Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

All kritikk av Israel må forbys. 

Anonymkode: f90a2...7c1

Er ganske enig. Det er blitt slik at alle kritiserer Israel og er for Palestina. Hvorfor har det blitt så politisk korrekt? Og da henger alle seg på det som er riktig å mene. Saueflokker i mange sammenhenger …

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for avsporinger, nedsettende og krenkende innlegg, og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt nøytral i krigen mellom Israel og Palestina. Støtter hverken folkemord eller terrorister. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/20/2024 at 10:41 PM, AnonymBruker said:

Jeg er helt nøytral i krigen mellom Israel og Palestina. Støtter hverken folkemord eller terrorister. 

Anonymkode: 774fe...653

Liker verken Israel eller Palestina. Men at Norge velger å anerkjenne Palestina mens Hamas holder gislene og nekter å levere dem tilbake slik man får stoppet krigen er en hån både mot israelerne og alle de uskyldige palestinske barna som dør. 

Er selv på venstresiden i norsk politikk, men denne regjeringen er helt håpløs når det kommer til dømmekraft. Og Høyre vinner selvsagt ved å ta det feige valget å si: Vi vet ikke om tidspunktet er riktig. Høyre tør ikke engang å stå for noe. 

Det eneste moralsk riktige valget er å si at Palestina først anerkjennes når Hamas har gitt fra seg gislene, gitt fra seg makten og at Palestina anerkjenner Israel. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjokkerende mange som mener det er greit og ta live av sivile palestinere. 

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 14.52):

Det var mange kvinner i den, i dagens samfunn gjør det en film automatisk til en bra film.

Anonymkode: f90a2...7c1

Her har vi faktisk en upopulær mening. ;)

Anonymkode: 3fabc...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan være upopulær på den måten at jeg sier meningen min rett ut. Og her på Kvinneguiden blir jeg fort upopulær fordi at jeg sier sannheten om barnevernet og korrupsjonen i den sektoren. Mange av damene her på Kvinneguiden elsker barnemishandlingen barn blir utsatt for i denne sektoren. Og det liker ikke de damene at det blir kritisert og kastet lys på. 

Anonymkode: f944d...229

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man må slutte og sammenligne alt med 2 verdenskrig

Og slutte og sammenligne alle med Hitler.

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 11.57):

Folk som drkkker alkohol har svak moral.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Og de som kun tar ett par glass til maten?

Anonymkode: c1fe7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Og de som kun tar ett par glass til maten?

Anonymkode: c1fe7...af7

Hvor ofte? 

Anonymkode: 8b702...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedansvaret ligger på Russland, men USA/NATO er ikke uten skyld i konflikten.

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 11.57):

Folk som drkkker alkohol har svak moral.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Hvorfor har vi det? 

Anonymkode: 60960...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om Israel/Palestina-konflikten.

Anonymkode: 298b2...894

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk flest engasjere seg kun i de krigene norsk media skriver om. Det er krigen i Ukraina og krigen i Gaza. Med tanke på hvor mange væpnede konflikter det er i verden til en hver tid, så ser man ikke influensere gråte over mer enn de to som norsk media dekker. 

Anonymkode: 2cd9d...b24

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk flest engasjere seg kun i de krigene norsk media skriver om. Det er krigen i Ukraina og krigen i Gaza. Med tanke på hvor mange væpnede konflikter det er i verden til en hver tid, så ser man ikke influensere gråte over mer enn de to som norsk media dekker. 

Anonymkode: 2cd9d...b24

 

Det gjelder alle steder

I Afrika bryr man seg mest om konflikter i Afrika

I Asia bryr man seg mest om konflikter i Asia

I Europa bryr man seg mest om konflikter i Europa.

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg drittlei av Pride. Synes det gnåles og mases om Pride konstant, tror det etter hvert blir sånn at folk går så grundig lei at hele den bevegelsen blir parkert.

 

Anonymkode: fdcd8...78c

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Akkurat nå er jeg drittlei av Pride. Synes det gnåles og mases om Pride konstant, tror det etter hvert blir sånn at folk går så grundig lei at hele den bevegelsen blir parkert.

 

Anonymkode: fdcd8...78c

Jeg også. Pride har gått fra å være en legitim politisk demonstrasjon for å få stater til å avkriminalisere/ legalisere homofile samliv til å bli noe som du blir stemplet som intolerant hvis du har andre synspunkter om prideflaggets betydning og hvor de som ønsker at små barn skal skjermes for voksnes sexliv er overtroiske og eller gammeldags eller ekstremt preget av religion. Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør på soverommet og mener at vi alle skal få velge livsstil og hvem vi vil bo med selv. Men at alle barn i Norges grunnskole må oppnå så mye forvirrende læringsmål og ta stilling til om de er/ føler de er gutt flere jente osv er bare feil vei å gå. Barn bør også få utvikle seg gjennom kunnskap og lek, og bli møtt med forståelse for at vi er ulike mennesker. 

Anonymkode: e35b1...99e

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Akkurat nå er jeg drittlei av Pride. Synes det gnåles og mases om Pride konstant, tror det etter hvert blir sånn at folk går så grundig lei at hele den bevegelsen blir parkert.

 

Anonymkode: fdcd8...78c

Jeg tror pride har ødelagt mye for homobevegelsen.

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 

Det gjelder alle steder

I Afrika bryr man seg mest om konflikter i Afrika

I Asia bryr man seg mest om konflikter i Asia

I Europa bryr man seg mest om konflikter i Europa.

Anonymkode: f90a2...7c1

De bryr seg egentlig ikke. De bryr seg om views, likes, følgere og slike ting. Litt av samme sorten som er så snille mot fattige, men kun om de kan filme det og legge det ut på sosiale medier. 

Anonymkode: 2cd9d...b24

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til  dette med "kamuflering" av autisme. Ser mange kvinner som har fått diagnosen autisme og snakker om at de var så flinke til å kamuflere symptomene at ingen merket at de hadde autisme. Selv synes jeg det skurrer. I mitt hode om man klarer å "kamuflere" at man har autisme så har man ikke autisme.  Om du klarer å fremstå som en som har sosiale antenner så har du sosiale antenner. 

De som får diagnosen autisme er de som IKKE klarer å fremstå som de har sosiale antenner selv om de prøver. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...