Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 18.56):

Når du setter deg til motverge, må politiet bruke de midlene som trengs for å få kontroll på deg.

Stoler helt og fullt på politiet.

Anonymkode: 4f900...209

Hvis en gal politimann mater slag mot meg mens jeg ligger nede, bør jeg dekke hode og indre organer mot volden (og risikere å provosere ham) eller bør jeg gi ham fri tilgang og håpe at det gjør at ham slutter tidligere?

Hvis det er normen at Norske politifolk bryter loven og sletter vitners videoer av gale politifolk, bør jeg sette opp en skytjeneste på mobilen sånn at ting ikke lar seg slette?

Anonymkode: 3b5c0...d7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I tillegg er det friske, enkle og snille barn folk fantaserer om. Men i virkeligheten så vet man ikke hva slags barn man får eller hvordan foreldrerollen blir før det er for sent å angre seg. 

Anonymkode: 1b20c...027

Jepp. Du har alldeles rett!!

Anonymkode: 9c943...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ditzy Doo skrev (12 timer siden):

Dem som stemmer på Trump er helt blåst mellom ørene -.-

nøyaktig det samme kan vel sier om folk som stemmer på Joe Biden også...   

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

nøyaktig det samme kan vel sier om folk som stemmer på Joe Biden også...   

Anonymkode: 7e6c6...680

Ikke enig der! Biden har mer fornuft i topplokket enn Trump! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker ikke barn eller innvandrere. 
Men når det er sagt, så behandler jeg alle mennesker med respekt, vennlighet og høflighet. Selv mennesker jeg ikke liker. 

Anonymkode: 13425...ab9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis en gal politimann mater slag mot meg mens jeg ligger nede, bør jeg dekke hode og indre organer mot volden (og risikere å provosere ham) eller bør jeg gi ham fri tilgang og håpe at det gjør at ham slutter tidligere?

Hvis det er normen at Norske politifolk bryter loven og sletter vitners videoer av gale politifolk, bør jeg sette opp en skytjeneste på mobilen sånn at ting ikke lar seg slette?

Anonymkode: 3b5c0...d7f

Det er en grunn til at de må gjøre dette for å holde kontroll på deg.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes Barbie var en teit og kjedelig film! 

Anonymkode: 9713a...bf9

Jeg likte filmen, men mislikte at man nærmest ble stemplet som kvinnehater om man ikke ville gi samtlige Oscar-priser til filmen og de som hadde laget den. Helt absurd at det skal være kvinnefiendtlig å gi Årets kvinnelige skuespiller til en som har spilt i en annen film enn Barbie. Det er jo fortsatt en kvinne som får prisen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

at folk skal vise hvor søt babyen deres er, og blir så sur hvis man ikke sier noe

Anonymkode: a1a0d...630

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

at folk skal vise hvor søt babyen deres er, og blir så sur hvis man ikke sier noe

Anonymkode: a1a0d...630

Enig. 

Anonymkode: 9722a...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke direkte upopulær mening på samme måte som det trådstarter spør om. 

Men noe som kan irritere er når man selv misliker en person tilsynelatende alle andre liker. Når man føler man er den eneste som gjennomskuer personen man misliker. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Arbeiderpartiets Rikskringkasting"? Mer som "Oslo Lokal-TV"!

Anonymkode: 7ac68...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånne kostholdsfolk som er helt maniske. Bekjent spiser kun vegansk, men ikke NOE med sukker i, smaker aldri på kake eller lignende i sosiale sammenhenger, heller ikke de uten kumelk i. Hun er så tynn at hun knapt henger sammen, og har svimt av flere ganger. Men sukkerfri og vegansk må man være. Sitter alltid og spiser på sin hjemmelagde rare greie som er fermentert eller noe. Er i tillegg anti-vaksine(også for barn) Spar meg!

Anonymkode: 10c26...9e8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Palestinasupporterne er en gjeng med voldelige og lav iq gærninger

Anonymkode: 3c053...587

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånne kostholdsfolk som er helt maniske. Bekjent spiser kun vegansk, men ikke NOE med sukker i, smaker aldri på kake eller lignende i sosiale sammenhenger, heller ikke de uten kumelk i. Hun er så tynn at hun knapt henger sammen, og har svimt av flere ganger. Men sukkerfri og vegansk må man være. Sitter alltid og spiser på sin hjemmelagde rare greie som er fermentert eller noe. Er i tillegg anti-vaksine(også for barn) Spar meg!

Mange spiseforstyrra er veganere

Anonymkode: 3c053...587

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn har hatt makten altfor lenge, og har bevist gang på gang at de ikke er skikket til å håndtere ansvaret for andre menneskers velbefinnende. Nesten alle voldtekter, voldshendelser og drap utføres av menn. Alle kriger startes av menn. Jorda er i ferd med å ødelegges, av menn.
Verden kommer til å fortsette å gå i dass inntil kvinner tar makten. Det er bare kvinner som kan forhindre klimakrise, stoppe idiotisk krigføring og kvitte seg med kapitalismen. Kvinner bringer liv og omsorg, menn bringer kun ødeleggelse.

Anonymkode: aecc7...2d3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ditzy Doo skrev (På 26.4.2024 den 23.12):

Dem som stemmer på Trump er helt blåst mellom ørene -.-

Kan vi kalle det en upopulær mening når 50 % av amerikanere mener det samme?

Anonymkode: ec6a5...75b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 20.58):

Min upopulære mening er at jeg er superheldig fordi jeg er lesbisk. 

Anonymkode: c0002...458

Hvorfor?

Anonymkode: e58df...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Menn har hatt makten altfor lenge, og har bevist gang på gang at de ikke er skikket til å håndtere ansvaret for andre menneskers velbefinnende. Nesten alle voldtekter, voldshendelser og drap utføres av menn. Alle kriger startes av menn. Jorda er i ferd med å ødelegges, av menn.
Verden kommer til å fortsette å gå i dass inntil kvinner tar makten. Det er bare kvinner som kan forhindre klimakrise, stoppe idiotisk krigføring og kvitte seg med kapitalismen. Kvinner bringer liv og omsorg, menn bringer kun ødeleggelse.

Anonymkode: aecc7...2d3

Det er sant at menn står bak nærmest alle voldtekter og voldshendelser. Men det er ikke sant at kvinner er spesielt opptatt av klima. Det er ingen som handler mer klær enn kvinner.  Kvinner kjøper enorme mengder klær de ender med å knapt bruke. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Topp tre upopulære tanker jeg har:

- jeg synes innvandringen fra ikkevestlige land bør stanses. Generelt er innvandringspolitikken slapp og det stilles jævlig lite krav til de som kommer i dag kontra da vi kom på tidlig 90-tall. Rart å tenke sånn som innvandrer og SV-velger, men når jeg ser hvor mye innsats mine besteforeldre på 75+ den dag i dag legger ned på å integrere seg og ta til seg norsk kultur, er det vanskelig å ha noe medfølelse for mine tidligere "naboer" på Grønland. De virkelig hater det norske og gjør narr av alt det fine - fra korps og barnetog til dugnad og frivillighet. 

- jeg synes det er for mange som har vondt i vilja. Vi er for rause - det går ikke i lengden. 

- fy fader som jeg KLIKKER av "gentle parenting"!! Herregud! Så mange foreldre har virkelig misforstått dette. PLIS slutt. Møt gjerne den trassende treåringen din i følelsene, men veiled og led henne i riktig retning. Ikke stå ha en fuckings TED-talk om følelser til et trassende barn. Eller uendelig med valgmuligheter. Som om Ella-Norah klarer å ta stilling til de 6 forskjellige alternativene du tilbyr av snacks på tur. 

Anonymkode: c0eff...acd

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Høres jo mer ut som en reell spiseforstyrrelse, burde få hjelp.

Anonymkode: 9722a...fba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...