Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg blir irritert over folk som gir opp med en gang det er litt press. Jeg har en kolega å hver jævla gang det er noe som er bitte litt vanskelig så går han til legen å sykemelder seg. Han sitter på ræva når han er på jobb å kjønner ikke hvorfor han går opp i vekt etter å drikke fanta exotic og spise generell dritt man til lunch vær dag. Hjemmer bruker han tiden på gaming å spise potetgull å drikke databrus. men han kjønner ikke hvor dette fettet kommer fra fordi han spiser jo "sunn mat" 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker mitt om folk som klarer ALT annet enn å jobbe, bla. få en skokk med unger. Har dessverre noen i nærmeste familie. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer folk som har fått god psykisk helse, økonomisk hjelp og sosial trening i "arv", men som ser ned på de som ikke klarer seg like godt uten å ha fått noe av dette selv. Selvgode mennesker som er helt blind for sine egne privilegier.

Anonymkode: ed0b1...b64

• Liker 26
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tubaluba said:

Tenker mitt om folk som klarer ALT annet enn å jobbe, bla. få en skokk med unger. Har dessverre noen i nærmeste familie. 

Det er meg, det. Klarer ikke jobb, men klarer utdanning, og har en liten skokk med unger. Er trygda. Skal spare deg for hvorfor jeg ikke skammer meg over dette, eller hva ved sykdomsbildet mitt som gjør at jeg kan fungere på visse områder, men absolutt ikke i jobb.

Anonymkode: ed0b1...b64

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer enkelte folk,men de jeg dømmer får som regel ikke høre om det, jeg bare slutter å ha kontakt. Og slutter å bruke penger igjennom dem om de har en business 

Anonymkode: 151b1...a6c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som leser rubbel og bit av ting de kommer over angående rosa-bloggere og lignende søppel. 

Og deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å sutre og klage over hver minste lille ting disse bloggerne finner på for oppmerksomhet. Temmelig patetisk å gi masse oppmerksomhet til sånne folk, når de uansett bare kommer til å sutre over disse samme folkene.      

Anonymkode: e94ae...d6f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som jeg vet tjener godt,og som oppfører seg som en slags priviligert elite. Har svært lite til overs for disse folkene. Du er ikke bedre en alle oss andre,bare fordi du er et lønnstrinn høyere opp. Jeg flytter ikke Leafen min,bare for at du i din dyrere Jaguar eller Porsche skal parkere,å ikke finner plass. Bare et lite eksempel av mange.

De som følger influencere. Skriver hjerter og oppfører seg som skoleunger i kommentarfelter,der la oss  være ærlige: helt vanlige mennesker legger ut sine Kina produkter og annet juggel,samt feriebilder og anne luksus (som dere sponser) Latterlig.

Folk som tror den største fornærmelsen her i Norge er å kalle noen for fattig eller NAVer (siste er jo en slager,selv blandt godt voksne folk med utrolig nok fullt utviklet hjerne) Det er bare flaut!

Når man først er inne på det: De som tror uføretrygdede surfer gjennom livet på en slags deilig ferie,der de har vunnet NAV lotteriet,å hater på denne stakkars gruppen med hver eneste anledning de får. Vi vet alle at det finnes snyltere,juksere og møkkafolk. Noe det er MER en nok av ellers i alle samfunnslag også. Men for en eller annen grunn er det altså uføre og SYKE som skal ta skylden. Få orden på ditt eget liv,istedet for å klage på alle andres. Vi har lover og regler som skal luke ut juksere. Tro på systemet!

Rasister! Jeg takler ikke å høre om ditt hat for muslimer f.eks. Annet er folk som f.eks er fra Thailand eller andre steder i Sør-Øst Asia: "Du er ikke Norsk,du vet det" "Hvorfor reiser du ikke hjem der du kommer fra" "Du er bare god nok til å være prostituert eller vaskehjelp" Ting godt voksne folk skriver å sier. Ekstreeeeeeeeemt flaut.

Og til sist: De som skal plage andre pga deres utseendet. Det er som vi er tilbake i barnehagen. Vi behandler hverandre med respekt. Ta å fiks holdningene dine,eller hold kjeft!

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (2 timer siden):

Folk som jeg vet tjener godt,og som oppfører seg som en slags priviligert elite. Har svært lite til overs for disse folkene. Du er ikke bedre en alle oss andre,bare fordi du er et lønnstrinn høyere opp.

De oppfører seg vel ikke slik om de er ett lønnstrinn opp? Her beskriver du personer som tjener mye mer enn deg.

