Gå til innhold

Strikket/heklet pannebånd med fleece inni


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen kjøpte hekla pannebånd med fleecefor inni. Bruker dette mye mer enn luer. Men nå vil jeg strikke egne så jeg får mine farger. 
 

Men er det noen som vet hvor man kan kjøpe fleecepannebånd som er helt tynne, nøytrale og litt stretchy? Finnes det egne slike som er meningen å sy inn i strikketøy? Har lite lyst å kjøpe noe ala de som selges i sportsbutikker ol. Gidder ikke betalte mye for et merke i panna (som ikke vil synes). 

Anonymkode: b2721...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Fjaselina skrev:

Du skal vel gjerne kjøpe tynt fleecestoff, og klippe og sy dette inn i pannebånd etter behov.

Joda. Så klart tenkt tanken. Men jeg har ikke symaskin og ser på det som ille nok å sy fast det strikkede 😂 man må vel sy kantene først?  

Anonymkode: b2721...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Så klart tenkt tanken. Men jeg har ikke symaskin og ser på det som ille nok å sy fast det strikkede 😂 man må vel sy kantene først?  

Anonymkode: b2721...28f

Hvilke kanter? 

Jeg bretter inn kantene, syr så for hånd. Tar 1 time så er pannebåndet ferdig. Kjøpte polarfleece stoff på nettet. Veldig mykt og deilig. 

Anonymkode: 0a55c...8dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Da skal jeg klare det også. Jeg kan strikke men sy og klippe er jeg ikke flink til i det hele tatt. 

Anonymkode: b2721...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...