AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1081 Del Skrevet 19. januar 2021 Uatskillelig skrev (14 minutter siden): Jeg synes det er forferdelig at far ikke har noe å si om mor tar abort. Det er fars barn også. Han bør ha rett til å uttale seg, og hans mening bør vektlegges med mindre særlige grunnet taler for det som i tilfeller med voldtekt f.eks. Men hvordan skal man gå frem med det, hvis f.eks mor ønsker abort mens far ønsker å beholde? Anonymkode: e6591...b59 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 19. januar 2021 #1082 Del Skrevet 19. januar 2021 Uatskillelig skrev (17 timer siden): Jeg synes det er forferdelig at far ikke har noe å si om mor tar abort. Det er fars barn også. Han bør ha rett til å uttale seg, og hans mening bør vektlegges med mindre særlige grunnet taler for det som i tilfeller med voldtekt f.eks. Men du er vel imot abort uansett da. Har det noe å si da hvem som tar beslutninga? Jeg synes det er veldig uetisk at far kan tvinge mor til å ta abort eller føde. Det er faktisk hennes underliv det er snakk om. Hadde du likt at noen bestemte over din kropp? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1083 Del Skrevet 19. januar 2021 Norsk media er overdrevent negative framfor Russland og overdrevent positive framfor USA. Anonymkode: 1ec79...e1d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1084 Del Skrevet 19. januar 2021 1 hour ago, Humle Brumle said: Men du er vel imot abort uansett da. Har det noe å si da hvem som tar beslutninga? Jeg synes det er veldig uetisk at far kan tvinge mor til å ta abort eller føde. Det er faktisk hennes underliv det er snakk om. Hadde du likt at noen bestemte over din kropp? Hadde du likt at en annen person kunne velge om du skulle bli forelder eller ikke? Det kan ikke lenger menn gjøre i dag, men kvinner kan. Anonymkode: 3ff99...d5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 19. januar 2021 #1085 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde du likt at en annen person kunne velge om du skulle bli forelder eller ikke? Det kan ikke lenger menn gjøre i dag, men kvinner kan. Anonymkode: 3ff99...d5e Nei men det er ivertfall bedre enn tvangsabort. Det er et overgrep. Og joda de kan velge med å ha på kondom. Dessuten så er det kvinnen som kommer til å måtte okkupere kroppen i 9mnd og deretter presse ut en unge. Og minstekravet er at du må betale en sum hver måned i 18 år. Vi kan ikke drive å fysisk holde ned kvinner og abortere det er umenneskelig. Det håper jeg folk skjønner. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1086 Del Skrevet 19. januar 2021 Humle Brumle skrev (16 minutter siden): Nei men det er ivertfall bedre enn tvangsabort. Det er et overgrep. Og joda de kan velge med å ha på kondom. Dessuten så er det kvinnen som kommer til å måtte okkupere kroppen i 9mnd og deretter presse ut en unge. Og minstekravet er at du må betale en sum hver måned i 18 år. Vi kan ikke drive å fysisk holde ned kvinner og abortere det er umenneskelig. Det håper jeg folk skjønner. Juridisk abort løser problemet, i de fleste tilfeller. Anonymkode: 00285...724 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 19. januar 2021 #1087 Del Skrevet 19. januar 2021 Jeg tror korona har kommet for å bli. Vi blir ikke kvitt viruset med det første, selv med vaksine. Det er alt for lett å være deprimert og ha psykiske problemer. Jeg tror at mange bare kunne "tatt seg sammen". Livet går opp og ned noen perioder er tøffere en andre. Det er ikke alltid det blir bedre av å være borte fra jobben. Media har for mye makt. De kan vinkle overskrifter for mye. I tillegg er folk for dumme til å tenke selv, sette seg inn i ting. De leser bare overskrifter. Noe media utnytter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1088 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hadde du likt at en annen person kunne velge om du skulle bli forelder eller ikke? Det kan ikke lenger menn gjøre i dag, men kvinner kan. Anonymkode: 3ff99...d5e fordi kvinnen er den som skal bære barnet. Skal kvinnen mot sin vilje bære frem et barn? slite med kvalme og alt et svangerskap skal by på ? Anonymkode: 1ef2d...cbf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1089 Del Skrevet 19. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: fordi kvinnen er den som skal bære barnet. Skal kvinnen mot sin vilje bære frem et barn? slite med kvalme og alt et svangerskap skal by på ? Anonymkode: 1ef2d...cbf Men det går da begge veier? Skal en mann mot sin vilje bli far? Slite med å vite at han har et barn han aldri ønsket, og i tillegg være tvunget til å betale for det i atten år? Anonymkode: 3ff99...d5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1090 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men det går da begge veier? Skal en mann mot sin vilje bli far? Slite med å vite at han har et barn han aldri ønsket, og i tillegg være tvunget til å betale for det i atten år? Anonymkode: 3ff99...d5e Nei en mann skal ikke trenge å bli far mot sin vilje, og jeg syns menn skulle kunne ta juridisk abort. Anonymkode: e6591...