Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Ringenes Herre er  like barnslig som Harry Potter. 

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes WOKE er gått alt for langt. Og ønsker de nøytrale utstillingsdukkene uten hode tilbake innen klesreklame.

Det blir bare for dumt når du leter etter ei sommerskjorte til en hvit kraftig mann. Det bildte under er ikke representativt for annet enn antirasismekampanje, ikke en typisk kunde hos HM eller Dressmann.

main%5D

Anonymkode: a857d...f6e

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: f90a2...7c1

Tror jeg stemmer ganske godt. Nærmest samtlige som liker Star Wars begynte å like filmene som barn.  

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Ringenes Herre er  like barnslig som Harry Potter. 

Anonymkode: f90a2...7c1

Harry Potter sikter seg helt åpenbart til yngre mennesker enn Ringenes Herre. Svært få som på barneskolen leste Ringenes Herre, mens enormt mange leste Harry Potter. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tragisk med folk som tror jorden er rund, har dere ikke øyer?

Lett og se at den er flat.

Anonymkode: f90a2...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er tragisk med folk som tror jorden er rund, har dere ikke øyer?

Lett og se at den er flat.

Anonymkode: f90a2...7c1

Jo, vi eier en liten øy der vi har sommerhuset.

Anonymkode: 4f900...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker overvektige/store damer best, fordi de har de største hjertene

Anonymkode: a1a0d...630

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME er en psykisk sykdom.

Anonymkode: 2ac49...c1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensere er selvopptatte idioter. Håper de snart blir erstattet av kunstig intelligens sånn at de må finne seg ordentlige jobber. Da får de nok andre bekymringer enn å gråte over en ødelagt negl eller ikke nok likes på insta. Mange av den har ikke videregående en gang og uten det får man ikke jobb på rema en gang. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk som blir krenket av utstillingsdukker, tegnefilmer, flagg og symboler er veldig enkle i hodet.

Anonymkode: 2cd9d...b24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 11.08):

Det er tragisk med folk som tror jorden er rund, har dere ikke øyer?

Lett og se at den er flat.

Anonymkode: f90a2...7c1

Hvorfor er det fjell da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 11.08):

Det er tragisk med folk som tror jorden er rund, har dere ikke øyer?

Lett og se at den er flat.

Anonymkode: f90a2...7c1

Jorda er rund og den har også øyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Kristen, så jeg følger hva Bibelen sier. I dagens samfunn er det gammeldags holdninger. Jeg holder det som oftest for meg selv, om det ikke er at dem spør da svarer jeg jo. Men det er heller ikke min oppgave og springe rundt og dømme, jeg skal passe på meg og det er jeg som må leve etter biblen. Man skal uansett elske alle og vise hverandre respekt. Den respekten får man ikke alltid tilbake, vi blir jo ofte dømt. Ta homofili dem har ofte mange meninger mot sånne som meg, men må alle være enig da? Respekt går begge veier, jeg behandler en som er homofil på samme måte som en som ikke er det. Men jeg har hørt en kollega dømme meg nord og ned på hvorfor jeg er kristen og dem hater homofile osv. aldri sagt jeg hater det, faktisk ikke sagt noe om det i det hele tatt. 

Anonymkode: ffe5f...309

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er Kristen, så jeg følger hva Bibelen sier. I dagens samfunn er det gammeldags holdninger. Jeg holder det som oftest for meg selv, om det ikke er at dem spør da svarer jeg jo. Men det er heller ikke min oppgave og springe rundt og dømme, jeg skal passe på meg og det er jeg som må leve etter biblen. Man skal uansett elske alle og vise hverandre respekt. Den respekten får man ikke alltid tilbake, vi blir jo ofte dømt. Ta homofili dem har ofte mange meninger mot sånne som meg, men må alle være enig da? Respekt går begge veier, jeg behandler en som er homofil på samme måte som en som ikke er det. Men jeg har hørt en kollega dømme meg nord og ned på hvorfor jeg er kristen og dem hater homofile osv. aldri sagt jeg hater det, faktisk ikke sagt noe om det i det hele tatt. 

Anonymkode: ffe5f...309

Det kan jeg relatere veldig til. Det er nesten litt ironisk, de dømmer oss fordi de mener vi er dømmende. Har blitt venn med flere som har endt opp å ignorere meg om de finner ut at jeg er kristen. Jeg også er alltid respektfull mot folk jeg møter, og har aldri hatt nedlatende holdninger, selv om jeg kanskje er uenig med noen ting. Er så lei av å bli utstøtt og latterliggjort for troen min. Derfor er det aldri noe jeg nevner med mindre det kommer opp.

Anonymkode: 89473...6ba

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 8.49):

Jeg synes WOKE er gått alt for langt. Og ønsker de nøytrale utstillingsdukkene uten hode tilbake innen klesreklame.

Det blir bare for dumt når du leter etter ei sommerskjorte til en hvit kraftig mann. Det bildte under er ikke representativt for annet enn antirasismekampanje, ikke en typisk kunde hos HM eller Dressmann.

main%5D

Anonymkode: a857d...f6e

Eh, hæ? Hva har hudfarge med dette å gjøre? Og tenker du at de fleste klesmodeller er represetentative for flertallet i befolkningen? Da tror jeg du bør se deg litt mer rundt, for folk flest er ikke tynne, pene, veltrente modeller.

Anonymkode: 5d937...3e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 8.49):

Jeg synes WOKE er gått alt for langt. Og ønsker de nøytrale utstillingsdukkene uten hode tilbake innen klesreklame.

Det blir bare for dumt når du leter etter ei sommerskjorte til en hvit kraftig mann. Det bildte under er ikke representativt for annet enn antirasismekampanje, ikke en typisk kunde hos HM eller Dressmann.

main%5D

Anonymkode: a857d...f6e

Æsj. Og jo, HM er et stort globalt konsern med butikker i Afrika, USA osv. Den dvaske, middelaldrende hvite mannen er faktisk i mindretall hos HM.

Anonymkode: 4635a...7fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 6/8/2024 at 11:29 PM, AnonymBruker said:

ME er en psykisk sykdom.

Anonymkode: 2ac49...c1b

ME kan også både være fysisk og psykisk sykdom. Det er ikke sikkert at alle som har diagnosen ME faktisk har samme sykdom. Det er jo ingen test for ME. ME-diagnosen virkes å gis fordi legene "ikke vet hva annet det kan være". Men det er jo ikke en veldig vitenskapelig måte å sette diagnosen på. De kunne like gjerne kalt ME-diagnosen for "vi vet ikke hva dette er, men her er symptomene pasienten beskriver: ...  ". 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kritiserer lørdagens redningsaksjon av de fire gislene hvor 210 palestinere ble drept ønsker ikke at de israelske gislene skal bli reddet. Hamas bruker menneskelige skjold så det er ikke mulig å redde gislene uten at mange palestinere dør.

I følge Hamas så er alle palestinere sivile selv om de har våpen og skyter på soldatene som kommer for å redde gislene. Dette er også norske palestinaaktivister enige i. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At feminister lukter vondt

Anonymkode: c896d...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som kritiserer lørdagens redningsaksjon av de fire gislene hvor 210 palestinere ble drept ønsker ikke at de israelske gislene skal bli reddet. Hamas bruker menneskelige skjold så det er ikke mulig å redde gislene uten at mange palestinere dør.

I følge Hamas så er alle palestinere sivile selv om de har våpen og skyter på soldatene som kommer for å redde gislene. Dette er også norske palestinaaktivister enige i. 

Anonymkode: 1b20c...027

Edit: Og i følge Hamas og palestinaaktivistene så er det Israels feil når palestinere dør av kuler og raketter avfyrt av Hamas. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...