Gå til innhold

Ghostet gjentatte ganger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann nr 1. Matchet på tinder, skrev mye med hverandre i 1 uke før vi la hverandre på SoMe. Hadde en fantastisk fin date hvor han kysset meg farvel og sa vi ses snart igjen. Sendte han meld dagen etter og takket for daten, han skrev han hadde hatt det veldig fint, og så blokket han meg samme kveld.

Mann nr 2. Traff hverandre mange ganger og overnattet samt en liten reise sammen. Han sendte mange og lidenskapelige meldinger fra første møtet og utover, og under siste møtet sa han at han ikke kan vente med å se meg igjen og hva han skulle ta meg med på 2 uker frem i tid. Nå har det gått 3 uker, jeg sendte melding rundt dato vi hadde avtalt og spurte når vi skulle gjøre det han sa og at jeg gledet meg, melding lest men ikke noe svar. 1 uke siden jeg sendte.. ble litt slått i bakken av dette, det var vondt.

Opplever man virkelig dette gjentagende ganger om man er attraktiv, eller betyr dette at jeg er det motsatte? 😓 vet at de er feige, har ræva oppførsel og alt det der, men likevel. 

Anonymkode: 636bf...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. høres vondt ut. Har ikke noen konkrete råd til deg. Men er du nødt å bruke tinder? Går det ikke lenger an å treffe noen via venner, fritidsaktiviteter, lokale arrangement osv? Tinder er så kaldt og kynisk. Bruk og bli brukt..

Anonymkode: 8d002...167

• Liker 6
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hm.. høres vondt ut. Har ikke noen konkrete råd til deg. Men er du nødt å bruke tinder? Går det ikke lenger an å treffe noen via venner, fritidsaktiviteter, lokale arrangement osv? Tinder er så kaldt og kynisk. Bruk og bli brukt..

Anonymkode: 8d002...167

Takk. Mann nr 2 møtte jeg ikke gjennom nettdating, men på den gammeldagse måten.. jeg er forresten 27, disse mennene er 32 og 36. 

Skrevet

Skjønner godt at du reagerer. Det koster så lite å avslutte på en ordentlig måte og likevel oppfører folk seg sånn. Man blir nedbrutt og mister selvtilliten av det. Om det er noen trøst, så er du ikke alene. Jeg syns ikke du skal tro at du er mindre attraktiv eller ta det personlig på noen som helst måte. Dette er datingkulturen nå til dags og vi er dermed mange som opplever det, uavhengig av hvordan vi ser ut eller er som mennesker. 

Jeg har selv blitt dumpa, ghosta og oversett hele livet, men nå treffer jeg en veldig attraktiv mann som ikke kan forstå at ei dame som meg er singel. Så det er håp, uansett hvor mørkt det ser ut nå. 

klem 

Anonymkode: 3fd55...44c

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner godt at du reagerer. Det koster så lite å avslutte på en ordentlig måte og likevel oppfører folk seg sånn. Man blir nedbrutt og mister selvtilliten av det. Om det er noen trøst, så er du ikke alene. Jeg syns ikke du skal tro at du er mindre attraktiv eller ta det personlig på noen som helst måte. Dette er datingkulturen nå til dags og vi er dermed mange som opplever det, uavhengig av hvordan vi ser ut eller er som mennesker. 

Jeg har selv blitt dumpa, ghosta og oversett hele livet, men nå treffer jeg en veldig attraktiv mann som ikke kan forstå at ei dame som meg er singel. Så det er håp, uansett hvor mørkt det ser ut nå. 

klem 

Anonymkode: 3fd55...44c

Oppløftende å høre, takk!

• Liker 1
Skrevet

Opplever det samme hele tiden, og jeg er både attraktiv, har god økonomi, oppegående, utadvendt og et pent smil, så forstår ikke.. De jeg treffer er gjennomsnittlige menn, som virker helt normale, treffer de både på nett og i virkeligheten. Har skrevet et mer nøyaktig innlegg tidligere, hvor jeg gikk virkelig i dybden av meg selv, både jeg og de som kommenterte skjønte ikke hvorfor jeg var singel til tross for at det ikke var noe galt med meg og jeg gjorde ting «riktig»

Anonymkode: 8c4d7...79e

• Liker 2
Skrevet

Har skjedd mange ganger med meg og. Jeg tror ikke det har noe med personen å gjøre, det er bare sånn kulturen har blitt. Prøv å ikke ta det personlig.

