Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yellow Eye skrev (14 timer siden):

Ringenes Herre er barnefilmer. 

Jeg høyner: alle filmer fra Hollywood er barnefilmer.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg høyner: alle filmer fra Hollywood er barnefilmer.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Rettelse: alle filmer fra Hollywood som er laget etter 1980.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man bør akseptere at flere menn enn kvinner er opptatt av karriere og at flere kvinner enn menn ønsker å bruke tid med barna. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 22.30):

Slikt sier bare folk som har levet skjermede liv. Det er ikke alle som har mulighet til å "bare flytte" til utlandet.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Er du så misfornøyd kan du bare flytte langt unna. Du er ikke nødt til å bo her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (4 timer siden):

Er du så misfornøyd kan du bare flytte langt unna. Du er ikke nødt til å bo her. 

Jo jeg er det, du overvurderer nordmenns mobilitet.

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn har lite vettugt å komme med. Lite originale, opptatt av å forklare ting alle skjønner, klarer ikke lese sosiale koder og holde kjeft når de burde, kommer sjelden med gode løsninger. Det viktigste for dem er at de får sagt det de vil si. Samfunnet hadde vært mye bedre om kvinner hadde mest makt.

Anonymkode: ee038...226

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 9.19):

Jeg respekterer ikke folk som skriker og er dramatiske av å se et insekt.

Anonymkode: 1418a...e1b

50 % av befolkningen det 😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 19.07):

Syns det brukes for mye penger på å redde hjemløse katter/hunder.  Det er for mange av de, ikke nok folk til å adoptere.  Burde avlive flere, ikke tigge 50 tusen på spleis til de.  Redd noen ja, men avliv flere. 

Anonymkode: df0a4...e2c

Synes heller man bør straffe de jævla eierne som forlater dyrene / lar dem formere seg fordi de ikke gidder å sterilisere dem.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De fleste menn har lite vettugt å komme med. Lite originale, opptatt av å forklare ting alle skjønner, klarer ikke lese sosiale koder og holde kjeft når de burde, kommer sjelden med gode løsninger. Det viktigste for dem er at de får sagt det de vil si. Samfunnet hadde vært mye bedre om kvinner hadde mest makt.

Anonymkode: ee038...226

Særlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og nedsettende innhold. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 20.20):

De fleste menn har lite vettugt å komme med. Lite originale, opptatt av å forklare ting alle skjønner, klarer ikke lese sosiale koder og holde kjeft når de burde, kommer sjelden med gode løsninger. Det viktigste for dem er at de får sagt det de vil si. Samfunnet hadde vært mye bedre om kvinner hadde mest makt.

Anonymkode: ee038...226

Jeg vil anbefale at du lærer deg litt historie, siden historien viser at dette ikke er sant.

Når kvinner har hat makt, så har ikke ting vært mye bedre, eller litt bedre. Det har vært akkurat likt.

Det at verden ville vært bedre om kvinner hadde makt, er en myte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt bekymret over at det blir mindre og mindre plass til kristendom i Norge. Av og til virker det som om staten aktivt forsøker å avkristne oss. Samtidig så vokser sannsynligvis islam i takt med økende ikke-vestlig innvandring. Det vil alltid være religion i et samfunn og jeg er redd for at etter hvert kan vi risikere at Islam blir den dominerende trosretningen i Norge. Den bekymringen har jeg som kristen, men også som vanlig norsk etnisk nordmann.

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er litt bekymret over at det blir mindre og mindre plass til kristendom i Norge. Av og til virker det som om staten aktivt forsøker å avkristne oss. Samtidig så vokser sannsynligvis islam i takt med økende ikke-vestlig innvandring. Det vil alltid være religion i et samfunn og jeg er redd for at etter hvert kan vi risikere at Islam blir den dominerende trosretningen i Norge. Den bekymringen har jeg som kristen, men også som vanlig norsk etnisk nordmann.

Anonymkode: 3fabc...afe

Islam er en farlig religion, og vi får fler og fler innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn, livsfarlig for Norge!!

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ganske mange menn og kvinner, som ikke forstår at man kan diskutere kjønn uten og komme med barnslige angrep på det motsatte kjønn.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (4 timer siden):

Det er ganske mange menn og kvinner, som ikke forstår at man kan diskutere kjønn uten og komme med barnslige angrep på det motsatte kjønn.

 

De kommer med slike barnsligheter, fordi de ikke klarer å skjønne at hva en person gjør, ikke er representativt for hele kjønnet deres. Det fordummer debatten noe helt sinnsykt.

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 13.08):

Jeg er litt bekymret over at det blir mindre og mindre plass til kristendom i Norge. Av og til virker det som om staten aktivt forsøker å avkristne oss. Samtidig så vokser sannsynligvis islam i takt med økende ikke-vestlig innvandring. Det vil alltid være religion i et samfunn og jeg er redd for at etter hvert kan vi risikere at Islam blir den dominerende trosretningen i Norge. Den bekymringen har jeg som kristen, men også som vanlig norsk etnisk nordmann.

Anonymkode: 3fabc...afe

Dette har du helt rett i. Ap og Nrk fremmer muslimer og islam, og undertrykker kristne og kristendommen. 

Anonymkode: b9c45...433

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette har du helt rett i. Ap og Nrk fremmer muslimer og islam, og undertrykker kristne og kristendommen. 

Anonymkode: b9c45...433

NRK er klart mer opptatt av muslimer en kristne.  Det er bare råttent gjort. Nesten alle i NRK er sosialister. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...