AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6521 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke Volvo. Jeg har en bruktbil jeg kjøpte for 17.000 kroner i februar. En Mitsubishi fra 2008. Er i overgang fra en 70% stilling til en annen som jeg håper å kunne jobbe mer enn 70% i. Jeg kjøper gatemagasinet Sorgenfri når jeg kan. Prøver ellers å spare til egenkapital. Anonymkode: e4de6...2dd Var ganske forventet 😝 er gjerne de som ikke har så mye som har mange meninger om hvordan andre skal bruke pengene sine 🙈 Anonymkode: 22037...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #6522 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og du tror at de har lyst til å opprettholde kontakten med deg når du nekter å spise der? De facto det samme som min reaksjon. Anonymkode: 7ac68...bf4 Jeg har hvert fall mange venner jeg ikke spiser hos, eller som ikke spiser hos meg. Jeg anser ikke det som viktig for en relasjon, nemlig. Vi gjør andre ting enn å spise så mye. Anonymkode: 9722a...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå