Emma Marie Skrevet 11. november 2019 #21 Del Skrevet 11. november 2019 Du «Trine», hvordan har det seg at det ALDRI er noen Trine som ligger under kommentarer på bloggen? Og hvorfor vet ikke Kari hvem du er om du skriver så mye til henne? Kari, dette blir for dumt. Du er faen meg 50 år snart. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. november 2019 #22 Del Skrevet 11. november 2019 4 minutter siden, Emma Marie skrev: Du «Trine», hvordan har det seg at det ALDRI er noen Trine som ligger under kommentarer på bloggen? Og hvorfor vet ikke Kari hvem du er om du skriver så mye til henne? Kari, dette blir for dumt. Du er faen meg 50 år snart. De fleste som er her skriver har ikke et brukernavn som inneholder ens ekte navn, så det skjønner jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. november 2019 #23 Del Skrevet 11. november 2019 11 minutter siden, Emma Marie skrev: Du «Trine», hvordan har det seg at det ALDRI er noen Trine som ligger under kommentarer på bloggen? Og hvorfor vet ikke Kari hvem du er om du skriver så mye til henne? Kari, dette blir for dumt. Du er faen meg 50 år snart. Godt poeng 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine123 Skrevet 11. november 2019 Forfatter #24 Del Skrevet 11. november 2019 17 minutter siden, Lady T skrev: Det er nok måten det blir gjort på - og alltid på samme måte av ulike helt nye brukere som KUN diskuterer KM og ingenting annet. Da provoserer du - og det skader bloggeren. Om du er KM eller ikke har jeg ingen formening om. Men hun sier hun ikke vet hvem du er. For noe tull. Om jeg velger å lage tråd om bare denne bloggeren, og kommentere kun om denne bloggeren skader jeg ikke bloggeren. Jeg er ikke ny bruker heller, for jeg har vært bruker her i 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine123 Skrevet 11. november 2019 Forfatter #25 Del Skrevet 11. november 2019 9 minutter siden, Gorilla skrev: De fleste som er her skriver har ikke et brukernavn som inneholder ens ekte navn, så det skjønner jeg. Du forsto det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 11. november 2019 #26 Del Skrevet 11. november 2019 13 minutter siden, Emma Marie skrev: Du «Trine», hvordan har det seg at det ALDRI er noen Trine som ligger under kommentarer på bloggen? Og hvorfor vet ikke Kari hvem du er om du skriver så mye til henne? Kari, dette blir for dumt. Du er faen meg 50 år snart. Det kommer nok kommentarer fra Trine på løpende bånd fremover nå. Både på gamle og nye innlegg. 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. november 2019 #27 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) 4 minutter siden, Trine123 skrev: For noe tull. Om jeg velger å lage tråd om bare denne bloggeren, og kommentere kun om denne bloggeren skader jeg ikke bloggeren. Jeg er ikke ny bruker heller, for jeg har vært bruker her i 1 år. Les hva du skriver når du skriver at du ikke er ny bruker for du har vært bruker i ett år. Brukeren din Trine123 ble åpnet forrige uke. Plutselig dukker du opp med en tråd om KM sin blogg. Det har vært stille når det gjelder hennes blogg i flere måneder. Alt for mange likehtstrekk..... Vi forstår mer enn du vil innørmme. Endret 11. november 2019 av Lambigirl 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 11. november 2019 #28 Del Skrevet 11. november 2019 4 minutter siden, Trine123 skrev: For noe tull. Om jeg velger å lage tråd om bare denne bloggeren, og kommentere kun om denne bloggeren skader jeg ikke bloggeren. Jeg er ikke ny bruker heller, for jeg har vært bruker her i 1 år. For noe tull? Jeg prøver å forklare deg helt enkelt hvordan det henger sammen, men du vil jo ikke prøve å forstå engang. Beklager, deg gidder jeg ikke bruke mer tid på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 11. november 2019 #29 Del Skrevet 11. november 2019 6 minutter siden, Trine123 skrev: For noe tull. Om jeg velger å lage tråd om bare denne bloggeren, og kommentere kun om denne bloggeren skader jeg ikke bloggeren. Jeg er ikke ny bruker heller, for jeg har vært bruker her i 1 år. Det er i alle fall fleste gang du skriver innlegg med nick her inne - og det kun om KM. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 11. november 2019 #30 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg syns det burde kommet en avklaring fra moderatorene her i denne tråden, om at nye tråder om KM evt vil bli slettet fortløpende og hvorfor. Slik at vi slipper denne karusellen som vi har vært igjennom veldig mange ganger før. Det begynner å bli veldig irriterende og har pågått i perioder, over flere år nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 11. november 2019 #31 Del Skrevet 11. november 2019 4 minutter siden, Lambigirl skrev: Les hva du skriver når du skriver at du ikke er ny bruker for du har vært bruker i ett år. Brukeren din Trine123 ble åpnet forrige uke. Plutselig dukker du opp med en tråd om KM sin blogg. Det har vært stille når det gjelder hennes blogg i flere måneder. Alt for mange likehtstrekk..... Vi forstår mer enn du vil innørmme. Det står vel på profilen hennes at brukeren ble opprettet 11.januar... Så hvor du har fått forrige uke fra, vet ikke jeg men...😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. november 2019 #32 Del Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Det står vel på profilen hennes at brukeren ble opprettet 11.januar... Så hvor du har fått forrige uke fra, vet ikke jeg men...😅 Så feil Det beklager jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november 2019 #33 Del Skrevet 11. november 2019 Søren også, har jeg gått glipp av en tråd om KM? Jeg må innrømme at jeg finner de trådene svært underholdende @Trine123, jeg skal ikke spekulere i om du er bloggeren eller ikke, men er ikke rart folk tror det når du kun skriver utelukkende positive ting, protesterer når noen gir bloggen hennes konstruktiv kritikk og ikke diskuterer noe annet enn henne her inne. Det er mistenkelig, det skjønner du sikkert. På et så stort forum som dette er det normalt å delta i flere tråder. Eller er det bare Karis blogg som interesserer deg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine123 Skrevet 11. november 2019 Forfatter #34 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) 17 minutter siden, Lambigirl skrev: Les hva du skriver når du skriver at du ikke er ny bruker for du har vært bruker i ett år. Brukeren din Trine123 ble åpnet forrige uke. Plutselig dukker du opp med en tråd om KM sin blogg. Det har vært stille når det gjelder hennes blogg i flere måneder. Alt for mange likehtstrekk..... Vi forstår mer enn du vil innørmme. Nei! Brukeren min Trine123 ble åpnet i Januar i år. Endret 11. november 2019 av Trine123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 11. november 2019 #35 Del Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, Trine123 skrev: Nei! Brukeren min Trine123 ble åpnet i Januar i år. Jeg la merke til det etter jeg hadde skrevet svaret mitt. Samma det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. november 2019 #36 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Feil! Endret 11. november 2019 av FruRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine123 Skrevet 11. november 2019 Forfatter #37 Del Skrevet 11. november 2019 19 minutter siden, Lady T skrev: Det er i alle fall fleste gang du skriver innlegg med nick her inne - og det kun om KM. Jeg har vært en ganske anonym bruker her på KG. Men fikk lyst til å opprette en tråd om karimaritas blogg. Siden det ble så mye oppstyr om det, har det blitt mye svar på den tråden. Men det er godt mulig jeg oppretter tråder om andre bloggere også, og begynner å kommentere i flere tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Observer Skrevet 11. november 2019 #38 Del Skrevet 11. november 2019 Denne fanatiske trangen til å kommentere hvert eneste innlegg er påfallende. Det er vel ingen andre tråder enn de om KM hvor TS protesterer og kverulerer på hvert eneste svar. Det blir bare provoserende. Om TS ikke er eieren av bloggen er denne fanatismen bekymringsverdig. Noen burde kanskje ha vært beskyttet mot seg selv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine123 Skrevet 11. november 2019 Forfatter #39 Del Skrevet 11. november 2019 7 minutter siden, Observer skrev: Denne fanatiske trangen til å kommentere hvert eneste innlegg er påfallende. Det er vel ingen andre tråder enn de om KM hvor TS protesterer og kverulerer på hvert eneste svar. Det blir bare provoserende. Om TS ikke er eieren av bloggen er denne fanatismen bekymringsverdig. Noen burde kanskje ha vært beskyttet mot seg selv. Jeg har verken protestert eller kverulert på hvert eneste svar. Det ser alle som kan lese. Er jeg en fanatist av bloggen fordi om jeg liker den? Er alle som starter en tråd om en blogger og kommenterer en fanatist da? Da er det mange her inne som burde vært beskyttet mot seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 11. november 2019 #40 Del Skrevet 11. november 2019 Altså, aner ikke hvem kari Marita er og har aldri lest blogg eller har planer om det. Gudene vet hvordan jeg forvirret meg inn her. Men et lite søk viser at det ikke har vært noen tråder eller innlegg her om kari Marita før 7. Januar.. Omtrent samtidig som bruker til TS ble laget. Er ikke det litt flaut å lage fiktive tråder om seg selv? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg