Gå til innhold

karimaritas blogg tråden hvorfor ble den slettet?


Trine123

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Trine123 skrev:

Jeg har verken protestert eller kverulert på hvert eneste svar. Det ser alle som kan lese. Er jeg en fanatist av bloggen fordi om jeg liker den? Er alle som starter en tråd om en blogger og kommenterer en fanatist da? Da er det mange her inne som burde vært beskyttet mot seg selv.

Når man må kommentere og tilbakevise  Hvert. Eneste. Innlegg døgnet rundt er man nok over grensa for hva som er sunt, ja. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Snefriid skrev:

Altså, aner ikke hvem kari Marita er og har aldri lest blogg eller har planer om det. Gudene vet hvordan jeg forvirret meg inn her. Men et lite søk viser at det ikke har vært noen tråder eller innlegg her om kari Marita før 7. Januar.. Omtrent samtidig som  bruker til TS ble laget. Er ikke det litt flaut å lage fiktive tråder om seg selv? 

Jo det er flaut. Og det har skjedd veldig mange ganger før, med ulike brukernavn. Og det samme mønsteret gjentar seg hver gang. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jo det er flaut. Og det har skjedd veldig mange ganger før, med ulike brukernavn. Og det samme mønsteret gjentar seg hver gang. 

Er det ikke sånn at moderator ser id til personen bak? Er det derfor de stenger, de ser at det er henne? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg har vært en ganske anonym bruker her på KG. Men fikk lyst til å opprette en tråd om karimaritas blogg. Siden det ble så mye oppstyr om det, har det blitt mye svar på den tråden. Men det er godt mulig jeg oppretter tråder om andre bloggere også, og begynner å kommentere i flere tråder.

Ja, men det er jo felles for alle trådene om KM som blir slettet at det ikke finnes andre innlegg fra brukeren før de lager en tråd om KM - og de svarer på hver kommentar i tråden og blir oppgitt over at alle tror man er KM og blir oppgitt over at tråden blir sletta 🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snefriid skrev:

Altså, aner ikke hvem kari Marita er og har aldri lest blogg eller har planer om det. Gudene vet hvordan jeg forvirret meg inn her. Men et lite søk viser at det ikke har vært noen tråder eller innlegg her om kari Marita før 7. Januar.. Omtrent samtidig som  bruker til TS ble laget. Er ikke det litt flaut å lage fiktive tråder om seg selv? 

Så du mener jeg hadde ventet nesten 1 år etter jeg ble bruker til å lage innlegg da om meg selv hvis jeg hadde vært henne? Er ikke det litt rart? Jeg ble bruker 11 Januar.

Endret av Trine123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lady T skrev:

Ja, men det er jo felles for alle trådene om KM som blir slettet at det ikke finnes andre innlegg fra brukeren før de lager en tråd om KM - og de svarer på hver kommentar i tråden og blir oppgitt over at alle tror man er KM og blir oppgitt over at tråden blir sletta 🙃

Jeg har ikke kommentert på hvert innlegg. Og grunnen til at jeg har kommentert så mye er fordi jeg blir beskyldt for å være bloggeren, noe jeg ikke er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Trine123 skrev:

Jeg har ikke kommentert på hvert innlegg. Og grunnen til at jeg har kommentert så mye er fordi jeg blir beskyldt for å være bloggeren, noe jeg ikke er!

Du svarer meg, og jeg har aldri beskyldt deg for det. Bare forklart hvorfor folk tror det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady T skrev:

Du svarer meg, og jeg har aldri beskyldt deg for det. Bare forklart hvorfor folk tror det. 

Ja får jeg ikke svare deg da? Jeg kan slutte å svare her jeg, for det er ikke noe mer å diskutere uansett. 

Endret av Trine123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine123 skrev:

Ja får jeg ikke svare deg da?

Joda, jeg bare forklarer deg likheten med alle som har opprettet tråd (som har blitt slettet) om KM før jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Observer skrev:

Når man må kommentere og tilbakevise  Hvert. Eneste. Innlegg døgnet rundt er man nok over grensa for hva som er sunt, ja. 

Det er en atferd en ikke forventer av noen som nærmer seg 50 år.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Lambigirl skrev:

Det er en atferd en ikke forventer av noen som nærmer seg 50 år.

 

Er det meg dere snakker om så er jeg 38 år, og et godt stykke fra 50 år enda. Hva har alder med å kommentere på KG å gjøre?

Endret av Trine123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
25 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg har ikke kommentert på hvert innlegg. Og grunnen til at jeg har kommentert så mye er fordi jeg blir beskyldt for å være bloggeren, noe jeg ikke er!

De sier de alle det 😊

Å så blir de slettet som det allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Trine123 skrev:

Jeg har verken protestert eller kverulert på hvert eneste svar. Det ser alle som kan lese. Er jeg en fanatist av bloggen fordi om jeg liker den? Er alle som starter en tråd om en blogger og kommenterer en fanatist da? Da er det mange her inne som burde vært beskyttet mot seg selv.

Det er mange som har startet tråder om diverse bloggere, men disse holder ikke på med å kverulere på hvert eneste, lille, kritiske innlegg som skrives om en blogg.

Her ser vi et mønster som gjentar seg igjen og igjen på hver eneste tråd om KM. Det er også store likheter vedr måten denne bloggeren har opptrådt i andre blogger og måten trådstarter opptrer på.

Endret av Honey Dew
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her gjentas alt fra dere til jeg nesten sovner. Jeg gidder rett og slett ikke å kommentere mer her blant slike kverulanter. Samme hva en sier blir det rakket ned på eller snudd om på. Og dere gir dere aldri med det heller, så denne tråden er jeg ferdig å kommentere i, så fremt det ikke blir skrevet noe fornuftig, og som ikke blir gjentatt 1000 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trine123 skrev:

Her gjentas alt fra dere til jeg nesten sovner. Jeg gidder rett og slett ikke å kommentere mer her blant slike kverulanter. Samme hva en sier blir det rakket ned på eller snudd om på. Og dere gir dere aldri med det heller, så denne tråden er jeg ferdig å kommentere i, så fremt det ikke blir skrevet noe fornuftig, og som ikke blir gjentatt 1000 ganger.

Det er ingen andre enn du som må svare på alle kommentarer og du fremstår som en kverulant. Du eier ikke noe som heter for selvdisiplin til å stoppe mens leken er god. Det er du som ikke gir deg.

Noe annet som er mistenkelig likt mellom deg og KM er at du har samme kverulerende atferd at du aldri gir deg og du mener at vi rakker ned på deg.

Hadde du forstått hvor dumt dette ser ut hadde du gitt deg for lenge siden.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

fire tråder er nylig slettet, da HI bryter med dette regelpunktet:

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

Reklame og annonsering for varer og tjenester. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok, hvis lenken har relevans til tråden og er en naturlig del av debatten.

Det å starte en tråd om egen blogg anses å være reklame og faller derfor inn under dette regelpunktet.

Siden spørsmålet er besvart fra vår side, stenges denne tråden.

Måne, admin.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...