Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les navnet på tråden på nytt 😉 
Og nå er ikke abort å ta livet av ett barn. Det er snakk om en celleklump. 

Takk 😄

Nettopp, man kan unngå å ha sex før man er klar for det. 

Er ellers helt enig i det du kom med. 

Anonymkode: 574cc...aa1

Du kan gjerne kalle det celleklump, men tror jeg aldri har sett en cellerklump med armer ben og hode.. 

Anonymkode: c16a0...fdd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke overvektige burde få reklamere for klær og være instalodeller. Mange merkeklær har begynt å ha med en overvektig på bildene sine, det er bare fordi de må please alle som sliter med dette. Det blir diskriminering om det er bare tynne kvinner på ens bilder. Synes fremdeles ikke overvektige hører hjemme på bilder. Drt er og blir aldri fint. Vi skal ikke motiveres til å bli feite slik som vi gjør. Det vil resultere i enda mer belastning på miljøet, større kropper krever større hus, biler, fly og mer mat, og klær..

Vi bør spise mindre, for å redusere risikoen for å vokse mer. Vi nordmenn tror vi er så miljøvennlige men vi er jo av de største folkeslagene. Høye og store. Selv om vi er normalvektige/tynne ser vi store ut ift mange andre land. Vi blir grunnen til større fly, klær, biler, hus og mer arbeid på alle slavene som syr klærne til oss store rike nordmenn. Skinny- Oversized ? 😛 

Anonymkode: 1ef2d...cbf

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organdonasjon👎🏻
snakk om gudkompleks da

man kan ikke redde alle, de er svake v en grunn

Anonymkode: b28e1...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Sesong 8 av Game of Thrones var en svak sesong, men den var ikke i nærheten av å være så dårlig som det mange påstår.

Er det virkelig en upopulær mening ? Jøss :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke overvektige burde få reklamere for klær og være instalodeller. Mange merkeklær har begynt å ha med en overvektig på bildene sine, det er bare fordi de må please alle som sliter med dette. Det blir diskriminering om det er bare tynne kvinner på ens bilder. Synes fremdeles ikke overvektige hører hjemme på bilder. Drt er og blir aldri fint. Vi skal ikke motiveres til å bli feite slik som vi gjør. Det vil resultere i enda mer belastning på miljøet, større kropper krever større hus, biler, fly og mer mat, og klær..

Vi bør spise mindre, for å redusere risikoen for å vokse mer. Vi nordmenn tror vi er så miljøvennlige men vi er jo av de største folkeslagene. Høye og store. Selv om vi er normalvektige/tynne ser vi store ut ift mange andre land. Vi blir grunnen til større fly, klær, biler, hus og mer arbeid på alle slavene som syr klærne til oss store rike nordmenn. Skinny- Oversized ? 😛 

Enig.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Anonymkode: 4f900...209

Jepp. Og nå kom jeg på enda en ting om det samme.

Høye mennesker bør ikke få barn. Ikke fordi høye er stygge, det kan være veldig flott om man har rette formene. 
Men fordi sjansen er så mye større for at barnet blir like høyt eller høyere. Og slik utvikler vi oss til å bli større generelt. Jeg er selv kvinne på 182. Høyden min er en grunn til at jeg ikke vil ha barn. Ungen kmmer jo til å bli 190-2 meter! 190 mann går fint, mange i min slekt er det. Men jeg tror nemlig en evt datter vil bli det og. Fordi det er tydelig at mitt blod er foran snittet. Mamma er høyeste dame i sin søskenflokk. Tante var heldig og stoppet på 179. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Og nå kom jeg på enda en ting om det samme.

Høye mennesker bør ikke få barn. Ikke fordi høye er stygge, det kan være veldig flott om man har rette formene. 
Men fordi sjansen er så mye større for at barnet blir like høyt eller høyere. Og slik utvikler vi oss til å bli større generelt. Jeg er selv kvinne på 182. Høyden min er en grunn til at jeg ikke vil ha barn. Ungen kmmer jo til å bli 190-2 meter! 190 mann går fint, mange i min slekt er det. Men jeg tror nemlig en evt datter vil bli det og. Fordi det er tydelig at mitt blod er foran snittet. Mamma er høyeste dame i sin søskenflokk. Tante var heldig og stoppet på 179. 