Anonymkode: bd084...e49

• Liker 5
Skrevet

Ikke bryt deg selv ned med å tenke tull som at de oppfører seg så dårlig mot deg fordi det er noe galt med deg. Det er ikke du som er problemet. Det spiller ingen trille om kvinner er attraktiv eller ikke når det kommer til ghosting. Det skjer for alle kvinner.

Anonymkode: 5fb9d...311

• Liker 3
Skrevet

Har skjedd meg også, mange ganger. Den verste møtte jeg ikke på tinder engang, så det er bare sånn menn (og damer) holder på nå til dags. Mitt beste råd til deg er å la dem seile sin egen sjø og gå videre. Om de skulle ta kontakt med deg igjen er det bare å vise dem hvor skapet skal stå. En mann som ghoster én gang gjør det gjerne igjen. De eier ikke skam.

Anonymkode: 339ca...d3e

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble ghostet etter 10 mnd.. Vi møttes flere ganger i uken, hadde kontakt hver dag, møtte hverandres barn, venner og deler av familie.. Plutselig sluttet han å svare på anrop og melding.. 

Jeg var knust, og selvtilliten gikk i oppløsning.. 1000 spørsmål.. Hvorfor? Gjorde jeg noe galt? Likte han meg ikke? Hva er feil med meg? Er jeg ikke interessant nok? Er noe galt med kroppen min? Etc etc 

Ghosting er stygt gjort!! 

Anonymkode: 44b1b...ed7

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ghostet etter 10 mnd.. Vi møttes flere ganger i uken, hadde kontakt hver dag, møtte hverandres barn, venner og deler av familie.. Plutselig sluttet han å svare på anrop og melding.. 

Jeg var knust, og selvtilliten gikk i oppløsning.. 1000 spørsmål.. Hvorfor? Gjorde jeg noe galt? Likte han meg ikke? Hva er feil med meg? Er jeg ikke interessant nok? Er noe galt med kroppen min? Etc etc 

Seriøst? Det er jo bare helt drøyt.

Har skjønt at dette med ghosting er blitt veldig vanlig, noe som er ganske synd. Skjønner godt man må sitte med en hel haug av spørsmål etter man har hatt en relasjon i over ti mnd...

• Liker 5
Skrevet

Har ghostet 2 ganger før jeg visste at det var et uttrykk. Var ikke over forrige forhold, alvorlig deprimert, men holdt det godt skjult, selvmedisinerte med alvorlig mye alkohol. Jeg bare satt hjemme og så livet, jobben, kroppen og  falle fra hverandre. Startende leversvikt. Jeg kunne ikke passe på meg selv en gang. (episodene var litt like, men ikke helt)

De to damene fortjente en bedre avslutting fra min side og burde sikkert fått vite hvor glad de kan være at jeg ikke er i livet deres, men jeg klarte ikke å bry meg om andre lenger, da jeg knapt brydde meg om meg selv. Det er også en god dose skam forbundet med det å få en mental knekk og takle det dårlig. 

De har det mye bedre uten meg. 

Anonymkode: 0fd30...07a

• Liker 2
Skrevet
På 11.11.2019 den 18.39, AnonymBruker skrev:

Mann nr 1. Matchet på tinder, skrev mye med hverandre i 1 uke før vi la hverandre på SoMe. Hadde en fantastisk fin date hvor han kysset meg farvel og sa vi ses snart igjen. Sendte han meld dagen etter og takket for daten, han skrev han hadde hatt det veldig fint, og så blokket han meg samme kveld.

Mann nr 2. Traff hverandre mange ganger og overnattet samt en liten reise sammen. Han sendte mange og lidenskapelige meldinger fra første møtet og utover, og under siste møtet sa han at han ikke kan vente med å se meg igjen og hva han skulle ta meg med på 2 uker frem i tid. Nå har det gått 3 uker, jeg sendte melding rundt dato vi hadde avtalt og spurte når vi skulle gjøre det han sa og at jeg gledet meg, melding lest men ikke noe svar. 1 uke siden jeg sendte.. ble litt slått i bakken av dette, det var vondt.

Opplever man virkelig dette gjentagende ganger om man er attraktiv, eller betyr dette at jeg er det motsatte? 😓 vet at de er feige, har ræva oppførsel og alt det der, men likevel. 

Shit, leit å høre.

