AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #561 Del Skrevet 23. juli 2020 Cursed på Netflix er en bra serie. Den er visst slaktet i de fleste medier (en anmelder ville visst kaste noe mot TV-en fordi de var så dårlig). Jeg syns den var forfriskende bra! Ellers syns jeg de som drar til utlandet nå bør betale egenandel for koronatest og alt annet de unødvendig gjør at staten vanligvis må må bruke penger på i forbindelse med reisen deres. Det er mange, mange tusen som reiste ut når "syden" åpnet opp og jeg forstår bare ikke hvorfor vi ikke bare skyter dem (!) ved ankomst gardermoen. Dette er jo ikke rasjonelle mennesker som har omsorg for andre. Anonymkode: 8c0d6...5a5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #562 Del Skrevet 23. juli 2020 Folk flest er mindre intelligente. Anonymkode: d714f...b43 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #563 Del Skrevet 23. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: At vi nordmenn kan være ubevisste rasister i blant. Anonymkode: 87ff8...001 Eksempler? Anonymkode: 82bc1...6c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #564 Del Skrevet 23. juli 2020 Det FAKTUM, at islam er en Voldelig terror ideologi. Og at Mohammed var en pedofil terrorist! (gift med en 8 åring og drepte flere 100 tusen). hater islam og alt det står for! Dog er de fleste muslimer bare vanlige og gode mennesker! Viktig forskjell. Anonymkode: a1c2e...021 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 23. juli 2020 #565 Del Skrevet 23. juli 2020 Slike tråder som dette avslører utrolig mye dumhet og uvitenhet blant folk. Med visse unntak. Akkurat som om folk er stolte av å være dumme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #566 Del Skrevet 23. juli 2020 Vet ikke om det telles som en upopulær mening, er vel mer en observasjon. men etter å ha lest litt rundt hva folk tenker osv, tror jeg Trump vinner valget i høst også.. Har lest folk som sier at det er umulig at han kommer til å gjøre det, men hvis du ser hva alternativene er... Leste på en amerikansk forumside at mange støtter han men holdt det for seg selv i fare for å bli trakkasert. I USA er det visst ikke smart å si hvor man står politisk.. Så han har mye flere stemmere enn folk tror. En annen upulær mening: Jeg orker ikke høre om rebalderet som kommer til å skje etterpå hvis han vinner, er lei av å høre bare navnet hans, og se det i alle aviser hver dag.. Anonymkode: 82bc1...6c7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #567 Del Skrevet 23. juli 2020 Dyrevernere/veganere er litt dumme og naive. Har sjelden egne tanker/argumenter, og alle disse er egentlig ikke argumenter, men føleri, hvor de tillegger dyr menneskelige egenskaper. Anonymkode: 8faea...e49 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. juli 2020 #568 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) Menn og kvinner burde ikke få barn etter at de har fylt 40 Endret 23. juli 2020 av Aragorn ll Elessar 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #569 Del Skrevet 25. juli 2020 Syns menn som er vegetarianere, eller enda verre, veganere er turn off. Så lite barskt å ikke spise kjøtt. Anonymkode: 1f56a...5d3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #570 Del Skrevet 25. juli 2020 Islam burde forbys. Anonymkode: cc32e...89c 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 25. juli 2020 #571 Del Skrevet 25. juli 2020 Jeg synes plastikk kirurgi er et fint tilbud for de som ønsker det. Jeg er også for juridisk abort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #572 Del Skrevet 25. juli 2020 Ting man skal slutte med når man blir voksen Se på tegnefilmer lese tegneserier Anonymkode: 1ec79...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 25. juli 2020 #573 Del Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ting man skal slutte med når man blir voksen Se på tegnefilmer lese tegneserier Anonymkode: 1ec79...e1d Ikke noe er som en god Donald-historie. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #574 Del Skrevet 26. juli 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Ting man skal slutte med når man blir voksen Se på tegnefilmer lese tegneserier Anonymkode: 1ec79...e1d Ja, for det er jo ikke som om begge mediumene kan innholde voksent innhold, ha komplekse historier og detalijerte bakgrunner og karakterdesign.. Du har ikke peiling på hva du skriver om, enkelt og greit. Anonymkode: 25f65...8cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 13. august 2020 #575 Del Skrevet 13. august 2020 Imot EØS, imot EU medlemskap og imot Schengen. For permanente stengte grenser, For flyktninger som flykter fra politisk forfølgelse eller fare for å bli drept i eget land. Mer penger til forsvaret, ja til atomvåpen og NEI til Nato. Ja til republikk men "samme" system som vi har i dag, hvor presidenten erstatter Kongen og blir valgt hvert 10 år så slipper vi arvesystemet og kan velge statsoverhodet gjennom demokratiske valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #576 Del Skrevet 13. august 2020 Vi har alt for mange utlendinger i Norge. Anonymkode: 0eff7...2bb 47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #577 Del Skrevet 13. august 2020 - jeg håper Trump fortsetter. Han sier det som det er, de fleste andre sier bare det de vet folk vil høre. Og det er for mange som faker at de hater Trump fordi de skal være med i flokken. - Det er nokk barn i verden. I såfall i de fattige landene. - Innvandrere skal lære seg norske skikker! Som for eksempel hygiene. Blir så irritert over disse innvandrerfamiliene som drar med seg barna sine på butikker som skriker, løper rundt og tar på ALT!! Skal vi ta vare på folk som tar så lite hensyn? Det er sagt så er ikke ALLE innvandrere slike. - Jeg er lei av pride. Hva er det neste det skal fokuseres på? - Jeg er lei menn som prøver å være kvinner. Hvorfor blusset det så plutselig opp? De som føler det slik, Ok, men det er garantert mye mote og oppmerksomhetstrang her. - Jeg skjønner at folk begynner med narkotika, så kjedelig som mye er blitt. Alt skal være likt for alle. Er du under snittet må du ta deg sammen og er du over snittet må du bremse ned. What a ride... - Jeg er lei av at bare superelevene fremmes. «Hun kom inn på Norges mest krevende studie». Irriterer meg ikke over studenten, men at det BARE er disse bokfolka som skal frem. - Jeg synes jeg selv er veldig flott. Jeg liker når kvinner tør vise at de liker seg selv (uten å tråkke på andre). Virker her inne som at dette er et veldig ømt punkt for mange. - Jeg synes det er greit å fikse ting på kroppen man ikke liker. Ta vekk føflekker, eller skjære vekk fett. - Jeg liker ikke folk som skriver om gode gjerninger på sosiale medier, og alle de som må kommentere hvor flinke de er. Er bare for egen beundring Anonymkode: 6d31a...31b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #578 Del Skrevet 13. august 2020 Personer som skaffer seg kjæledyr, og deretter dumper dem i ferien skulle vært henrettet med giljotin. Personer som raner, voldtar, gjør innbrudd, og er en fare for andre, skulle vært avbildet med fullt navn og bilde i avisen. Lovlydige borgere har krav på å vite hvem de skal passe seg for. Anonymkode: 14731...072 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #579 Del Skrevet 13. august 2020 På 23.7.2020 den 15.09, AnonymBruker skrev: Dyrevernere/veganere er litt dumme og naive. Har sjelden egne tanker/argumenter, og alle disse er egentlig ikke argumenter, men føleri, hvor de tillegger dyr menneskelige egenskaper. Anonymkode: 8faea...e49 Dette er ikke din mening, men fakta. Det er faktisk bevist at man kan øke intelligensen til en vegetarianer ved å gi dem kjøtt. Planter gir ikke hjernen all den næringen den trenger for å fungere skikkelig. Det er særlig viktig for barn. Og de er definitivt naive siden hele religionen deres rakner når man ser på påstandene deres. Angående helse, dyrevelferd og miljø. Men de tviholder på religionen og fortsetter å hjernevaske folk. Men jo, det er upopulært å si dette her på forumet, det har jeg merket. Anonymkode: fb216...03b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 14. august 2020 #580 Del Skrevet 14. august 2020 Sesong 8 av Game of Thrones var skuffende og den svakeste sesongen, men den er ikke i nærheten av å være så dårlig som det mange påstår. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå