldri gidder å dusje, eller? Det er heldigvis langt mer bredde og variasjon på nerder enn som så. Det ser man til og med på stereotypiske nerdeaktiviteter som ymse spillkvelder hos Outland og Games Workshop. Din type nerd finnes, men de er definitivt i mindretall, spesielt etter at man kommer ut av tenårene. Anonymkode: 0f788...ca6 Absolutt ikke i mindretall. Det er en grunn til at de fleste nerder ikke har nubbsjangs på kvinner. De er ikke attraktive En ting jeg har lært og som er en universallformel i datingverden er å aldri tro pà hva kvinnee sier de vil ha men heller se hva de går etter IRL De fleste sier de vil ha en smart og snikl fyr, men likevell løper etter den spennende badboyen som overhodet ikke har de kvalitetene du har ramset opp 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #29 Skrevet 12. november 2019 1 hour ago, sjwslayer said: Absolutt ikke i mindretall. Det er en grunn til at de fleste nerder ikke har nubbsjangs på kvinner. De er ikke attraktive En ting jeg har lært og som er en universallformel i datingverden er å aldri tro pà hva kvinnee sier de vil ha men heller se hva de går etter IRL De fleste sier de vil ha en smart og snikl fyr, men likevell løper etter den spennende badboyen som overhodet ikke har de kvalitetene du har ramset opp Deg om det. Det virker som om du har veldig snevre definisjoner av «mennesketyper». Det er heldigvis mange sjatteringer av menn mellom amerikansk filmstereotypisk nerd og såkalte «bad boys». Jeg kjenner mange menn som ville blitt beskrevet som nerder, ingen av dem passer med din beskrivelse. (Og ja, jeg har i dag relativt varierte bekjentskaper fordi jeg har vært innom veldig ulike type jobber og studier.) Men så har jeg heller ikke hørt noen bruke beskrivelsen «bad boy», i fullt alvor, om noen siden en gang på tidlig 2000-tallet da jeg gikk på ungdomsskolen. De folka finnes helt sikkert, jeg observerer på sosiale medier at enkelte både kler seg og kommuniserer som de gjorde for 20 år siden, jeg bare valgte de bort som en del av min omgangskrets så fort jeg fikk muligheten. Anbefales! At de menneskene skulle være i flertall her i landet virker merkelig, for det var de ikke engang da jeg gikk på grunnskolen. Men hvis jeg skal være supergeneraliserende, så ble en del av akkurat de igjen i småbyen vi vokste opp i, eller flytta hjem igjen så snart de var ferdige med å studere. Jeg tviler ikke på at eventuelle «nerder» ville hatt dårligere kår der, selv i voksen alder. Anonymkode: 0f788...ca6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #30 Skrevet 12. november 2019 Jeg vet ikke helt hva du definerer som nerd da, men Ja, jeg dater en nerd (eller faktisk er vi kjærester nå), og er nok litt nerd selv også.😁 Han har en doktorgrad i noe ganske spesielt, og er skikkelig mattenerd. Men det følger jo også en spennede jobb og god inntekt med sånt.😉 Og vi har noe litt nerdete interesser begge to. Men ingen av oss kler oss eller ser ut som typiske nerder da. og sosialt er vi helt normale. Jeg har dog en god del kollegaer som nok ved første inntrykk mangler litt på det sosiale. men når du blir kjent med de så er det masse herlig humor og interessante diskusjoner. Stødige, smarte mennesker som gjerne gjør det godt i arbeidslivet. Anonymkode: ea3c3...e9d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #31 Skrevet 12. november 2019 2 timer siden, sjwslayer skrev: Absolutt ikke i mindretall. Det er en grunn til at de fleste nerder ikke har nubbsjangs på kvinner. De er ikke attraktive En ting jeg har lært og som er en universallformel i datingverden er å aldri tro pà hva kvinnee sier de vil ha men heller se hva de går etter IRL De fleste sier de vil ha en smart og snikl fyr, men likevell løper etter den spennende badboyen som overhodet ikke har de kvalitetene du har ramset opp Dette er det samme som å si at alle menn bare vil ha unge, dumme blondiner. Se deg litt rundt da, mennesker med alle mulighet utseender og yrker har faktisk kjærester, er lykkelig gift osv. Det finnes noen for alle, man må bare være åpen for det. Og noen ganger må man som kvinne være den som sjekker opp. Og noen ganger må man (som mann) slutte å synes synd på seg selv og være sur på verden, og heller gjøre noe med det selv! Anonymkode: ea3c3...e9d
Sykkelkopp Skrevet 12. november 2019 #32 Skrevet 12. november 2019 (endret) Ja jeg foretrekker om hun har noen nerdete interesser. Men hun må ikke være 100% stereotypisk nerd, må ha et minimum av sosiale ferdigheter og holde seg noenlunde i form Endret 12. november 2019 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #33 Skrevet 12. november 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor / hvorfor ikke? Anonymkode: 4a424...4be Ja! Interlektuelle nerder er de klokeste og beste samtalepartnerne. Anonymkode: cf6ac...1e3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #34 Skrevet 12. november 2019 Jeg kunne gjerne datet en nerd så lenge han var sosialt oppegående. Men det kommer litt an på hvilken type nerd. Nerder som liker f.eks quiz og teknikk syns jeg er kjempekult, mens scifi og dataspill er turn-off for min del Anonymkode: fddf1...f1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå