Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Det har allerede blitt nevnt, men det finnes bare to kjønn. Enten er man XX eller så er man XY og du bruker den garderoben kromosomene dine tilhører. Du konkurrerer også i samme klasse som de du deler garderobe med. Man bør ikke få lov til å juridisk skifte kjønn og SPESIELT ikke når man er under 18.

Afrikanske innvandrere får for mange barn og raseforbudet for hund bør oppheves. For øvrig syntes jeg ingen av kandidatene som stiller til valg bør få ansvaret for å styre Amerika.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som har barn «langt over snittet» i alt mulig har ikke egentlig det. Ungene er helt normale, men spesielt mødre har et ekstremt behov for å skryte gjennomsnittlig høyt opp i skyene.

Anonymkode: 298b2...894

Haha ja "han lærte seg å gå og snakke lenge før alle andre". Cut to - ungen som krabber og vrøvler 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

At Kvinneguidens damer ikke tåler å høre sannheten om Barnevernet. 

Anonymkode: f944d...229

Og hva mener vi er sanheten om Barnevernet da?

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hva mener vi er sanheten om Barnevernet da?

Anonymkode: 4f900...209

Dere mener jo at Barnevernet jobber for barnas beste. Og sannheten om Barnevernet er jo ikke det for å si det mildt. De jobber for pengene. 

Anonymkode: f944d...229

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dere mener jo at Barnevernet jobber for barnas beste. Og sannheten om Barnevernet er jo ikke det for å si det mildt. De jobber for pengene. 

Anonymkode: f944d...229

Alle jobber for penger, men man kan ha to ting i hodet samtidig. Ønske å hjelpe andre og samtidig tjene penger til å leve av. 

Anonymkode: 89473...6ba

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper «lille Marius» havner i fengsel.

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Folk som har barn «langt over snittet» i alt mulig har ikke egentlig det. Ungene er helt normale, men spesielt mødre har et ekstremt behov for å skryte gjennomsnittlig høyt opp i skyene.

Anonymkode: 298b2...894

Er så drittlei selvhøytidelige mødre som ikke tåler det minste kritikk av ungene sine. De skal bare være helt perfekte og best av alle barn.

Anonymkode: 8dd38...cd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Märtha våkner i tide og forlater Durek ved alteret. Hadde vært dritkult om hun sa nei og løp ut av kirken. Da hadde jeg blitt stolt av henne. Så kunne den sjarlatanen stått der med lang nese og de teite krystallene sine. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg håper Märtha våkner i tide og forlater Durek ved alteret. Hadde vært dritkult om hun sa nei og løp ut av kirken. Da hadde jeg blitt stolt av henne. Så kunne den sjarlatanen stått der med lang nese og de teite krystallene sine. 

Anonymkode: 774fe...653

Akkurat DET er ikke en upopulær mening 😄

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umoralsk å dele verden opp i nasjoner med grenser.

Anonymkode: 1418a...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 14.47):

Godt mulig. Men havner som regel opp med å være den eneste som fronter det. Men jeg har lærere og i familien, og de er umulig å snakke med om skolevesenet. 

Enda ett eksempel. Vet om en gymlærer som ikke så det som en faglig interessant samtale å snakke med en fysioterapeut. Gym på ungdomsskolen er noe helt annet enn å kna på gamle folk med stiv nakke skjønner du...🤪

Anonymkode: 4f164...925

Ja, der har du svaret ditt. Om du har lærere i familien er det litt vanskelig å få gehør for å snakke litt drit om lærere. 

Gymlærere er en egen rase. 😆

Anonymkode: e98a8...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt spesielt, men hva er det med kokker og tatoveringer? Er det noe som følger med fagbrevet at de skal tatovere seg? Mange har så mye tatoveringer at de ser skitne ut! Ubehagelig å se på. 

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body positivity-bevegelsen er mer skadelig enn hjelpsom.

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper AP vinner valget neste høst, vil ikke ha mer høyre politikk. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å bli utsatt for en sånn klimaaksjon hvor de lenker seg fast, stenger veien, eller lignende. De kommer til å angre resten av livet på den avgjørelsen, for å si det sånn.

Anonymkode: 1418a...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IchLiebeDichOder? skrev (1 minutt siden):

Store jur har noe å si på hvor naiv  (og "ønske om barn )" - du er ... Jo større jur jo mer har du lyst til å ta henne... men jo dummere er 'a... Og sikkert dummere menn faller for det... HAHAHAH

Da tenker du på silikon regner jeg med? Mange har store pupper helt naturlig, og kan liksom ikke bestemme det sjøl

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 21.06):

Alle jobber for penger, men man kan ha to ting i hodet samtidig. Ønske å hjelpe andre og samtidig tjene penger til å leve av. 

Anonymkode: 89473...6ba

Det kan du tro. 🙄

Anonymkode: 5488e...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg fantaserer om å bli utsatt for en sånn klimaaksjon hvor de lenker seg fast, stenger veien, eller lignende. De kommer til å angre resten av livet på den avgjørelsen, for å si det sånn.

Anonymkode: 1418a...e1b

Hvis du har tenkt å gjøre noe som gjør at de kommer til å angre resten av livet så kommer du også til å angre resten av livet.

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...