Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

On 11/12/2019 at 11:09 AM, AnonymBruker said:

Jo homofili er ett valg! Ingen tvinges til og være homofili! Jeg liker ikke homofili skal du tvinge meg til og like det? Hva synes du om jeg skal tvinge deg til og like oss muslimer som lever ett helt normalt og fredelig liv? Jeg kan ikke fordra homofile men jeg respekterer dem som mennesker ikke mer en det. 

Anonymkode: de216...743

Lær deg når du skal bruke "og" og "å". Homofili er ikke et valg; hvorfor skal folk velge å bli angrepet av mennesker som deg? Hvis legning var et valg så hadde alle nok valgt å være heterofile så de slipper å oppleve alt det fæle som skjer mot dem i et heteronominativt samfunn. 

Anonymkode: 626a6...b5e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange upopulære meninger, men jeg prøver å holde dem for meg selv. For det er liksom ikke så populært å fortelle foreldre at man er lei av å høre om barna deres liksom. For det er jeg virkelig.

Jeg er så lei av å høre foreldre fortelle om hvor fantastiske barn de har. Altså, de kjempes om å ha barn som kan smile først, gå først, snakke først, osv. De er totalt blinde på sine egne avkom, og det er kvalmende å se hvordan de skylder på andres barn når det skjer noe galt, for å forsvare sine egne smådjevler. 

Barn er slitsomme og forholde seg til, og litt dumme rett og slett.   

Anonymkode: ee018...7a8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har mange upopulære meninger, men jeg prøver å holde dem for meg selv. For det er liksom ikke så populært å fortelle foreldre at man er lei av å høre om barna deres liksom. For det er jeg virkelig.

Jeg er så lei av å høre foreldre fortelle om hvor fantastiske barn de har. Altså, de kjempes om å ha barn som kan smile først, gå først, snakke først, osv. De er totalt blinde på sine egne avkom, og det er kvalmende å se hvordan de skylder på andres barn når det skjer noe galt, for å forsvare sine egne smådjevler. 

Barn er slitsomme og forholde seg til, og litt dumme rett og slett.  

Føler meg enig med denne! Noen foreldre går så langt som å tråkke på andre i konfirmasjonstaler for å fremheve egne barn! De er helt stemoderlige! 

Anonymkode: 8dd38...cd7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khadira skrev (På 6.9.2021 den 0.06):
  • Abort er drap
  • Alkohol og narkotika burde vært forbudt 
  • Å bli narkoman er et valg
  • Samfunnet i dag er slik at jo særere man er, jo mer forståelse skal man absolutt ha 
  • Transseksualitet er en psykisk sykdom og bør behandles deretter

Så synes jeg det er trist at det ikke finnes bomstasjoner med ansatte lengre. Synes liksom det hadde sin sjarm. 

Narkotika er allerede ulovlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 15.01):

Lær deg når du skal bruke "og" og "å". Homofili er ikke et valg; hvorfor skal folk velge å bli angrepet av mennesker som deg? Hvis legning var et valg så hadde alle nok valgt å være heterofile så de slipper å oppleve alt det fæle som skjer mot dem i et heteronominativt samfunn. 

Anonymkode: 626a6...b5e

Hadde homofili vært et valg hadde jeg valgt å være i alle fall bifil. Jeg er hetero, dermed; homofili kan ikke velges. Da kan man velge å være hetero også. Og det kan man ikke. Og hva så om det hadde vært et valg? Det går ikke utover noen. 

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All BDSM er en usunn traumerespons. En moderne form for selvskading via sex pakket inn i cult-terminologi. Normalisert for å hjernevaske kvinner(og noen få menn) til å tro at noen kan elske deg og slå deg helseløs samtidig. 

Vi lærer fra vi er barn at de som er glad i oss, ikke skader oss. 

Eksempler:

Subspace - Ekstremt skadelig dissosiasjon. (Kan gi ptsd) 

Aftercare - siste del av en abuse syklus. Bygger traumebånd. 

Breath play - Kvelning 

Impact play - Fysisk vold 

Masochist - Selvskader 

Sadist - Person uten empati 

Dominant - Person med et usunt kontrollbehov. 

