Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha flyktninger fra Moria til Norge. Å brenne ned en flyktningeleir for å skape press på land er ikke noe jeg støtter.

Anonymkode: 5bcc6...488

Det der er en feilkobling. Det at noen få setter fyr på leiren kan ikke de 13000 andre lastes for. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.7.2020 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Kjør 😎

Anonymkode: 612eb...840

Jeg er innvandrer som er for en restriktiv og bærekraftig innvandring med stort fokus på høytutdannede innvandrere med etterspurte yrker det er behov for i landet og minst mulig fokus på personer som mangler motivasjon for integrering i landet og tviholder på sine holdninger og skikk som er uforenelige med våre verdier og levemåte her i Norge.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Drizzt skrev:

Jeg er innvandrer som er for en restriktiv og bærekraftig innvandring med stort fokus på høytutdannede innvandrere med etterspurte yrker det er behov for i landet og minst mulig fokus på personer som mangler motivasjon for integrering i landet og tviholder på sine holdninger og skikk som er uforenelige med våre verdier og levemåte her i Norge.

Enig med deg. Hilsen en annen med innvandrerbakgrunn.

Anonymkode: 5bcc6...488

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uteserveringer i boligområder burde forbys. Utesteder generelt burde fortsette å stenge tidlig også etter at koronatiltakene droppes.

Anonymkode: b54e8...faa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uteserveringer i boligområder burde forbys. Utesteder generelt burde fortsette å stenge tidlig også etter at koronatiltakene droppes.

Anonymkode: b54e8...faa

Hvorfor det?

Anonymkode: aaac2...00b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Drizzt said:

Trekker du opp stigen etter deg altså?

Anonymkode: e1631...349

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Drizzt said:

Hvor er du fra?

Anonymkode: a2e51...054

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som klager på veganere og vegetarianere gjør det fordi de egentlig føler skyld for å spise kjøtt. Da er det lettere å angripe de som ikke gjør det en å faktisk innrømme, at dyrevelferden ikke er så god som man tror og at kjøttindustrien er veldig dårlig for klimaet. Det blir på en måte holdningen av «tror du at du er bedre en meg eller? Som ikke spiser kjøtt?» Btw så spiser jeg kjøtt selv, men synes de som bestemmer seg for å bli veganere/vegetarianere tar et smart valg. Jeg er rett og slett for lat til og gjøre det. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 1.39, AnonymBruker skrev:

Personer som skaffer seg kjæledyr, og deretter dumper dem i ferien skulle vært henrettet med giljotin.

Personer som raner, voldtar, gjør innbrudd, og er en fare for andre, skulle vært avbildet med fullt navn og bilde i avisen. Lovlydige borgere har krav på å vite hvem de skal passe seg for. 

Anonymkode: 14731...072

?? Henretta med giljotin?! Jaja det er vel en tråd for upopulære meninger. Jeg er veldig glad for at vi er ferdig med den dritten der, ivertfall meste parten av verden. Kappe av huer er virkelig groteskt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det burde vært et slags sertifikat eller en helt basic kunnskapstest for å få lov til å stemme ved valg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mange som bor i Norge ikke har peiling på hvor godt vi har det. Det er utrolig mye sutring. Spesielt når folk klager på at de må sette ned forbruket hvis de blir arbeidsledige så blir jeg rett og slett flau.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Drizzt skrev:

La meg gjette, du mener du selv skal få være her?

Anonymkode: 611b0...73e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Humle Brumle skrev:

Mange som klager på veganere og vegetarianere gjør det fordi de egentlig føler skyld for å spise kjøtt. Da er det lettere å angripe de som ikke gjør det en å faktisk innrømme, at dyrevelferden ikke er så god som man tror og at kjøttindustrien er veldig dårlig for klimaet. Det blir på en måte holdningen av «tror du at du er bedre en meg eller? Som ikke spiser kjøtt?» Btw så spiser jeg kjøtt selv, men synes de som bestemmer seg for å bli veganere/vegetarianere tar et smart valg. Jeg er rett og slett for lat til og gjøre det. 

Regenerativt landbruk (hvor beiting er en veldig viktig del) er bevist å binde mer drivhusgasser enn de slipper ut, og et vegansk kosthold med butikk-kjøpt frukt og grønnsaker vil være LANGT mer miljøskadelig enn kjøtt fra regenerativt landbruk. I tillegg til at man vil drepe LANGT flere dyr ved å kjøpe butikk-kjøpt frukt og grønnsaker enn kjøtt fra regenerativt landbruk. Det siste beinet som du faktisk ikke nevner, er at det er heller ikke sunt å kutte ut kjøtt og det finnes heller ingen beviser for at det er det.

Så nei, veganere og vegetarianere tar ikke et smart valg. De er rett og slett ikke opplyste nok eller langsynte nok til å se skaden de påfører seg selv (før etter noen år når vitamin- og mineral-lagrene går tomme), jordkloden og dyrene. Den ene etter den andre kommer ut som eks-veganer og sier at det ødela helsa deres og innrømmer at de tok feil.

Anonymkode: fb216...03b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette, du mener du selv skal få være her?

Anonymkode: 611b0...73e

Selvfølgelig. Jeg er ikke i den gruppa innvandrere jeg er kritisk til :) Dessuten så ble jeg invitert hit fordi min kompetanse er etteraktet. :)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser litt ned på kvinner som i år tidsalder velger å ha ektemannens etternavn. 

Jeg ser likeledes litt ned på kvinner som har valgt ektefellens etternavn når de gifter seg, og som ikke kvitter seg med det og tar tilbake sitt egentlige etternavn når de skilles.  For meg virker det veldig tafatt og mangel på egenverd og stolthet.

Anonymkode: e80e3...894

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser litt ned på kvinner som i år tidsalder velger å ha ektemannens etternavn. 

Jeg ser likeledes litt ned på kvinner som har valgt ektefellens etternavn når de gifter seg, og som ikke kvitter seg med det og tar tilbake sitt egentlige etternavn når de skilles.  For meg virker det veldig tafatt og mangel på egenverd og stolthet.

Anonymkode: e80e3...894

Hvorfor det? Jeg kommer til å ta mannens navn når vi gifter oss, så alle i familien heter det samme. Vårt barn har også hans etternavn. Både fordi hans er sjeldent og fordi jeg ikke har noe behov for å videreføre mitt etternavn (dårlig forhold til de fleste på den siden mitt etternavn er fra). Gleder meg til å hete noe annet! 

Det siste er jeg forøvrig enig i. Rart å hete det samme som eksen! 

Anonymkode: 731e0...461

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Drizzt said:

Selvfølgelig. Jeg er ikke i den gruppa innvandrere jeg er kritisk til :) Dessuten så ble jeg invitert hit fordi min kompetanse er etteraktet. :)

Men hvorfor skammer du deg over din opprinnelse?Du nekter å si hvilket land/verdensdel du er fra. Jeg mistenker du er fra Russland

Anonymkode: a2e51...054

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...