Heldigvis er det ikke mange slike i Norge. Vi har atskillig flere som tjener mye mer enn de fortjener, og tror kompetansen øker med en tilfeldig lønnsøkning, og oppfører seg deretter. Rørleggere som abonnerer på Dagens Næringsliv og er nøye med å kjøpe dyr rødvin feks. Eller kommunale ledere som spekulerer i aksjer og tror de er finansgenier av den grunn.

Anonymkode: 624c7...9d4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De oppfører seg vel ikke slik om de er ett lønnstrinn opp? Her beskriver du personer som tjener mye mer enn deg.

Heldigvis er det ikke mange slike i Norge. Vi har atskillig flere som tjener mye mer enn de fortjener, og tror kompetansen øker med en tilfeldig lønnsøkning, og oppfører seg deretter. Rørleggere som abonnerer på Dagens Næringsliv og er nøye med å kjøpe dyr rødvin feks. Eller kommunale ledere som spekulerer i aksjer og tror de er finansgenier av den grunn.

Er helt enig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er galt med rørleggere som leser Dagens Næringsliv og koser seg med god rødvin? 

Anonymkode: f9e4e...712

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer de fleste her inne. Aldri sett en større samling med folk som har mastergrader opp, ned og i mente sammen med million inntekter. Mens det de skriver er bare totalt bullshit og som ingen som har bestått barnehagen hadde sagt. Og de som ikke skryter på seg utdanning er så hjelpesløse at de ikke klarer ta ansvar for egne problemer og valg. "Hvilken farge skal jeg velge" type folk. 

Anonymkode: 494ca...edd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ser på Ex on the beach, Paradise Hotel osv som er over 22-23 år. Dette er lav iq mennesker med joggebukse med teksten JUICY over skinnene.

De som bruker homeopati og alternativ medisin til å kurrere plager og ikke tror på skolemedisin. De fortjener ny skolegang for den er åpenbart ødelagt.

Anonymkode: a8f8b...d7c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du en dømmende person i skjul? 😅 i så tilfelle hva kan du tenke dømmende om som du ikke sier? 

Anonymkode: d7fc9...33e

Jeg så en dame kledd i kort shorts med vinterbleke ben i dag. Hun gaulte høyt på vei til bilen og var ruskete i stilen. Det dømte jeg litt. Og så var det en kar som gikk å ropte høyt og var småfull på kunstsenteret i helga. Det også dømte jeg. 

Og så dømmer jeg kara på 55+ som tror de har en sjangs på meg på tinder.

Anonymkode: 69687...43f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldre som sitter med øya klistra til mobilen mens de er med barna på lekeplassen.

"Mamma se da! Se da mamma!" Også får ikke ungen et svar en gang. Fysj.

Anonymkode: 0324a...ff2

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er du en dømmende person i skjul? 😅 i så tilfelle hva kan du tenke dømmende om som du ikke sier? 

Anonymkode: d7fc9...33e

Uføre som er ekstremt aktive i hverdagen. Kjenner noen som fungerer godt sosialt og orker mer enn veldig mange. Den har selv sagt at den ønsker heller å bruke energi på barna enn på jobb. Den var syk før, har blitt frisk, men trives godt i livet som ufør. Jeg sier det ikke høyt, men jeg syns det er dårlig når man har blitt så bra og frisk. Det er mange andre som sliter mer og ikke får ufør. 

Anonymkode: ea382...7fb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Pride oppstyret. Jeg er så lei av alt det der . Må vi ha et tog for alt liksom? Tror folk flest driter i hva den enkelte gjør med livet sitt. Og de som er homofobe osv vil aldri skifte mening uansett hvor mange pride arrangementer det holdes. Det vil om mulig gjøre dem enda mer provosert. Og nei, jeg er ikke homofob , jeg støtter selvfølgelig homofiles rettigheter, men min mening er at vi trenger ikke pride for det. 

Anonymkode: 4f60b...111

Helt enig! Ikke mot homofili, men det blir så mye styr😅

Anonymkode: 321b2...998

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer folk som har mye rot i familieforholdene typ mine og dine og våre barn og "alle"  i familien er skilt og etablert på nytt.

Jeg dømmer og folk som kaller barna sine navn som Vendela og Celestine, vet om en som har begge faktisk🤣

Anonymkode: 9508a...473

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Folk som er sykemeldt i hytt og pine

Anonymkode: 8adf8...003

Folk som tror det heter hytt og pine. Og forsåvidt de som tror at syler er frekke.

Anonymkode: 88329...bf7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...