Submissive - Usunt avhengig av andre. 

CNC - Personen vil faktiske voldta deg, men vil ikke bli straffet for det. 

Men kodeord! En person med Stockholm syndrom er ikke rasjonell. 

Men den submissive har all makt - Bullshit. En person uten empati vil ignorere kodeordet ditt og etterpå late som personen ikke hørte det. Deretter love å ikke gjøre det igjen for så å gjøre det igjen. Det er voldtekt. 

Anonymkode: 5ff13...513

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Men den submissive har all makt - Bullshit. En person uten empati vil ignorere kodeordet ditt og etterpå late som personen ikke hørte det. Deretter love å ikke gjøre det igjen for så å gjøre det igjen. Det er voldtekt. 

Anonymkode: 5ff13...513

Ja, sånn er det for folk som liker litt røff sex og rollespill. De blir egentlig voldtatt 🙃

Anonymkode: 3ff99...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, sånn er det for folk som liker litt røff sex og rollespill. De blir egentlig voldtatt 🙃

Det er ganske opplagt at du ikke vet hva voldtekt er for noe

Anonymkode: d3f29...92e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ganske opplagt at du ikke vet hva voldtekt er for noe

Ikke så opplagt som at du ikke vet hva bdsm er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ikke så opplagt som at du ikke vet hva bdsm er :)

Om du tror at BDSM og voldtekt er det samme, så vet du verken hva BDSM er eller hva voldtekt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du tror at BDSM og voldtekt er det samme, så vet du verken hva BDSM er eller hva voldtekt er.

Det var et svar på den temmelig ville påstanden at bdsm er "Normalisert [av hvem, hvorfor?] for å hjernevaske kvinner(og noen få menn) til å tro at noen kan elske deg og slå deg helseløs samtidig."

Det var altså ironisk ment.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Røyking er kult, tøft og sexy 🙂

Anonymkode: 8e186...bea

Jenter som røyker er sexy 😍 Syns det er tøft å røyke offentlig, selvom samfunnet har så mye imot røykere! Spesielt tøft er det om jenter røyker rullings! Det gjør kjæresten min 😍

Anonymkode: f248d...b22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Røyking er kult, tøft og sexy 🙂

Anonymkode: 8e186...bea

Jepp! Det er det :smoke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en eller flere meninger du mener er upopulære i dagens samfunn?

Anonymkode: 28fca...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagpenger burde begrenses fra 2 år til 1 år. 

Begrunnelse: de fleste som søker jobb aktivt får jobb 3-6 mnd inn i søking, men ikke alle. Jo lengre tid du er utenfor arbeidslivet, jo vanskeligere er det å få ny jobb. Oppfølgingen du har krav på mens du går på dagpenger er skikkelig begrenset, og har du ikke fått jobb på ett år, er det åpenbart at du ENTEN trenger tettere oppfølging, ELLER bare chiller på statens regning (det er forbløffende mange som plutselig får seg jobb etter de har ringt inn og spurt hvorfor de ikke får mer dagpenger, hvorpå svaret er at de ikke har flere rettigheter på grunn av har gått lang tid). 

Ett år med dagpenger er bra for arbeidssøkere som trenger mer og tettere oppfølging og kan få det i kommunal regi (gjennom sosialtjenesten), bra for Norge som ikke trenger å gi penger til de som ikke fortjener det.

Men jeg holder ikke akkurat pusten til at noen politikere skal fremme dette forslaget. Pussig at de skal ta fra syke folk ytelse, men ikke omdistribuere ytelser til friske og fatta folk.

(Jobbet 5 år i NAV før jeg ga opp mennesker)

Anonymkode: 2ecf8...5c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upopulær mening: Jeg mistenker at de fleste i dag som blir "fornærmet" av noe, egentlig ikke er det.

Eksempel: noen kommer med en spøk om svarte folk.
De hvite blir "fornærmet" og begynner å hetse den som kom med spøken.
Jeg mistenker at de hvite egentlig ikke er såret, de er bare ute etter å score noen virtue-points.

Med andre ord: de svarte bryr seg ikke, men de hvite er "fornærmet" på "vegne av" de svarte for å få noen sosiale poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...