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1091 Del Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det går da begge veier? Skal en mann mot sin vilje bli far? Slite med å vite at han har et barn han aldri ønsket, og i tillegg være tvunget til å betale for det i atten år? Anonymkode: 3ff99...d5e Husk likestilling gjelder bare når det er til fordel for kvinnen. Anonymkode: 1ec79...e1d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1092 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det går da begge veier? Skal en mann mot sin vilje bli far? Slite med å vite at han har et barn han aldri ønsket, og i tillegg være tvunget til å betale for det i atten år? Anonymkode: 3ff99...d5e Det kan ikke gå begge veier. Abort, hvor man fjerner det som kan bli et barn og juridisk abort hvor et barn blir født, kan ikke en gang sammenlignes og blir over hode ikke sammenlignbart. Det er ikke noe som heter likestilling i dette spm, da det ikke er noe som kan likestilles. De som mener dette går under likestillingskampen, har så totalt misforstått hva likestilling er. Anonymkode: c16a0...fdd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1093 Del Skrevet 20. januar 2021 On 1/19/2021 at 4:47 AM, AnonymBruker said: Med fingrene. Du bare griper i selve tampongen istedenfor tråden. Jeg bruker den aldri. Stapper hele tampongen inn med tråden. Har brukt tampong i 18 år. Noen ganger havner den på utsiden likevel. Skrekk og gru. Fryktelig uhygenisk hvis du tisser oftere enn du skifter tampong. Da blir hele tråden våt av urin som du skal ha i trusa etterpå Anonymkode: 1f56a...5d3 Da tar du tråden å flytter den til siden. Har aldri tisset på tråden. Anonymkode: 0b844...95d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1094 Del Skrevet 20. januar 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Men hvordan skal man gå frem med det, hvis f.eks mor ønsker abort mens far ønsker å beholde? Anonymkode: e6591...b59 Putt det inn i far, så han kan ofre kroppen sin. Anonymkode: 0b844...95d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1095 Del Skrevet 20. januar 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Det kan ikke gå begge veier. Abort, hvor man fjerner det som kan bli et barn og juridisk abort hvor et barn blir født, kan ikke en gang sammenlignes og blir over hode ikke sammenlignbart. Det er ikke noe som heter likestilling i dette spm, da det ikke er noe som kan likestilles. De som mener dette går under likestillingskampen, har så totalt misforstått hva likestilling er. Anonymkode: c16a0...fdd Selvfølgelig kan det ikke likestilles helt, men det kan gjøres mye mer likt enn det er i dag. Men burde selvsagt ha rett til juridisk abort. Anonymkode: 3ff99...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1096 Del Skrevet 20. januar 2021 *menn Anonymkode: 3ff99...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1097 Del Skrevet 20. januar 2021 On 12/26/2020 at 3:55 AM, AnonymBruker said: Mye psykisk sykdom smitter tydeligvis fra dataskjerm til dataskjerm blant mange etniske nordmenn i dag. Det er pinlig å se hvor tiltaksløse, passive og sytete mange har blitt i 2020. Hvis folk fra visse MENA land topper statistikken i forhold til korona, fordi de ikke følger retningslinjene og kjører sitt eget løp, så synes jeg ikke vi skal fokusere på å invitere denne gruppen inn i landet i fremtiden. Anonymkode: 58795...6ca Veldig enig i den over, så jeg bare setter den inn her. Det burde være tobarnspolitikk i hele verden. Ingen trenger mer enn to barn og overpopulasjon er i ferd med å ta livet av oss alle. Å få 5++ barn er så egoistisk og dumt at det går ikke ann. Rødt kjøtt burde skattelegges så det koster 3-4 ganger så mye som det gjør i dag. Folk er for egoistiske til å ta grep selv. Fly skulle også vært 3-4 ganger dyrere, helt hinsides at folk drar på 4-5 utenlandsturer i året. Forbruk generelt i i-land er høl i huet. Ting koster for lite så alle får råd til kjøp-og-kast-kulturen, men de ser ikke den egentlige prisen som er miljøet. Mye strengere fengselsstraffer for mord! Ser en annen her mene at det må dulles med disse også, det er ikke deres feil må vite. Tenk om noen hadde voldtatt og drept din mor/søster/datter, jeg setter meg ofte inn i slike saker og syntes så uendelig synd på den drepte og deres familie. Hjelper ikke så mye med oppfølging av den drepte akkurat da gjort er gjort. Livstid i fengsel på disse folka og ikke sånn luksus-fengsel som vi har i Norge heller, det er et hån mot offer og familien. Tror mye her er ganske upopulært så ikke noe jeg snakker veldig høyt om Anonymkode: 59a6d...f5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1098 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): *menn Anonymkode: 3ff99...d5e *kvinner Anonymkode: 1ec79...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #1099 Del Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 20.39): Norsk media er overdrevent negative framfor Russland og overdrevent positive framfor USA. Anonymkode: 1ec79...e1d This. Anonymkode: 8b702...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. januar 2021 #1100 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg tenker at folk som gjør dette ar alkohol problemer Lange polkøer i Bærum 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå