Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 20.22):

Dette har du helt rett i. Ap og Nrk fremmer muslimer og islam, og undertrykker kristne og kristendommen. 

Anonymkode: b9c45...433

Vet nå ikke Arbeiderpartiet, men jeg synes NRK burde ta mer ansvar. Ta feks "Festen før fasten" som er en religiøs islamsk høytid som sendes på NRK. Det kan argumenteres at vi har julesendinger på NRK, men der er stort sett det kristne budskapet skjøvet ut i kulden. Det religiøse er langt mer til stedet under "Festen før fasten".

Som jeg skrev lenger  opp så er jeg redd for at kristendommen til slutt blir så neglisjert her i Norge at vi sitter igjen med en religion og det er islam. Religion kommer alltid til å finnes og da må vi spørre oss selv om det er islam som skal være den ledende religionen i Norge. Eller skal vi begynne ta vare på vår kristne kulturarv igjen?

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet nå ikke Arbeiderpartiet, men jeg synes NRK burde ta mer ansvar. Ta feks "Festen før fasten" som er en religiøs islamsk høytid som sendes på NRK. Det kan argumenteres at vi har julesendinger på NRK, men der er stort sett det kristne budskapet skjøvet ut i kulden. Det religiøse er langt mer til stedet under "Festen før fasten".

Som jeg skrev lenger  opp så er jeg redd for at kristendommen til slutt blir så neglisjert her i Norge at vi sitter igjen med en religion og det er islam. Religion kommer alltid til å finnes og da må vi spørre oss selv om det er islam som skal være den ledende religionen i Norge. Eller skal vi begynne ta vare på vår kristne kulturarv igjen?

Anonymkode: 3fabc...afe

Absolutt. Men ingen tør å si det. 

Anonymkode: 764b9...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet nå ikke Arbeiderpartiet, men jeg synes NRK burde ta mer ansvar. Ta feks "Festen før fasten" som er en religiøs islamsk høytid som sendes på NRK. Det kan argumenteres at vi har julesendinger på NRK, men der er stort sett det kristne budskapet skjøvet ut i kulden. Det religiøse er langt mer til stedet under "Festen før fasten".

Som jeg skrev lenger  opp så er jeg redd for at kristendommen til slutt blir så neglisjert her i Norge at vi sitter igjen med en religion og det er islam. Religion kommer alltid til å finnes og da må vi spørre oss selv om det er islam som skal være den ledende religionen i Norge. Eller skal vi begynne ta vare på vår kristne kulturarv igjen?

Anonymkode: 3fabc...afe

NRK sender midnattsmesse fra Vatikanet direkte hver eneste jul og påske, pluss flere lutherske gudstjenester. Eneste problem? Ingen ser på!

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

NRK sender midnattsmesse fra Vatikanet direkte hver eneste jul og påske, pluss flere lutherske gudstjenester. Eneste problem? Ingen ser på!

Anonymkode: 7ac68...bf4

Å forvente høye seertall sent på jul- og påskeaften er kanskje å forvente for mye. Dessuten er dette sendinger som overhodet ikke kan sammenlignes med nevnte "Festen før fasten" som er langt mer underholdningspreget.

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det skamfullt å aldri ha sex? 

Anonymkode: f48eb...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Å forvente høye seertall sent på jul- og påskeaften er kanskje å forvente for mye. Dessuten er dette sendinger som overhodet ikke kan sammenlignes med nevnte "Festen før fasten" som er langt mer underholdningspreget.

Anonymkode: 3fabc...afe

Poenget er: NRK har aldri forsømmet kristendommen, slik det ble hevdet i originalinnlegget. At muslimene har fått et lettbeint underholdningsprogram utgjør ingen trussel for den kristne kulturarv.

Anonymkode: 7ac68...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget er: NRK har aldri forsømmet kristendommen, slik det ble hevdet i originalinnlegget. At muslimene har fått et lettbeint underholdningsprogram utgjør ingen trussel for den kristne kulturarv.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Det gjør nok det. Kristendommen er borte fra NRK. Der er det bare Islam som får holde på. Norge må våkne opp!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (12 minutter siden):

Det gjør nok det. Kristendommen er borte fra NRK. Der er det bare Islam som får holde på. Norge må våkne opp!!

Enig. 

Anonymkode: ce71e...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religion er roten til alt ondt. Uansett om det heter kristendom, islam eller fandens oldemor. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Religion er roten til alt ondt. Uansett om det heter kristendom, islam eller fandens oldemor. 

Anonymkode: 774fe...653

Ikke enig!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle uføre bør vurderes på nytt hvert 3. år og ikke motta noen ytelser hvis de er i fysisk form til å jobbe og ikke har en alvorlig psykisk lidelse (bipolar lidelse eller schizofreni). 

Anonymkode: 74577...9f7

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle uføre bør vurderes på nytt hvert 3. år og ikke motta noen ytelser hvis de er i fysisk form til å jobbe og ikke har en alvorlig psykisk lidelse (bipolar lidelse eller schizofreni). 

Anonymkode: 74577...9f7

De fleste har en alvorlig psykisk lidelse, de kan ikke jobbe. Men alle andre kan jobbe. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Religion er roten til alt ondt. Uansett om det heter kristendom, islam eller fandens oldemor. 

Anonymkode: 774fe...653

Jepp 

Anonymkode: ce71e...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg i aller høyeste grad er FOR jakt på ulv.

At jeg er imot all bruk av pels. Pels er bare fint på den rettmessige eieren, som er DYRET selv!

Anonymkode: d01f1...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alle uføre bør vurderes på nytt hvert 3. år og ikke motta noen ytelser hvis de er i fysisk form til å jobbe og ikke har en alvorlig psykisk lidelse (bipolar lidelse eller schizofreni). 

Anonymkode: 74577...9f7

Er det kun de lidelsene som er alvorlige? 

Anonymkode: 40ccc...8b4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 17.22):

Klining er oppskrytt, liker kyssing, men klining er ganske eeh...

Anonymkode: 89473...6ba

Samleie er oppskrytt!!

Anonymkode: f48eb...525

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bergen skulle vært hovedstaden istedenfor Oslo.

Anonymkode: 8ba07...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det kun de lidelsene som er alvorlige? 

Anonymkode: 40ccc...8b4

De to regnes som de mest alvorlige psykiske lidelsene, ja. Selvsagt kan man ha depresjon o.a i alvorlig grad, men dette finnes det mange typer behandling for og det hjelper ikke å være ute av arbeid i lengden.

Anonymkode: 74577...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle uføre bør vurderes på nytt hvert 3. år og ikke motta noen ytelser hvis de er i fysisk form til å jobbe og ikke har en alvorlig psykisk lidelse (bipolar lidelse eller schizofreni). 

Anonymkode: 74577...9f7

Og hva med de som har MS eller feks en alvorlig hjertefeil?
 

Bipolar lidelse finnes det vel medisin for. 

Anonymkode: 564fe...5eb

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De to regnes som de mest alvorlige psykiske lidelsene, ja. Selvsagt kan man ha depresjon o.a i alvorlig grad, men dette finnes det mange typer behandling for og det hjelper ikke å være ute av arbeid i lengden.

Anonymkode: 74577...9f7

Så da telles ikke alle de andre alvorlige sykdommene som tilfeldigvis ikke er psykiske? Disse skal vurderes hvert 3.år ifølge deg? Topp ide...

Anonymkode: 9722a...fba

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...