Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 1.55):

Nesten alle uføre er selv skyld i problemene sine

Anonymkode: 19621...07b

Hvordan da?

AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 0.58):

Folk med Downs syndrom burde ikke ha stemmerett. Man kan like så godt gi 8-åringer stemmerett. 

Anonymkode: 818d6...7b5

Alle med downs er ikke på nivå med en 8 åring.

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 3.42):

Liker ikke folk med Downs, eller forstår ikke vitsen med dem, virker som det er så viktig for enkelte at slike på død og liv skal bli født, fordi det er viktig med dette mangfoldet...det forstår ikke jeg. Mangfold er bra, man hva tilfører de egentlig? Hvorfor trenger vi dem? Og hvorfor skal de på død og liv fødes når alle vet at de stort sett bare blir en enorm belastning for samfunnet? 

Anonymkode: 0d2c5...1a9

Så alle mennesker må tilføre verden noe etter din standard?

Hvorfor må man trenge noen? Alle mennesker har da rett til å leve for sin egen del, uten å skulle skylde noen noe?

Det at de er en belastning for samfunnet er bare et problem fordi samfunnet ikke er villig til å gi dem plass.

Endret av Blod
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 3.42):

Liker ikke folk med Downs, eller forstår ikke vitsen med dem, virker som det er så viktig for enkelte at slike på død og liv skal bli født, fordi det er viktig med dette mangfoldet...det forstår ikke jeg. Mangfold er bra, man hva tilfører de egentlig? Hvorfor trenger vi dem? Og hvorfor skal de på død og liv fødes når alle vet at de stort sett bare blir en enorm belastning for samfunnet? 

Anonymkode: 0d2c5...1a9

For et ufattelig stygt og trist innlegg 😢 så glad ikke alle tenker slik!

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blod skrev (2 minutter siden):

Hvordan da?

Alle med downs er ikke på nivå med en 8 åring.

Så alle mennesker må tilføre verden noe etter din standard?

Hvorfor må man trenge noen? Alle mennesker har da rett til å leve for sin egen del, uten å skulle skylle noen noe?

Det at de er en belastning for samfunnet er bare et problem fordi samfunnet ikke er villig til å gi dem plass.

Enig! 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævstad skrev (15 timer siden):

Jeg har et fint brukernavn 

Det har du.

Verste er at det kunne vært om ikke etternavn så i alle fall stedsnavn 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker sterkt alt som har med islam å gjøre.

Anonymkode: f112a...a72

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at Fredrik Græsvik dessverre har blitt mer og mer som en sur gammel gubbe, som nå er ute etter å ta alle som ikke deler hans egne meninger. Han var kanskje spesielt aggressiv etter at Donald Trump ble valgt som president i 2016.

Græsvik fremstod som en helt grei journalist, i alle fall for cirka femten eller tjue år siden. Men ikke nå lenger.

Anonymkode: 7e6c6...680

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener at Fredrik Græsvik dessverre har blitt mer og mer som en sur gammel gubbe, som nå er ute etter å ta alle som ikke deler hans egne meninger. Han var kanskje spesielt aggressiv etter at Donald Trump ble valgt som president i 2016.

Græsvik fremstod som en helt grei journalist, i alle fall for cirka femten eller tjue år siden. Men ikke nå lenger.

Anonymkode: 7e6c6...680

Demme meningen tror jeg ikke er så upopulær etter hans siste stunt 😅

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Demme meningen tror jeg ikke er så upopulær etter hans siste stunt 😅

Anonymkode: 4f1c9...cc1

?

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

?

Anonymkode: db1aa...86f

Har fu ikke fått med deg at han har dummet seg total ut? Da må du Google litt 😊

Anonymkode: 4f1c9...cc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har fu ikke fått med deg at han har dummet seg total ut? Da må du Google litt 😊

Anonymkode: 4f1c9...cc1

Er du som kommer med påstander så da får du komme med bevis ;) 

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser overhodet ikke noe vakkert i mødre som ammer i det offentlige rom.  Når sant skal sies, er det noe av det mest uappetittelige jeg ser!  

For all del, jeg skjønner at avkommet må fores, og at dette tidvis må skje utenfor hjemmets fire vegger (selv om jeg personlig ærlig må innrømme at jeg aller helst ville sett at det ble slutt på amming til allment skue all together *hehe*).

Jeg mener.. Det må da i det minste kunne gå an å utvise et minstemål av diskresjon, som f.eks å sette seg i et smått avskjermet hjørne av det respektive klokalet en befinner seg!? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry H. skrev (19 minutter siden):

Jeg ser overhodet ikke noe vakkert i mødre som ammer i det offentlige rom.  Når sant skal sies, er det noe av det mest uappetittelige jeg ser!  

For all del, jeg skjønner at avkommet må fores, og at dette tidvis må skje utenfor hjemmets fire vegger (selv om jeg personlig ærlig må innrømme at jeg aller helst ville sett at det ble slutt på amming til allment skue all together *hehe*).

Jeg mener.. Det må da i det minste kunne gå an å utvise et minstemål av diskresjon, som f.eks å sette seg i et smått avskjermet hjørne av det respektive klokalet en befinner seg!? 

Barn trenger morsmelk 

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Barn trenger morsmelk 

Anonymkode: db1aa...86f

Jeg har ingen innsigelser på det, men nå fikk de da vitterlig i seg dette her i all den tid det var fullstendig utenkelig å foreta foringen utenfor de private gemakker også! Dessuten blir det da ikke noe mindre morsmelk av å få dette her overført til flaske(r) før en forlater heimen! Morsmelk er da like forbannet morsmelk om den inntas ved amming eller fra flaske!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gry H. skrev (7 timer siden):

Jeg ser overhodet ikke noe vakkert i mødre som ammer i det offentlige rom.  Når sant skal sies, er det noe av det mest uappetittelige jeg ser!  

For all del, jeg skjønner at avkommet må fores, og at dette tidvis må skje utenfor hjemmets fire vegger (selv om jeg personlig ærlig må innrømme at jeg aller helst ville sett at det ble slutt på amming til allment skue all together *hehe*).

Jeg mener.. Det må da i det minste kunne gå an å utvise et minstemål av diskresjon, som f.eks å sette seg i et smått avskjermet hjørne av det respektive klokalet en befinner seg!? 

Enig. Det er dritekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

 Er du som kommer med påstander så da får du komme med bevis ;) 

 Anonymkode: db1aa...86f

TV 2 måtte faktisk gå ut og beklae oppførselen hans

dessuten finnes visst allerede denne tråden, som du kanskje ikke har lagt merke til: 

Fredrik Græsvik - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum

Anonymkode: 7e6c6...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

TV 2 måtte faktisk gå ut og beklae oppførselen hans

dessuten finnes visst allerede denne tråden, som du kanskje ikke har lagt merke til: 

Fredrik Græsvik - Aktuelle saker og politikk - Kvinneguiden Forum

Anonymkode: 7e6c6...680

Det er misforståelser 🙄 

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, Zidji said:

Enig. Det er dritekkelt.

Hvorfor  synes du det er enkelt? De spiser .   Skal man forby  folk å spise ute også? 

Anonymkode: 02e38...0b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Gry H. said:

Jeg har ingen innsigelser på det, men nå fikk de da vitterlig i seg dette her i all den tid det var fullstendig utenkelig å foreta foringen utenfor de private gemakker også! Dessuten blir det da ikke noe mindre morsmelk av å få dette her overført til flaske(r) før en forlater heimen! Morsmelk er da like forbannet morsmelk om den inntas ved amming eller fra flaske!

Da må man varme opp flasker og det tar tid. Bryst melk er ferdig og klar. Og fort gjort. 

Anonymkode: 02e38...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da må man varme opp flasker og det tar tid. Bryst melk er ferdig og klar. Og fort gjort. 

Anonymkode: 02e38...0b1

Hva om menn ser på?

Anonymkode: db1aa...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva om menn ser på?

Anonymkode: db1aa...86f

Å det er problemet  fordi,??? Tror de har sett en pupp før . Siden  de fleste har blitt  matet  av de. Et bryst er ikke et kjønnsorgan det er en fôring stasjon. 

Anonymkode: 02e38...0b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...