Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Det er lett  lyve til seg selv når det kommer til alkoholbruk.  "Klart man må ha øl/vin til maten", "Klart man må ha sprit for å skylle ned all den fete maten", "Dumt å ikke drikke når det er såpass billig/gratis". 

Det er alltid noen som ender opp med å drikke alt for mye på julebordene. Skulle ønske det ikke var alkohol i jobbrelaterte situasjoner. 

Anonymkode: 1b20c...027

Det handler ikke kun om at de blir fulle, men at de sier og gjør ting de ikke burde gjort. Mange konflikter og mye seksuell trakassering som har skjedd pga alkohol. På min jobb har det også vært forsøk på voldtekt, på andre arbeidsplasser har det sikkert skjedd voldtekt. 

Man må gjerne si at "det er noen få råtne epler". Men det er jo ikke kun de få råtne eplene som er problemet. Problemet er også at de gangene noen drikker for mye eller begår seksuell trakassering så prøver alt for mange å stikke hodet i sanden.  Hadde det vært slik at alle som oppførte seg upassende fikk advarsel/sparken så hadde det ikke alkohol vært et like stort problem. 

Anonymkode: 1b20c...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk flest er ekstremt egosentriske. De løfter ikke en finger om de ikke forventer å få noe tilbake. Utrolig irriterende og frustrerende for oss som ikke er sånn.

Anonymkode: bd6e9...31e

Er ikke du sånn? Du er ikke bedre en andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en populær mening, jeg misliker egoister folk på ytterste høyre og folk som tror de er bedre en andre. Herunder snobber. De beste folka er de med minst penger, de er hyggelige. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror du har lagt frem en populær mening her. Det er veldig mange som ikke liker lærere, og alle har jo hatt en grusom lærer. 

Anonymkode: e98a8...5c6

Godt mulig. Men havner som regel opp med å være den eneste som fronter det. Men jeg har lærere og i familien, og de er umulig å snakke med om skolevesenet. 

Enda ett eksempel. Vet om en gymlærer som ikke så det som en faglig interessant samtale å snakke med en fysioterapeut. Gym på ungdomsskolen er noe helt annet enn å kna på gamle folk med stiv nakke skjønner du...🤪

Anonymkode: 4f164...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jaeols said:

Er ikke du sånn? Du er ikke bedre en andre.

Nei, det er jo det jeg sier at jeg ikke er. Jo, på det området er jeg faktisk bedre enn svært mange. Det er en av mine gode egenskaper. Vi har alle vårt.

Anonymkode: bd6e9...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er jo det jeg sier at jeg ikke er. Jo, på det området er jeg faktisk bedre enn svært mange. Det er en av mine gode egenskaper. Vi har alle vårt.

Anonymkode: bd6e9...31e

Du er nok ikke bedre en gjennomsnittet! Men sikkert en grei kar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Donald Trump som president kan gi mer fred i verden enn hvis Kamala Harris blir valgt.
Demokratene har vist seg svært "krigslystne" (se bildene av Hillary Clinton og Barack Obama f.eks. da de satt og så på live "action/underholdning" (også kjent som militæroperasjoner).
Stoltenberg har vist at han også tilhører samme gjengen (Libya, NATO som en stadig mer krigersk organisasjon).

Trump kan møte diktatorer som mennesker, og få til samtaler med dem. Det tror jeg er veien å gå. 

Vi må slutte å feede Ukraina våpen, for å unngå en evigvarende krigstilstand med stadig flere skadde og drepte.
Det er altfor mange ukrainere i Norge. Leieprisene her i distriktet er helt syke nå (laaangt fra Oslo). Kommunen MÅ jo bosette dem, og har penger nok til å overby studenter og andre som også trenger bosted.

Hilsen en som stemte Rødt ved siste kommunevalg, så ikke putt meg i bås takk!

Anonymkode: 984b6...156

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg tror Donald Trump som president kan gi mer fred i verden enn hvis Kamala Harris blir valgt.
Demokratene har vist seg svært "krigslystne" (se bildene av Hillary Clinton og Barack Obama f.eks. da de satt og så på live "action/underholdning" (også kjent som militæroperasjoner).
Stoltenberg har vist at han også tilhører samme gjengen (Libya, NATO som en stadig mer krigersk organisasjon).

Trump kan møte diktatorer som mennesker, og få til samtaler med dem. Det tror jeg er veien å gå. 

Vi må slutte å feede Ukraina våpen, for å unngå en evigvarende krigstilstand med stadig flere skadde og drepte.
Det er altfor mange ukrainere i Norge. Leieprisene her i distriktet er helt syke nå (laaangt fra Oslo). Kommunen MÅ jo bosette dem, og har penger nok til å overby studenter og andre som også trenger bosted.

Hilsen en som stemte Rødt ved siste kommunevalg, så ikke putt meg i bås takk!

Anonymkode: 984b6...156

Og dette tror du på selv??

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, jaeols said:

Og dette tror du på selv??

Neida, alt var selvsagt bare "løgn og forbandet digt"
 

 

Anonymkode: 984b6...156

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 20.53):

Utroskap er digg fordi spenningen gir ekstra gnist og pirring til sexen. 
Monogami er uansett bare en kulturell hjernevask som har pågått over generasjoner. Vi er ikke ment å være monogame fra naturens side. 

Anonymkode: d9c54...afe

Dette!

