AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #41 Skrevet 12. november 2019 3 minutter siden, Miklo Velka skrev: I følge mange kvinner så er menn kravstore. I følge mange menn så er kvinner kravstore. Hvem sitter på fasiten? Fasiten er presentert i denne tråden. Statistikk etter undersøkelser. Menn sveiper ja. Damer sveiper nei Anonymkode: fd5a8...aa0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #42 Skrevet 12. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Enn ei dame som er høy og tjukk da, tror du hun har så mye sjans? Husk også at mange menn ikke ønsker seg en partner som har høyere utdanning. Så damer som har mye å fare med, blir faktisk valgt vekk nettopp pga det! Hårreisende. Menns sårbare ego, alt for å beskytte dette egoet som er så skjørt. Anonymkode: 15f7c...864 Aldri hørt om noen som har takket nei pga høyere utdanningsnivå. Hvem gjorde dette, er det sånn en fyr som har gjort det? Anonymkode: fd5a8...aa0
Miklo Velka Skrevet 12. november 2019 #43 Skrevet 12. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Fasiten er presentert i denne tråden. Statistikk etter undersøkelser. Menn sveiper ja. Damer sveiper nei Anonymkode: fd5a8...aa0 Denne tråden inneholder ingen linker til noen statistikk eller undersøkelse. Tror vi har forskjellige definisjoner av ordet "fasit". 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #44 Skrevet 12. november 2019 55 minutter siden, Druid skrev: Alle har krav, og mange av kravene er irrasjonelle fra andres ståsted. Jeg ser ingen poeng med noen av kravene du spesifiserer, men jeg vet at det finnes mange som har dem. Jeg har ingen andre krav enn at hun skal like sex, og idet du forstår konsekvensene av den påstanden, vil du hevde at mine krav er irrasjonelle; hvilket jeg kun bruker til å konkludere med at vi er uinteressante for hverandre. Det er ikke et mål om at man ikke skal ha krav. Det er den delen av relasjonen der du setter krav til hva DU er komfortabel med; vi snakker om din egen selvrespekt. Og dette er likt fra begge kjønn; kvinner har minst like mye (irrasjonelle) krav som menn. Det i seg selv er ikke ett problem. Mesteparten av disse kravene er relativt balanserte. Unntatt de vi ikke styrer selv, som er fundamentert i vår biologiske programmering. Grunnen til at folk som hevder de aldri ville vært utro, plutselig befinner seg på Walk of shame og lurer på hva som skjedde. MITT krav, er rent biologisk; og på grunn av det , så har jeg mye større problemer enn en mann som f.eks liker familie og barn. Dette er resultatet av utvikling og likestilling. For 70 år siden, ville jeg knapt vite at det fantes en mulighet for at jeg kunne bli lykkelig basert på mine egne ønsker som mann; familie og barn var nærmest en samfunnpålagt forpliktelse som påvirket hvem du kunne møte, hvilken jobbkarriere du kunne forvente og lønnsutviklingen din. Idag er det ett reelt alternativ. Menn har opparbeidet seg RETTEN til å reflektere sin biologiske konstruksjon. Men gitt at vi ikke biologisk ikke har endret oss så veldig mye på de 70 årene, så har ikke det noen betydning for suksessen i dating markedet, snarer tvert imot. (Mitt original innlegg er relativt diskret i tallmatrial, og det er unøyaktig, selv om jeg forventet at folk forsto at alle aspekter som påvirker mennesker i praksis følger en normalfordeling.) Og siden det er en biologsk faktor som styrer dette, følger det en månefase og alderskomponent med i sluttresultatet. Men alt dette bare kompliserer budskapet om at menn og kvinner genetisk har ubeviste differenserte behov på relasjonsmarkedet som er årsaken til alt tullet vi ser på datingsidene . Joda alle har rett til å kreve ditt og datt men poenget er at man kan ikke klage når man kun går etter et lite knippe damer som de fleste andre menn går etter.. Hadde menn prøvd seg på flere enn bare de overlegne instababes med 100 andre løpende etter seg så hadde det ikke vært noe problem for menn. Anonymkode: b30bc...99e 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #45 Skrevet 12. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde menn prøvd seg på flere enn bare de overlegne instababes med 100 andre løpende etter seg så hadde det ikke vært noe problem for menn. Anonymkode: b30bc...99e Hadde bare det utsagnet vært sant, så hadde jo det vært en enkel løsning. Anonymkode: 3e737...692
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #46 Skrevet 12. november 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Enn ei dame som er høy og tjukk da, tror du hun har så mye sjans? Husk også at mange menn ikke ønsker seg en partner som har høyere utdanning. Så damer som har mye å fare med, blir faktisk valgt vekk nettopp pga det! Hårreisende. Menns sårbare ego, alt for å beskytte dette egoet som er så skjørt. Anonymkode: 15f7c...864 Menn trakter ikke etter høy utdannelse. Det er biologi. Fra naturend side skal kvinnen være hjemme å ta vare på "redet". For en mann er det likegyldig om dama er vasker, kokk, gartner eller butikkmedarbeider. De er ofte mye morsommere og omgjengelig enn damer som er høyt utdannet. De er rett og slett lite impulsiv og generelt kjedelig. Menn er fornøyd bare dama er snill, morsom, omsorgsfull og litt leken i senga. Anonymkode: d696b...6e7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #47 Skrevet 12. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde bare det utsagnet vært sant, så hadde jo det vært en enkel løsning. Anonymkode: 3e737...692 Det er sant. Men dere gidder bare ikke å prøve dere på normale jenter og går etter et lite knippe jenter. Anonymkode: b30bc...99e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #48 Skrevet 13. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Men dere gidder bare ikke å prøve dere på normale jenter og går etter et lite knippe jenter. Anonymkode: b30bc...99e Ts... er d ikke litt bastant å si det? Mange som prøver seg på vanlige jenter. Noen er til og med opptatt som prøver seg. Greit nok å prøve seg men så skal nå resten klaffe da. Siste episode av jakten på kjærligheten er jo ett kjempe eksempel på hvor nøye vi er på partnere. Alt skal helst være perfekt fra start. Tenker da på bonden som valgte bort ei og han skulle velge kom da med at nei hun følte de bare var venner??? Så har du vært med så mange programmer og spilt veldig interessert. Jeg fikk egentlig vondt av bonden denne gangen. Anonymkode: a9907...4e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå