Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 9.57):

Jeg mener det burde komme en regel på hvordan man staver et navn, for jeg klikker snart på alle de hundrevis av måtene man kan skrive forskjellige navn.

Kristina/Khristina/Christina/Cristina/ Cristinah/Christinah

Katrine/Kathrine/Cathrine/Catrine/ Chatrine/Katherine/Catherine

Vegard/Vegar. 

Martine/Marthine. Marita/Maritha
Marte/Marthe, Birte/Birthe, Hanna/Hannah, Nora/Norah/Noora/Noorah…

Linnea/Linea/Linéa/Linnéa…

Aleksander/Alexander 

Isak/Isac/Isaak/Isaac

Kan vi ikke bare bli enige om én skrivemåte, også droppe alle de unødvendige H-ene?😭

Anonymkode: 298b2...894

Hilsen Arald.

Anonymkode: 3fabc...afe

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 13.11):

Elever som ikke kan lese og skrive, skal ikke gå videre i skoleløpet. De må gå år om igjen.

Spesialskoler må tilbake igjen. Enhetsskolen fungerer ikke.

Anonymkode: f71be...5d1

Har skoler som tilbyr tilrettelagt opplæring noen gang vært "borte"? Så vidt jeg vet har det vel alltid vært et alternativ som eksisterer, er bare så synd at det ikke er mange nok plasser til alle som trenger det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig upopulært i dag, men jeg er stolt av å være halvt russisk. Jeg synes den russiske kulturen er mye mer spennende og rik enn den norske. Jeg synes også russiske folk er lettere å få kontakt med og lettere å omgås med enn nordmenn. 

Jeg er likevel glad og takknemlig for at Norge, til en viss grad, fremdeles er sosialistisk og at et menneskeliv fortsatt har noe verdi. 

Anonymkode: 0f9e7...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at alle demonstrasjonene som er anti Israel og pro Palestina i vestlige land er mer en demonstrasjon av arabisk-muslimsk makt og aggresjon enn fredsdemoer. 

Se så mange og så sinte vi er, er budskapet. Ikke fred. 

Anonymkode: 04389...f13

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 20.35):

Islam er et konkurrerende parallellsamfunn til det norske. 

Før noen "tar" meg; jeg vokste opp på beste østkant i Oslo, og alle mine nærmeste venninner gjennom oppveksten har vært muslimer / kommet fra muslimske land. 

Problemet er at de jentene har vært et mindretall; genuint snille og åpne for å være venn med en norsk jente. Alle de andre muslimske jentene jeg har møtt, på barneskole, ungdomsskole, vgs, og universitetet, har vært så motbydelige. De nekter å se på deg eller anerkjenner deg. Alt er feil, du er feil. 

Har sett en del andre syke ting gjort mest av muslimer også, men det å bli oppdratt fra du er liten til at det er de hvite som er feil, som er slemme, rasistiske... det er så FEIL. Rundt hver sving har muslimer diskriminert mot meg, selv om jeg alltid har vært hyggelig og åpen mot dem. Jeg var hun alle de nyinnflyttede asylsøkerne ble venner med før de kunne norsk. Så, når de fant seg en arabiskspråklig, hijab-kledd venn, ble jeg totalt ditchet. Flere ganger. På ulike skoler.

Norske jenter har aldri vært så ille. Fy søren.

Anonymkode: 45b53...9fd

Ja det var videregående i et nøtteskall, bor i Drammen om det er av betydning. Helt jævlig. 

Anonymkode: 764b9...a08

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Det skulle ikke vært tvang til bruk av uniform på jobb, man skal få kle seg i det man selv vil. Kan så klart bruke et navneskilt som viser at man jobber der.

Anonymkode: 5488e...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det skulle ikke vært tvang til bruk av uniform på jobb, man skal få kle seg i det man selv vil. Kan så klart bruke et navneskilt som viser at man jobber der.

Noe av hensikten med uniform, er at man skal slippe å ødelegge sine egne klær, da... Så det er jo positivt?

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandringsstopp nå!
Større krav til delaktighet i samfunnet for de som er her. 

Anonymkode: ab50c...301

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange ikke klarer å snakke riktig norsk, men sier schole og schøleskap

Anonymkode: 3f0de...c53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hørt om personlig verneutstyr? Har du lyst til å jobbe i shorts i et smelteverk fordi det er varmt?? 

Anonymkode: ce71e...802

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Innvandringsstopp nå!
Større krav til delaktighet i samfunnet for de som er her. 

Anonymkode: ab50c...301

Eller sende de ut. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kaller en neger for neger akkurat som jeg alltid har gjort. Og jeg driter langt i de tullingene som blir krenka pga det. Hvis noe skulle skjelle meg ut for det eller kalle meg rasist er det best de har en god og billig tannlege.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al Bundy skrev (17 timer siden):

Jeg kaller en neger for neger akkurat som jeg alltid har gjort. Og jeg driter langt i de tullingene som blir krenka pga det. Hvis noe skulle skjelle meg ut for det eller kalle meg rasist er det best de har en god og billig tannlege.

Du blir vel anmeldt  for  det du skrev der. Mange blir krenket.  Ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke folk som tror de er bedre en andre, og jeg liker ikke folk som kommer til landet for å begå kriminalitet, og folk som ikke gidder å jobbe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Al Bundy skrev (20 timer siden):

:hoho: Nå lo jeg godt! :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al Bundy skrev (På 30.11.2024 den 1.26):

Enig med første du skrev. Det siste var bare patetisk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener og tror oppriktig at folk med f.eks flyskrekk, høydeskrekk, e.l er litt mindre intelligent. Og nei, alle er ikke redd for noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...