Anonymkode: 8dd38...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror Donald Trump som president kan gi mer fred i verden enn hvis Kamala Harris blir valgt.
Demokratene har vist seg svært "krigslystne" (se bildene av Hillary Clinton og Barack Obama f.eks. da de satt og så på live "action/underholdning" (også kjent som militæroperasjoner).
Stoltenberg har vist at han også tilhører samme gjengen (Libya, NATO som en stadig mer krigersk organisasjon).

Trump kan møte diktatorer som mennesker, og få til samtaler med dem. Det tror jeg er veien å gå. 

Vi må slutte å feede Ukraina våpen, for å unngå en evigvarende krigstilstand med stadig flere skadde og drepte.
Det er altfor mange ukrainere i Norge. Leieprisene her i distriktet er helt syke nå (laaangt fra Oslo). Kommunen MÅ jo bosette dem, og har penger nok til å overby studenter og andre som også trenger bosted.

Hilsen en som stemte Rødt ved siste kommunevalg, så ikke putt meg i bås takk!

Anonymkode: 984b6...156

Russland fikk Krim-halvøya uten kamp. Det ga Putin ideen om at han kunne fortsette å ta deler av Ukraina. Å tro at man får fred ved å slutte å gi Ukraina våpen blir som de som trodde man fikk fred ved å gi Hitler Sudetenland. Gir man slike menn lillefingeren så tar de hele hånda. 

Det er for øvrig ikke kun Ukraina Putin kommer til å ta. Om det blir funnet olje i sjøen utenfor Nord Norge så tar kanskje Putin det området også. Donald Trump du heier på har gjort det klart at han ikke vil hjelpe oss om russerne kommer og om USA ikke kommer så kommer nok ingen andre heller. Det er ingen i NATO som vil risikere en ny verdenskrig kun for at Norge skal få mer olje. 

Jeg tenker det er bedre at russerne dør i Ukraina enn at de angriper Norge. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien kan ikke klandres for det en voksen mann gjør. Når man er 18 vet man man ikke skal sparke og slå og må stå til ansvar for egne handlinger. 

Anonymkode: 0a2b5...f50

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror Donald Trump som president kan gi mer fred i verden enn hvis Kamala Harris blir valgt.
Demokratene har vist seg svært "krigslystne" (se bildene av Hillary Clinton og Barack Obama f.eks. da de satt og så på live "action/underholdning" (også kjent som militæroperasjoner).
Stoltenberg har vist at han også tilhører samme gjengen (Libya, NATO som en stadig mer krigersk organisasjon).

Trump kan møte diktatorer som mennesker, og få til samtaler med dem. Det tror jeg er veien å gå. 

Vi må slutte å feede Ukraina våpen, for å unngå en evigvarende krigstilstand med stadig flere skadde og drepte.
Det er altfor mange ukrainere i Norge. Leieprisene her i distriktet er helt syke nå (laaangt fra Oslo). Kommunen MÅ jo bosette dem, og har penger nok til å overby studenter og andre som også trenger bosted.

Hilsen en som stemte Rødt ved siste kommunevalg, så ikke putt meg i bås takk!

Anonymkode: 984b6...156

Enig. De burde blitt sendt til Vest-Ukraina i stedet for til Norge.  Det er ikke krigstilstander i hele Ukraina .

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 20.35):

Og her er litt av grunnen til at jeg ikke jobber som lærer. Folk sine holdninger til læreren som fagfolk er motbydelig. Har nå en spennende lederstilling innenfor HR, men er utdannet lærer. Og jeg var en GOD lærer. 

Anonymkode: 4635a...7fa

Noe mer lettkrenka folk skal du lete lenge etter. 

Anonymkode: d613c...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martelè skrev (På 10.8.2024 den 18.50):

Å jobbe en 9-5 jobb begynner heldigvis å få motstand fra yngre generasjon

😂 Har skjønt det nå at gen Z ikke klarer å jobbe hvis det ikke er gøy på jobb hver dag. 
Hvordan tenker du at man skal løse det om ingen har disse jobbene?

Anonymkode: d613c...9a5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tolerante ventre-siden, er ikke så tolerante som de vil ha det till!

Anonymkode: dbb91...306

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Er 100% enig i at en skal ha respekt for alle mennesker og at alle må elske hvem de vil og være den de ønsker, men at alt dette Pride som er blir provoserende for mange. Jeg syntes det blir for mye, jeg går ikke i tog og parader. Har både homofile og lesbiske venner, de er mine venner pga hvem de er, ikke deres legning. 
 

- Liker ikke samboers voksne barn i det hele tatt etter å ha blitt skjelt ut og kalt de styggeste ting flere ganger. Etter flere år nå, så gidder jeg ikke ta imot mer og orker ikke late som jeg liker de lenger.

Anonymkode: da850...039

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den tolerante ventre-siden, er ikke så tolerante som de vil ha det till!

Anonymkode: dbb91...306

Nei, de er nok like lite tolerante som høyre-siden. Det bare pakkes inn i "woke".

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noe mer lettkrenka folk skal du lete lenge etter. 

Anonymkode: d613c...9a5

Ja, enig. Selv i sutrekommentaren blir det lagt frem at hen er leder og har spennende jobb, OG var en god lærer. Juhu... 

Anonymkode: 4f164...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 22.52):

Neida, alt var selvsagt bare "løgn og forbandet digt"
 

 

Anonymkode: 984b6...156

Det var det jeg trodde!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...