Du kan jo ha hatt uflaks hvis det er snakk om to.Utover det, så tror jeg faktisk den voldsomme entusiasmen fra dag 1 faktisk kan være et stort rødt flagg. En del menn er sånne pratere, de prater i vei om hvor fint og fantastisk alt er, og hvor mye de gleder seg til neste gang - uten å mene noe med det, rett og slett fordi de er lite seriøse. 

Det kan også være ting du har sagt og gjort, så klart, men det er vanskelig å spekulere i. Noen kan jo bli skremt vekk om du prater mye negativt om andre (spesielt ekser) klager over eget utseende eller at du har delt for mye personlig om deg selv, for tidlig. Uansett vanskelig å spekulere i dette som sagt.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt forferdelig å bli ghosta uten å få noen avslutning. Det er så kynisk og stygt mot folk. :( 

Anonymkode: b96c9...7cc

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Svartfugl said:

Shit, leit å høre.

Du kan jo ha hatt uflaks hvis det er snakk om to.Utover det, så tror jeg faktisk den voldsomme entusiasmen fra dag 1 faktisk kan være et stort rødt flagg. En del menn er sånne pratere, de prater i vei om hvor fint og fantastisk alt er, og hvor mye de gleder seg til neste gang - uten å mene noe med det, rett og slett fordi de er lite seriøse. 

Det kan også være ting du har sagt og gjort, så klart, men det er vanskelig å spekulere i. Noen kan jo bli skremt vekk om du prater mye negativt om andre (spesielt ekser) klager over eget utseende eller at du har delt for mye personlig om deg selv, for tidlig. Uansett vanskelig å spekulere i dette som sagt.

Takk til alle som har svart ❤️ og kjedelig å høre om deres kjipe erfaringer, selv om det er tydelig at dette er svært vanlig :( jeg fikk faktisk melding av mann nr 2 i går, er over 1 uke siden han leste meldingen fra meg at jeg gledet meg til tur. Og han svarte at han tenker på meg? Ikke ett ord nevnt om at vi hadde avtalt tur som ikke ble noe av og at han har ignorert meg så lenge, mens jeg har grått (det vet ikke han). Spurte hva han vil med dette her, han leste meldingen i går og har fremdeles ikke svart, over et døgn senere. Han tror vel at det å fade meg ut føles bedre ut enn å bare si at han ikke er interessert, men det gjør det altså ikke 😞

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle som har svart ❤️ og kjedelig å høre om deres kjipe erfaringer, selv om det er tydelig at dette er svært vanlig :( jeg fikk faktisk melding av mann nr 2 i går, er over 1 uke siden han leste meldingen fra meg at jeg gledet meg til tur. Og han svarte at han tenker på meg? Ikke ett ord nevnt om at vi hadde avtalt tur som ikke ble noe av og at han har ignorert meg så lenge, mens jeg har grått (det vet ikke han). Spurte hva han vil med dette her, han leste meldingen i går og har fremdeles ikke svart, over et døgn senere. Han tror vel at det å fade meg ut føles bedre ut enn å bare si at han ikke er interessert, men det gjør det altså ikke 😞

Vel, da skal du ikke bruke mer tid på ham, og jeg tror du bør beskytte deg selv litt mer i framtiden, kanskje det er lurt å vente litt med sex til du føler deg tryggere på en person, for jeg tror kanskje at sex gjør deg ekstra forelsket?

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem han. Du fortjener SÅ mye bedre ❤️ Det har gått en uke uten kontakt fra hans side, også våger han å sende en melding ut av det blå og påstå at han savner deg? Skikkelig frekt. Hadde han virkelig savnet deg hadde han villet møte deg. Mamma mia.. blokk han!

Anonymkode: fccb4...246

• Liker 3
Skrevet
På Monday, November 11, 2019 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Hva med å ikke ta det SÅ forbanna høytidelig og seriøst? 

Du skriver jo at dere bare hadde kjent hverandre i virka 10 måneder. Ikke over 10 år altså... 

Anonymkode: 11383...492

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo at dere bare hadde kjent hverandre i virka 10 måneder. Ikke over 10 år altså... 

Hva er det du har misforstått? 

Anonymkode: 339ca...d3e

• Liker 3
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å respektere at de fleste syns det er vondt å bli ghostet? Bare fordi du tydeligvis har en fetish for det, betyr ikke at alle er som deg vet du. Er noe som heter respekt for andre følelser. Man kan faktisk bli totalt psykisk ødelagt av ghosting. 

Anonymkode: 22327...625

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...