AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:27 #6581 Del Skrevet tirsdag kl 23:27 Mine upopulære meninger, som jeg kommer på i farta, som jeg aldri sier høyt🙈 Jeg syns alt var MYE bedre før smarttelefon og internett! Syns det er ALT for mye folk på kloden! Halvparten hadde vært greit. Thanos…🫰. Jeg liker ikke barn noe særlig. Alle innvandrere i Norge burde sendes ut. All historikk om religion burde slettes for alltid for kommende generasjoner. Det meste av ufred i verden kommer av religion. Syns de fleste mennesker jeg møter er dumme, og orker ikke omgås dem mer enn nødvendig. Kjeder vettet av meg når mødre snakker om barna sine. Anonymkode: 38de0...aad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:27 #6582 Del Skrevet onsdag kl 11:27 AnonymBruker skrev (12 timer siden): …. som ikke vil vises på noe skanning, med mindre det er snakk om svulst eller atrofi. Anonymkode: b7f7d...926 Jeg tror psykiske diagnoser vil vises å hjernescanning i fremtiden. Allerede i dag kan man ved hjernescanner se tegn som tyder på diagnoser. Men i dag det er ikke nøyaktig nok til å kunne stille diagnoser, det er for høy feilmargin. Men åpenbart vil hjernescannere være bedre enn de er i dag. Så jeg tror at i fremtiden så vil man kunne scanne hjernen og gi diagnosene autisme, ADHD, depresjon, angst, osv. Anonymkode: 5a9db...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:28 #6583 Del Skrevet onsdag kl 11:28 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg liker ikke barn noe særlig. Anonymkode: 38de0...aad Samme her, synes de bråker for mye. Anonymkode: 5a9db...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet onsdag kl 12:36 #6584 Del Skrevet onsdag kl 12:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her, synes de bråker for mye. Anonymkode: 5a9db...59c Sier mye om en person som misliker barn. Da er det ikke vettet som hefter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:04 #6585 Del Skrevet onsdag kl 13:04 jaeols skrev (28 minutter siden): Sier mye om en person som misliker barn. Da er det ikke vettet som hefter. Hva er problemet med å ikke like barn? Anonymkode: 9722a...fba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet onsdag kl 19:25 #6586 Del Skrevet onsdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er problemet med å ikke like barn? Anonymkode: 9722a...fba Jeg liker ikke folk som ikke liker barn. De er uvennlige og sjofle. Er bare opptatt av seg selv. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:32 #6587 Del Skrevet onsdag kl 19:32 jaeols skrev (5 minutter siden): Jeg liker ikke folk som ikke liker barn. De er uvennlige og sjofle. Er bare opptatt av seg selv. Så fint at man slipper å omgås folk man ikke liker. Både barn og voksne. Nå er jeg en person som liker barn, men jeg har full forståelse for de som ikke gjør det. Anonymkode: 9722a...fba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet onsdag kl 20:00 #6588 Del Skrevet onsdag kl 20:00 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så fint at man slipper å omgås folk man ikke liker. Både barn og voksne. Nå er jeg en person som liker barn, men jeg har full forståelse for de som ikke gjør det. Anonymkode: 9722a...fba Jeg har to barn og føler meg lykkelig. Barn er det beste du kan få. Trist uten barn, da blir du egoist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:03 #6589 Del Skrevet onsdag kl 20:03 jaeols skrev (2 minutter siden): Jeg har to barn og føler meg lykkelig. Barn er det beste du kan få. Trist uten barn, da blir du egoist. Jeg har også barn, og er selvsagt veldig tilfreds med det. Så håper jeg de som velger å ikke få barn, også er tilfreds med sin avgjørelse. Har man ikke barn, kan man jo være så egoistisk man vil. Det gjør jo ikke noe. Anonymkode: 9722a...fba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:06 #6590 Del Skrevet onsdag kl 20:06 jaeols skrev (5 minutter siden): Jeg har to barn og føler meg lykkelig. Barn er det beste du kan få. Trist uten barn, da blir du egoist. Jeg er ikke trist uten barn, det er nesten som om folk er forskjellige 🤯 Anonymkode: 89473...6ba 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:13 #6591 Del Skrevet onsdag kl 20:13 jaeols skrev (8 minutter siden): Jeg har to barn og føler meg lykkelig. Barn er det beste du kan få. Trist uten barn, da blir du egoist. Det å formere seg, skaffe eget avkom, er fra naturens side en arts måte å videreføre sine egne gener. Er ikke DET egoistisk, så vet ikke jeg. Ønsker iallefall færrest