Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Alkiser og narkiser er svake individer totalt blottet for selvrespekt og karakter.

Anonymkode: 89a2d...68e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som viser seg fram  fram i badetøy og nesten naken med masse filter  er utrolig irriterende.  Du jeg vet hvordan du ser ut  vi bada sammen  jeg var der . Du er ikke så tynn og du har ikke helt perfekt hud. Eller ikke et perfekt  liv. Selvom om du skriver det på some.  

Anonymkode: 02e38...0b1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Folk som viser seg fram  fram i badetøy og nesten naken med masse filter  er utrolig irriterende.  Du jeg vet hvordan du ser ut  vi bada sammen  jeg var der . Du er ikke så tynn og du har ikke helt perfekt hud. Eller ikke et perfekt  liv. Selvom om du skriver det på some.  

Anonymkode: 02e38...0b1

Jeg legger ikke ut bikinibilder, men jeg mener at de som trigges av det burde gå i seg selv.. 

Anonymkode: 702ed...ced

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 18.04):

Jeg håper alle de som ikke har vaksinert seg mot Korona får det og blir sikkelig syke , kanskje de skjønner alvoret da.

Kvinner som påstår at størrelse på penis ikke er viktig ,Juger bare

hunder og katter er ikke like mye verdt som mennesker, og alt den sutring fra dyreogransjoner som får mye dyr nå, bør holde munn, ikke alltid vil ta være på dyra sine etter korona

Jeg er SÅ lei de som klager ang Flystreiken ,de er i sin fulle rett som alle andre, ikke en menneskerett og dra på ferie og gå og sutre til media er bare idiotisk

Er uenig i alle punkter 😊

Anonymkode: 4f1c9...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg legger ikke ut bikinibilder, men jeg mener at de som trigges av det burde gå i seg selv.. 

Anonymkode: 702ed...ced

Har ikke problemer  med bikini  men at at du legger det for å visse hvor pen du er når det er så mye filter at du ikke ville gjenkjent  menneske.  Og tydelig hei se på.meg i sexy bikini  ikke hei se på oss koser oss på stranda å bader.  Skjønner du hva jeg mener?

Anonymkode: 02e38...0b1

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig IQ blant KG-brukere tror jeg kan være under 90.

Anonymkode: f112a...a72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjennomsnittlig IQ blant KG-brukere tror jeg kan være under 90.

Anonymkode: f112a...a72

Og la meg gjette; du er her for å dra snittet opp, eller? 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjennomsnittlig IQ blant KG-brukere tror jeg kan være under 90.

Anonymkode: f112a...a72

Her er min upopulære mening: 

De som blander IQ med kunnskap er mindre intelligente.

Anonymkode: 21f7c...390

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Her er min upopulære mening: 

De som blander IQ med kunnskap er mindre intelligente.

Anonymkode: 21f7c...390

Vel...

Har du hørt om krystallisert intelligens? En professor ville ha vært ubrukelig uten en stor, opparbeidet kunnskapsbank.

"Ifølge en innflytelsesrik teori lansert av (psykolog) Raymond B. Cattell kan man grovt dele intelligensfaktorene inn i to hovedgrupper: a) flytende intelligens dreier seg om evnen til å løse nye oppgaver ved hjelp av induktiv og deduktiv resonnering og omfatter grunnleggende funksjoner som hukommelse og romoppfattelse; b) krystallisert intelligens består av kulturell og personlig kunnskap som er samlet gjennom erfaring, som ordforråd og faktakunnskap, og avspeiler læring og utdanning."

Anonymkode: 89a2d...68e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pride og mye av det de står for minner mye om hvordan nazismen startet, og det føler jeg er utrolig skremmende. Ikke det at de kjemper for sine rettigheter og frihet til å mene å gjøre hva de vil innen for lovverket men at alle som er uenige eller stiller spørsmål rundt det skal knuses og sables ned med motargumenter som er helt bak mål. I USA nå er det nesten umulig og holde et foredrag om pride bevegelsen har bestemt seg for at den som holder foredraget ikke har riktige meninger eller at innholdet, som de antar er feil, ikke skal formidles, dette fordi de møter opp og skriker, roper, spiller musikk, har med tute eller kaster mat og lignende på de som er uenige med de. På youtube/tiktok og fler sider på nettet er det fullt av eksempler på dette så senest i sta en student som ble spurt om hva han mente om en mann som er svømmer som føler seg som kvinne burde få lov og konkurrere som en kvinne, med en gang han startet svaret med nei så startet helvete, det var skriking og spytting så han måtte bare løpe bort derfra. Ingen ting i mot at folk må få elske med hvem de vil men dette som pågår nå er for sykt og er ikke sundt for et samfunn. En stor treningskjede i USA gikk nylig konkurs, grunnen var at pride-folk blokkerte inngangen til studiene deres pga en mann som følte seg som kvinne ikke fikk lov å dusje sammen med damer og barn! Ble fortalt av en venn som hadde hvert i Oslo i går, der var det noen som delte ut små pride vimpler, han ville ikke ha en og ble da kaldt hater og homohetser med mer. Er det virkelig slik vi vil ha det?

Anonymkode: cf514...0f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som røyker og/eller drikker alkohol under svangerskapet er ikke intelligente nok til å bli foreldre.

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn burde begå rampestreker som å ringe på og stikke av istedenfor å sitte inne 24/7 og spille fortnite

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 3.24):

Ta deg en tur ut og kikk mot himmelen. Tenk på hvor forsvinnende lite vi vet om hvordan alt har oppstått. Vi har egentlig svært begrenset kunnskap om universet og uendeligheten.

Sett i lys av dette, er det mer uintelligent å tro at man selv vet bedre. Du vet i realiteten ingen ting.

 

 

Anonymkode: fdcd8...78c

Påstår ikke at mennesker vet alt eller at det ikke finnes en Gud. Påstår ikke at jeg vet noe som helst som ikke kan bevises eller stadfestes med svært høy sannsynlighet. Så og si definisjonen på å være agnostiker. Nå antar du.

Det er stort sett religiøse tekster som er bakgrunn for min personlige mening om at religiøse er mindre intelligente. Glorifisering av hellige tekster (forøvrig skrevet av andre mennesker) vitner om elendig kildekritikk og manglende evne til kritisk tenkning.

Anonymkode: 5ccf5...c80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan stave (uten å ha dokumentert dysleksi), bør ikke få stemme. Stemmerett bør utstedes etter en prosess lignende den for å ta sertifikatet.

Anonymkode: 3b0e5...aba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk som ikke kan stave (uten å ha dokumentert dysleksi), bør ikke få stemme. Stemmerett bør utstedes etter en prosess lignende den for å ta sertifikatet.

Anonymkode: 3b0e5...aba

Lol

Anonymkode: db1aa...86f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk som ikke kan stave (uten å ha dokumentert dysleksi), bør ikke få stemme. Stemmerett bør utstedes etter en prosess lignende den for å ta sertifikatet.

Anonymkode: 3b0e5...aba

Enig 👍

Anonymkode: 89a2d...68e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk som ikke kan stave (uten å ha dokumentert dysleksi), bør ikke få stemme. Stemmerett bør utstedes etter en prosess lignende den for å ta sertifikatet.

Anonymkode: 3b0e5...aba

Jeg synes at de som ikke klarer sette seg inn i andres problemer ( kalles og empati) og hvordan andre har det burde ikke få stemme de heller...

Anonymkode: cf514...0f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Barn burde begå rampestreker som å ringe på og stikke av istedenfor å sitte inne 24/7 og spille fortnite

Anonymkode: db1aa...86f

Hvis det står mellom den ene og den andre tingen 24/7, så hadde jeg valgt Fortnite!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...