Finn en mann som er lav. Menns gener er sterkere og mer bestemmende når det kommer til høyde, så barnet tar etter høyden til far.

Anonymkode: 08970...c58

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn en mann som er lav. Menns gener er sterkere og mer bestemmende når det kommer til høyde, så barnet tar etter høyden til far.

Anonymkode: 08970...c58

Nja? Min onkel er 177. Alle andre søsknene er 178-190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
4 timer siden, Uatskillelig skrev:

Hva skal de gjøre da om de blir gravid? 

Ikke alle klarer å ta abort.

La være å pule! Man bør være mentalt og økonomisk klar før man har sex med noen. Det er ikke en lek for fjortiser! Å skrape ut barn fordi man dreit seg ut med beskyttelse er forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, Catalina Culès skrev:

Ja det er virkelig en upopulær mening. Liker den siste sesongen svært godt selv og har kun møtt kjeft, slakt og himling med øynene når jeg diskuterer det med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne487
På 10.11.2019 den 2.52, AnonymBruker skrev:

Et samfunn kollapser gradvis fra det øyeblikket kvinner blir gitt stemmerett og utvidede rettigheter. Kvinner er ikke samfunnsbyggere, og har heller ingen lojalitet til samfunnet (stammen). Derfor stemmer kvinner kun ut ifra umiddelbar egeninteresse, og vi ender opp med å bli et feminisert samfunn som er opptatt av å overføre ressurser fra menn til kvinner enn å reprodusere befolkningen, og vi gjør oss sårbare for invasjon fra fremmede, mer patriarkalske kulturer. Kvinner vil sågar invitere fienden inn porten i form av enslige alfahanner.

Anonymkode: 7c23e...132

🤔🤣🤣🤣🤣🤣🤣☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 21.01, Gjest Sirkelen skrev:

En veldig upopulær mening:

Jeg synes det bør innføres individuelle kvoter på varer og tjenester som bruker mye ressurser eller forurenser spesielt mye.

Alle burde få en gitt kvote med kjøtt, flyreiser, bensin og elektronikk hvert år. Så kan du kjøpe eller selge deler av din kvote med andre som du vil. Du får ikke kjøpt disse varene/tjenestene uten å samtidig bruke et «kvotekort» som trekker deg for en andel av kvoten.

Med et slikt rasjoneringssystem kunne vi hindret overforbruk uten en masse skatter og avgifter. 

Eg er heilt samd. Og ta gjerne inn karbonskatt i tillegg, som ein deler ut likt til alle. Omfordelande og bra for miljøet. 

Eg meiner dessutan at dei som ikkje tek miljøsaka og klimakrisa alvarleg er mindre gåverike. Heilt på linje med vaksinemotstandarar og flatjordsrørsla. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Catalina Culès skrev:

Vel blant den generelle befolkning det nok ikke det, men blant folk som har sett Game of Thrones så er det en upopulær mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pedofile overgripere bør sperres inne på livstid uten mulighet til å komme ut igjen...

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mening som er særdeles upopulær her inne: Jeg er for BLM og deltok i demonstrasjonen. 

Anonymkode: bba2d...ba6

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes alle kvinner som får barn før 25 er ekstremt harry og pinlige. 

Anonymkode: b8b72...2e4

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi nordmenn kan være ubevisste rasister i blant.

Anonymkode: 87ff8...001

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Alle menn er pedofile. Absolutt ingen menn hadde takket nei til å ha sex med datteren, venninna eller småunger, om de slapp unna med det 

Anonymkode: 6c092...9ec

Alle menn er selvsagt IKKE pedofile. De aller fleste er ikke det.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes alle kvinner som får barn før 25 er ekstremt harry og pinlige. 

Anonymkode: b8b72...2e4

Hvorfor er det harry og pinlig å få barn før man er 25 år?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...