mulig folk med et så begrenset sinn som deg, samt de uinteressante unga dine, i min verden. Anonymkode: 14c90...c84 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:49 #6592 Del Skrevet onsdag kl 20:49 Det er harry å reise til Dubai. Dubai er ikke kult og status. Det er harry! Anonymkode: 774fe...653 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet onsdag kl 21:10 #6593 Del Skrevet onsdag kl 21:10 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke trist uten barn, det er nesten som om folk er forskjellige 🤯 Anonymkode: 89473...6ba Har jeg ikke hatt barn, har livet bare vært trist og helt uten mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:30 #6594 Del Skrevet onsdag kl 23:30 Maskinfører skrev (På 20.1.2025 den 0.42): Det finnes bare 2 kjønn mann og kvinne Dette er jo egentlig ikke en (upopulær) mening, men fakta! Anonymkode: 38de0...aad 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet onsdag kl 23:40 #6595 Del Skrevet onsdag kl 23:40 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette er jo egentlig ikke en (upopulær) mening, men fakta! Anonymkode: 38de0...aad Ja men mange blir sure over å høre det 🙁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:47 #6596 Del Skrevet onsdag kl 23:47 AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 0.27): Mine upopulære meninger, som jeg kommer på i farta, som jeg aldri sier høyt🙈 Jeg syns alt var MYE bedre før smarttelefon og internett! Syns det er ALT for mye folk på kloden! Halvparten hadde vært greit. Thanos…🫰. Jeg liker ikke barn noe særlig. Alle innvandrere i Norge burde sendes ut. All historikk om religion burde slettes for alltid for kommende generasjoner. Det meste av ufred i verden kommer av religion. Syns de fleste mennesker jeg møter er dumme, og orker ikke omgås dem mer enn nødvendig. Kjeder vettet av meg når mødre snakker om barna sine. Anonymkode: 38de0...aad Enig i alle disse! Spesielt den siste 😴 Anonymkode: dafb9...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:34 #6597 Del Skrevet torsdag kl 08:34 jaeols skrev (11 timer siden): Har jeg ikke hatt barn, har livet bare vært trist og helt uten mening. Men det er jo ikke dermed at alle andre har det sånn. Jeg liker ikke barn og har da selvsagt ingen. Men jeg er ingen en egoistisk person. Og jeg har veldig mye annet jeg bryr meg om og gjør med livet. Hvis du ikke finner mening med livet uten barn, er det jo supert for deg at du har funnet det med. Synes du har et snevert syn på de som velger annerledes enn deg. 🤔 Anonymkode: ee018...7a8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:42 #6598 Del Skrevet torsdag kl 08:42 Jeg er ikke enig med Trump i så mye, men denne støtter jeg 100% https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsdognet-live/67a3460d1da0ee6eab05b2fd/trump-signerer-ny-ordre-i-dag-forbyr-transpersoner-i-amerikansk-kvinneidrett Det finnes bare to kjønn! Jeg er drittlei av at dette skal settes tvil ved i både barnehagen og barneskolen. Nå er det nok! Anonymkode: ee018...7a8 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husflue Skrevet torsdag kl 08:55 #6599 Del Skrevet torsdag kl 08:55 Tja… egentlig folkeskikk, men sikkert upopulært å si høyt. Jeg tåler virkelig ikke andres tlf samtale på høytaler eller alt annet som forgår på høytaler. HOLD DET FOR DEG SELV! 😱😂 Ta på deg en handsfree da for pokker!! Snakk litt mer diskre på offentlige steder. Dette er hovedsakelig svært unge eller utlendinger som driver med. Ble helt stresset av en muslimsk dame som hørte på kjempe høyt der menn roper i kor. Jeg forsto kun alla. Jeg kunne ikke dra noen sted. Satt å ventet i 40 min på en forsinket time. Blir stresset og sur av sånne folk! Ta hensyn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet torsdag kl 09:03 #6600 Del Skrevet torsdag kl 09:03 Husflue skrev (8 minutter siden): Tja… egentlig folkeskikk, men sikkert upopulært å si høyt. Jeg tåler virkelig ikke andres tlf samtale på høytaler eller alt annet som forgår på høytaler. HOLD DET FOR DEG SELV! 😱😂 Ta på deg en handsfree da for pokker!! Snakk litt mer diskre på offentlige steder. Dette er hovedsakelig svært unge eller utlendinger som driver med. Ble helt stresset av en muslimsk dame som hørte på kjempe høyt der menn roper i kor. Jeg forsto kun alla. Jeg kunne ikke dra noen sted. Satt å ventet i 40 min på en forsinket time. Blir stresset og sur av sånne folk! Ta hensyn. Hadde bedt henne dempe seg. Må være lov å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå