Gå til innhold

karimaritas blogg tråden hvorfor ble den slettet?


Trine123

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir tråden bare slettet uten noen grunn? Jeg er ikke bloggeren, men blir beskyldt for det av alle. Det kan jo ikke være lov å slette en tråd uten gyldig grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Emma Marie skrev:

Kanskje fordi alle vet du er Kari. Blogg tråden skrives bloggtråden, KM. 

Nå ble den slettet igjen! Noe er veldig rart her. Nei jeg er ikke bloggeren, det er derfor dette er så utrolig merkelig! Men nå er det ingen tvil lenger på at KG ikke ønsker en tråd om denne bloggeren. 

Endret av Trine123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trine123 skrev:

Nå ble den slettet igjen! Noe er veldig rart her. Nei jeg er ikke bloggeren, det er derfor dette er så utrolig merkelig! 

Er du Tone238, da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Trine123 skrev:

Nå ble den slettet igjen! Noe er veldig rart her. Nei jeg er ikke bloggeren, det er derfor dette er så utrolig merkelig! Men nå er det ingen tvil lenger på at KG ikke ønsker en tråd om denne bloggeren. 

Det finnes tråder om denne bloggeren her inne som ikke er slettet, så det handler nok ikke om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trine123 skrev:

Nei!

Du har et brukernavn som ligner, lik skrivestil og opprettet en bruker kun for å lage en tråd om en blogger som svært få leser, men mange har fått med seg hvem er, da det stadig dukker opp lignende tråder som den du lagde her om henne/bloggen. Kan tenke meg det er derfor tråden slettes, ikke pga bloggeren, som helt sikkert en en fin dame 😊 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lady T skrev:

Du har et brukernavn som ligner, lik skrivestil og opprettet en bruker kun for å lage en tråd om en blogger som svært få leser, men mange har fått med seg hvem er, da det stadig dukker opp lignende tråder som den du lagde her om henne/bloggen. Kan tenke meg det er derfor tråden slettes, ikke pga bloggeren, som helt sikkert en en fin dame 😊 

Jeg har kun hatt 1 bruker her, og det er den jeg har nå. Den bloggen har faktisk mange lesere og er på 1 plass på nouw. Det finnes ingen grunn til at trådene jeg startet om denne bloggen blir slettet. Jeg har startet 3 tråder på noen få dager her nå, og alle bare slettes. Derfor er det tydelig det ikke skal være tråd om denne bloggen. Hvorfor vet vel bare KG og Rampelyset.

Endret av Trine123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg har kun hatt 1 bruker her, og det er den jeg har nå. Den bloggen har faktisk mange lesere og er på 1 plass på nouw. Det finnes ingen grunn til at trådene jeg startet om denne bloggen blir slettet. Jeg har startet 3 tråder på noen få dager her nå, og alle bare slettes. Derfor er det tydelig det ikke skal være tråd om denne bloggen. Hvorfor vet vel bare KG og Rampelyset.

Nei, alle andre vet det også. Det er tydeligvis bare du som ikke klarer å skjønne det. Stått opp ja, Kari?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er rart at disse trådene ikke får stå med mindre moderator kan se at ip-adressen tilhører bloggeren og at tråden er laget for egenreklame. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Emma Marie skrev:

Nei, alle andre vet det også. Det er tydeligvis bare du som ikke klarer å skjønne det. Stått opp ja, Kari?

Hva mener du med denne kommentaren her? Det er tydeligvis noen som fortsatt ikke har skjønt det. Jeg er ikke bloggeren, men nå orker jeg ikke gjenta meg selv til det kjedsommelige lenger.

Endret av Trine123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er du bloggeren, men hvis du av en eller annen utenomjordisk grunn ikke er det, så er det uansett ingen andre enn deg som ønsker og diskutere henne. Min konklusjon er at du kjeder deg/ønsker flere lesere/vil fyre litt i KG-peisen og gjør det du kan best; kverulerer deg til fremover i kjent stil.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg har kun hatt 1 bruker her, og det er den jeg har nå. Den bloggen har faktisk mange lesere og er på 1 plass på nouw. Det finnes ingen grunn til at trådene jeg startet om denne bloggen blir slettet. Jeg har startet 3 tråder på noen få dager her nå, og alle bare slettes. Derfor er det tydelig det ikke skal være tråd om denne bloggen. Hvorfor vet vel bare KG og Rampelyset.

Det virker utfra måten det blir opprettet tråder på (ny bruker, lik type brukernavn, kun tråd om KM) at det er samme bruker, derfor provoserer du nok mange. Det er jo også kun KM du ønsker å debattere, også i andre bloggeres tråder. 

Hvis du liker KM så godt foreslår jeg at du heller støtter henne på bloggen hennes ved å kommentere og heie henne frem der 🙂👏🏻  Hun vet jo ikke hvem du er engang, så tviler på at du har kommentert så hyppig der som her...

Jeg personlig bryr meg ingenting om det finnes tråder om KM her eller ikke (de finnes, så det er ikke sant at alle slettes..), men jeg tror du skader en blogger du liker mer enn du gjør godt ved å opprette stadig nye tråder. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Butternut skrev:

Selvfølgelig er du bloggeren, men hvis du av en eller annen utenomjordisk grunn ikke er det, så er det uansett ingen andre enn deg som ønsker og diskutere henne. Min konklusjon er at du kjeder deg/ønsker flere lesere/vil fyre litt i KG-peisen og gjør det du kan best; kverulerer deg til fremover i kjent stil.

Sånne folk som deg kan ikke ha det bra med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady T skrev:

Det virker utfra måten det blir opprettet tråder på (ny bruker, lik type brukernavn, kun tråd om KM) at det er samme bruker, derfor provoserer du nok mange. Det er jo også kun KM du ønsker å debattere, også i andre bloggeres tråder. 

Hvis du liker KM så godt foreslår jeg at du heller støtter henne på bloggen hennes ved å kommentere og heie henne frem der 🙂👏🏻  Hun vet jo ikke hvem du er engang, så tviler på at du har kommentert så hyppig der som her...

Jeg personlig bryr meg ingenting om det finnes tråder om KM her eller ikke (de finnes, så det er ikke sant at alle slettes..), men jeg tror du skader en blogger du liker mer enn du gjør godt ved å opprette stadig nye tråder. 

Jeg kommenterer mye på bloggen hennes jeg. Og jeg kan ikke forstå at jeg skader en blogger ved å opprette en tråd her inne. Men jeg er ikke bloggeren, og som sagt gidder jeg ikke å skrive det flere ganger her nå. De som ennå ikke skjønner det, får bare la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine123 skrev:

Jeg kommenterer mye på bloggen hennes jeg. Og jeg kan ikke forstå at jeg skader en blogger ved å opprette en tråd her inne. Men jeg er ikke bloggeren, og som sagt gidder jeg ikke å skrive det flere ganger her nå. De som ennå ikke skjønner det, får bare la være.

Det er nok måten det blir gjort på - og alltid på samme måte av ulike helt nye brukere som KUN diskuterer KM og ingenting annet. Da provoserer du - og det skader bloggeren. Om du er KM eller ikke har jeg ingen formening om. Men hun sier hun ikke vet hvem du er. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...