Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hæ?

Anonymkode: 4f900...209

Innlegget var veldig enkelt å forstå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bacteria skrev (5 minutter siden):

Les en gang til det vedkommende jeg siterte skrev.

Ja?

@Sonit har evig rett. Ingen verdens ting å si imot der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Alle de milliardene som forsvinner ut fra Norge til diverse formål, mens eldreomsorgen, sykehusene, veiene og en hel haug andre ting sliter.

Er ikke egne innbyggere verdt mer?

Anonymkode: ae440...a64

Det er egentlig ikke en upopulær mening. 

Bare de på Stortinget som gjør som de ønsker selv, for det er ingen som demonstrerer i mot dem. 

Anonymkode: 60960...1c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Innlegget var veldig enkelt å forstå.

Og det hadde noen gode poenger også.

Anonymkode: 7f8bd...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg misliker småbarnsforeldre som forventer at alle andre ansatte skal ofre alt for at småbarnsforeldrene skal ha det best mulig. Om du ikke klager over å tjene like mye som de uten barn så bør du heller ikke klage over at du må jobbe like mye som de uten barn.  Du har ikke noe rett på å få i både pose og sekk hvor du skal jobbe mindre enn alle andre, men du skal ha den samme lønna. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg misliker småbarnsforeldre som forventer at alle andre ansatte skal ofre alt for at småbarnsforeldrene skal ha det best mulig. Om du ikke klager over å tjene like mye som de uten barn så bør du heller ikke klage over at du må jobbe like mye som de uten barn.  Du har ikke noe rett på å få i både pose og sekk hvor du skal jobbe mindre enn alle andre, men du skal ha den samme lønna. 

Edit: . F.eks at de med barn forventer at barnløse skal ta alle vaktene i jula og påsken. Eller at de med barn skal kunne få jobbe færre timer enn alle andre og likevel ha samme lønn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og det hadde noen gode poenger også.

Anonymkode: 7f8bd...664

Så absolutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Alle de milliardene som forsvinner ut fra Norge til diverse formål, mens eldreomsorgen, sykehusene, veiene og en hel haug andre ting sliter.

Er ikke egne innbyggere verdt mer?

Det handler nok om at politikeren ønsker å kjøpe seg internasjonale toppjobber. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er tåpelig at det ikke snakkes mer om de positive sidene ved morsmelkerstatning, og lurer på om det kunne vært med på å få ned andelen mødre som opplever fødselsdepresjon.

Anonymkode: e2252...20b

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, brukerdebatt, nedsettende innhold og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
La til brukerdebatt
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som prosterer mot VAR, er noe av det dummeste jeg har sett.. støtter heller ikke var,men dette som var på lerkendalpå søndag var bare tragisk

Anonymkode: a1a0d...630

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De som prosterer mot VAR, er noe av det dummeste jeg har sett.. støtter heller ikke var,men dette som var på lerkendalpå søndag var bare tragisk

Dette var avskum og tomskaller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
jaeols skrev (10 minutter siden):

Dette var avskum og tomskaller!!

veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men hva i helsike er VAR????

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 20.18):

Jeg synes det er tåpelig at det ikke snakkes mer om de positive sidene ved morsmelkerstatning, og lurer på om det kunne vært med på å få ned andelen mødre som opplever fødselsdepresjon.

Anonymkode: e2252...20b

Hadde vi fått mer oppfølging etter fødsel, mer avlastning (husmorvikar), og gitt tilbake permisjonen til kvinner så hadde det ikke vært så mange fødselsdepresjoner. MME blir aldri like bra som morsmelk, og det er ikke amming som er problemet. Det er ammeteknikken som er feil og null hjelp fra det offentlige for å lære seg det.

Anonymkode: aaa6b...24b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

De sykt grådige folkene som styrer i Porsgrunn. Mye vil ha mer og Fanden vil ta flere.

Fra Varden:

Onsdag kunne Varden fortelle at sjonglering med prosenter gjør at varaordfører Stine Stamland (Frp) får en kraftig økning på 107.000 kroner i året. Varaordføreren vil da tjene 710.000 kroner for halv stilling. 

Varden har regnet ut at ordfører Esborg Bergane selv vil få rundt 100.000 kroner i økte godtgjørelser som følge av forslaget hun selv var med å pakke inn. Sammen med varaordføreren er hun dermed den som vil få det feiteste tillegget. Årsaken er at hun er både gruppeleder for et stort parti, i tillegg til å lede et utvalg.

På spørsmål om hun kunne vært mer beskjeden når hun selv sitter i et utvalg og bestemmer hvor mye hun skal ha, svarer hun følgende:

– Jeg synes det er riktig at man ser på godtgjørelsene, særlig fordi Porsgrunn har ligget lavt sammenlignet med andre kommuner.

HVA MED Å BRUKE PENGENE LITT MER FORNUFTIG FOR EN GANG SKYLD? Er det for mye forlangt?! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som dumper kattunger langs E6 mister all respekt og livets rett. 

Dyr før mennesker uansett situasjon. 

Respekt skal fortjenes og ikke kreves. Ikke mange jeg har respekt for.  

Anonymkode: fb17e...63e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...