Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Chivas said:

Så morsom tråd!

- Jeg håper Trump vinner igjen. Spesielt etter hvordan media overalt i verden har vært partiske. Synes journalister burde gå ordentlig inn i seg selv, da de er med på å hjernevaske den norske befolkningen.

- BLM er latterlig, om ikke farlig og rasistisk. De bedriftene som støtter BLM gjør det kun for PR (samme med Pride). Det overstyrer også konfliktene i Hong Kong. Politiet der bedriver faktisk terrorisme mot vanlige innbyggere, og verden er helt stille. Dobbeltmoralsk.

- Når vi snakker om dobbeltmoral og om å lukke øynene; Store deler av Hollywood og eliten i verden er pedofile. Er det bare jeg som har et problem med dette? Media synes i hvert fall at dette er totalt uinteressant og helt greit.

- Fokus på menns psykisk helse og rettigheter er nesten helt fraværende i den vestlige verden. Det virker som om hvite, heterofile menn må unnskylde seg for at de er til i dagens samfunn. Vi må passe på mannfolka våres!

- Trine Skei Grande kom altfor lett unna skandalen etter hyrdestuden i åkeren, mens Trond Giske har fått ufortjent mye pepper. Dette er utelukkende på grunn av kjønn, og viser at vi ikke er likestilte i Norge. Et annet elsempel er Amber Heard, der hun har løyet om at Johnny Depp har vært voldelig. Han ble lynsjet i starten, mens det ikke har fått noen konsekvenser for Heard (så vidt jeg vet) da det kom frem at hun løy. 

- Greit at veganere har tatt sitt valg, men hold det for dere selv! Ikke press barnet/dyret ditt til å følge overføleriet ditt.

- Islam er farlig. Færre og færre er troende i vesten, og vi tar et stort steg tilbake når vi, ved mangel på bedre ord, "rævsleiker" islamister. 

- Folk har problemer med å bruke da/når riktig. De bruker også begrepet orddelingsfeil når de egentlig mener særskrivingsfeil. Kanskje ikke så upopulær mening, men det plager meg!

- Kvinner (og menn) som tar fillers, botox osv. ser mye eldre ut enn det de egentlig er, og det ser bare helt forferdelig falskt ut. Slutt med det!

- Det er helt greit å spise både hund og katt, og det finnes egentlig ingen argumenter mot, så lenge de avlives på en human måte.

- Den afroamerikanske befolkningen i USA skyter seg egentlig bare i foten. De skylder på de hvite og at verden er så urettferdig og rasistisk, når de egentlig burde ta et oppgjør med egen ukultur og ghettomiljø. De aller fleste er også sterkt rasistiske, men det er vel helt greit for den vestlige verden, siden de ikke er hvite.

- Vi har ikke ordentlig ytringsfrihet i Norge, med mindre det du mener er "riktig" for folk flest.

Det var noe av det jeg kom på i farta...

Jeg er vanligvis for det det "okei, så er du det, men hold det for deg selv". Altså, jeg er for det så lenge det ikke skader eller går ut over noen andre. Okei så er du homofil, good for you. Okei så er du kristen, good for you. Dette er personlige valg som ikke skader noe eller noen andre. Men voksne sier ikke til bars at okei så mobber du Fredrik, good for you. Hvorfor? Fordi det går ut over en uskyldig tredjepart. Så kan man gange den smerten Fredrik opplever ved å bli mobbet med noen milliarder så er man der dyra har det. Nei, det er ikke ditt personlige valg å spise kjøtt når det valget påvirker såpass mange uskyldige som ikke har mulighet til å stå opp for seg selv eller si ifra. Selvfølgelig er det bedre og verre måter å kommunisere dette, men det er altså litt hyklersk at vi skal bry oss så innmari mye om andre mennesker som opplever urettferdighet, men drite i de som ikke selv har en stemme.

Okei, nå har jeg malt en fin, rød skyteskive i egen panne...så skyt i vei.. 

Anonymkode: d425d...d6f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trump kommer til å vinne lett, og jeg digger det! Stor humor, spesielt melt down fra folk på venstresiden samt kjendiser i USA osv!

Anonymkode: 763a9...70e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker å bli skutt av politiet i USA, så må du slutte å gjøre kriminelle ting. Skjerp deg! 

Anonymkode: 48ad9...d9e

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal få barn før etter fylte tredve. Da har man forhåpentligvis orden på økonomi og seg selv, og er i stand til å ha ansvar for barn.

Jeg synes  det bør være nok med ett barn per par  Vil man ha flere, kan man adoptere. Nok av barn i andre land, som sårt trenger et hjem. Undres litt, når man er på tredje parforholdet og har to tre barn i hvert forhold.

Anonymkode: e80e3...894

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke man skal få barn før etter fylte tredve. Da har man forhåpentligvis orden på økonomi og seg selv, og er i stand til å ha ansvar for barn.

Jeg synes  det bør være nok med ett barn per par  Vil man ha flere, kan man adoptere. Nok av barn i andre land, som sårt trenger et hjem. Undres litt, når man er på tredje parforholdet og har to tre barn i hvert forhold.

Hadde også adoptert om det var enklere. Har 2 barn som jeg fikk da jeg hadde økonomien på plass i midten av 30-åra, de holder i massevis og jeg skal selvfølgelig ta ansvar for å hjelpe ut av redet når den tid kommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chivas skrev:

- Trine Skei Grande kom altfor lett unna skandalen etter hyrdestuden i åkeren, mens Trond Giske har fått ufortjent mye pepper. Dette er utelukkende på grunn av kjønn, og viser at vi ikke er likestilte i Norge.

Giske har vært mye feigere enn Skei Grande i disse sakene. Han mener tydeligvis at han er et offer, surver og oppfører seg som en drittunge. Skei Grande innrømte alt med en gang. 

Anonymkode: 6bfa0...4f0

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Giske har vært mye feigere enn Skei Grande i disse sakene. Han mener tydeligvis at han er et offer, surver og oppfører seg som en drittunge. Skei Grande innrømte alt med en gang. 

Og såvidt jeg vet var dette en enkelt hendelse. Har ikke tall på hvor mange damer som har kommet fram og delt ugrei opplevelse med Giske. Og Bar Vulkan episoden viser jo bare at mannen ikke eier dømmekraft. Og så skal kona tjene penger på alt dette. Nei æsj...

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg liker Donald Trump, men jeg sier til alle andre at jeg hater han for å unngå å bli hudflettet. 

- Hater utlending gjenger som opptar all offentlig plass og roper og lukter vondt.

Anonymkode: 393e8...a03

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2020 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Østlandske nordmenn har blitt kjipe og asosiale etter teknologi-boomen og velstands-veksten

Mye varmere, inkluderende, åpne og livsglade mennesker jo lengre nord man kommer i landet, og sør på kontinentet

Anonymkode: ab738...38c

Jeg tror dette har med kultur å gjøre.

Men det er ikke sånn at man ikke har tekonologi og velstand på nordlandet heller.

Anonymkode: 82bc1...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg synes at man ikke skal få barn etter fylte 40. Og hvis man ikke er klar for barn før fylte 30, da er man en smule umoden. 

Anonymkode: 731e0...461

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og såvidt jeg vet var dette en enkelt hendelse. Har ikke tall på hvor mange damer som har kommet fram og delt ugrei opplevelse med Giske. Og Bar Vulkan episoden viser jo bare at mannen ikke eier dømmekraft. Og så skal kona tjene penger på alt dette. Nei æsj...

Ja, den episoden i åkeren med Skei Grande var egentlig ikke noen sak, fordi gutten har selv sagt at han helt frivillig var med på det. Han opplevde det ikke som trakassering eller overgrep. Dette med Giske er noe helt annet og langt mer alvorlig, fordi flere har delt ubehagelige hendelser om han. Dette har overhodet ingenting med kjønn å gjøre. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chivas skrev:

et virker som om hvite, heterofile menn må unnskylde seg for at de er til i dagens samfunn. Vi må passe på mannfolka våres!

Hvite heterofile menn er skyld i all elendighet som skjer og har skjedd. så ja de burde unnskylde seg. Menn kan passe på seg selv.

Anonymkode: f937a...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvite heterofile menn er skyld i all elendighet som skjer og har skjedd. så ja de burde unnskylde seg. Menn kan passe på seg selv.

You got to be kidding me...

Nei, du får skylde på livets eksistens tror jeg. Hvite menn hører like mye til på jorda som alle andre mennesker.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke noen burde få mer enn 2 barn.

SV, MDG og RØDT ødelegger mye for norsk utvikling og er direkte farlige hvis de får formye makt.

Norsk media har alt for mye politisk vinkling, burde være mye mer nøytrale. Dette gjelder også i mange andre lang forøvrig.

Folk som er imot abort burde holde det for seg selv og ta avstand. De som ønsker å utføre abort burde få lov. 

Norge burde kutte ned på støtte apparatet når det kommer til ski, det ødelegger konkurransen internationalt.

Norsk fotball er dårlig, får ufortjent mye spons og tv tid. Mange idretter kommer ikke frem og får ikke vokst.

Miljøkatastrofen er ikke bevist, det er kun jorden som har sine sykluser. 

Om menneskeheten skulle så ovenfor en total utslettelse tenker jeg at det er livets gang, hvorfor skal menneskeheten leve evig?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig med fin kropp. Er jo nesten bare dvaske/store mennesker å se.. hvorfor?

Anonymkode: 6d31a...31b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLM er med på å separere rasene mer enn før BLM (ihvertfall i år)

Anonymkode: 576ff...39f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Morten1 skrev:

SV, MDG og RØDT ødelegger mye for norsk utvikling og er direkte farlige hvis de får formye makt.

Norsk media har alt for mye politisk vinkling, burde være mye mer nøytrale. Dette gjelder også i mange andre lang forøvrig.

Folk som er imot abort burde holde det for seg selv og ta avstand. De som ønsker å utføre abort burde få lov. 

Norge burde kutte ned på støtte apparatet når det kommer til ski, det ødelegger konkurransen internationalt.

Norsk fotball er dårlig, får ufortjent mye spons og tv tid. Mange idretter kommer ikke frem og får ikke vokst.

Om menneskeheten skulle så ovenfor en total utslettelse tenker jeg at det er livets gang, hvorfor skal menneskeheten leve evig?

Menneskeheten vil ikke leve evig, den vil dø ut en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Morten1 skrev:

Men mener du at vi kan fortsette som vi gjør og bruke mer av jordas ressurser enn det som til enhver tid er tilgjengelig og fortsette å forurense? Uavhengig om det er en miljøkatastrofe eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Christie said:

Men mener du at vi kan fortsette som vi gjør og bruke mer av jordas ressurser enn det som til enhver tid er tilgjengelig og fortsette å forurense? Uavhengig om det er en miljøkatastrofe eller ikke? 

Ja faktisk, da det også har sammenheng med det at folk som mener at det vil ødelegge for mennesket i fremtiden, jeg ser ikke helt hvorfor vi skal forlenge levetiden til mennesket med noen 100år og samtidig ikke få leve fritt nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

You got to be kidding me...

Nei, du får skylde på livets eksistens tror jeg. Hvite menn hører like mye til på jorda som alle andre mennesker.

Ja de hører til på jorden, men det forandrer ikke det faktum at hvite menn er skyld i all elendighet som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...