Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

jaeols skrev (1 time siden):

HamKam rykker definitivt ned. Alt for dårlig lag. RBK vinner. 

Time will tell, men som en som liker hamkam så vet jeg at de kan være veldig gode, og også totalt ræva. Så, alt kan skje

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topsi skrev (1 time siden):

Time will tell, men som en som liker hamkam så vet jeg at de kan være veldig gode, og også totalt ræva. Så, alt kan skje

Det blir vel enten Molde eller Bodø/Glimt som vinner igjen. Har så mye penger at de kan kjøpe hvem  som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, jaeols said:

Du må mene hva du vil, men de fleste er uenig med deg! 

Er ikke det poenget med tråden? 😄

Anonymkode: 1418a...e1b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mennesker har liten/ingen innvirkning på klimaet!

- Ingen er født i feil kropp!

- Blir provosert å ser ned på nav klienter som i utgangspunktet er friske, men ikke gidder jobbe. (3 ganger så mange unge ufør i Norge som i resten av skandinaviske land) 3 personer med gjennomsnittlig årslønn sine skattepenger for å dekke 1 ufør på NAV!

- Ser ned på folk som tar silikon,botox. 

- Hater veganere som prøver å pakke deres ideologi på andre!

Anonymkode: 421b5...304

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bruker velferdssystemet i Norge til uføretrygd og sykemeldinger når det ikke er noe i veien med dem, drittfolk.  Obs, nå var jeg hard men mener det faktisk.

Endret av Stina234
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke liker narkomane. Jeg tror virkelig ikke at de selv ønsker å leve som de gjør, og jeg kan virkelig ikke vite hva det vil si å sitte fast i en sånn avhengighet.

Jeg forstår at det er en sykdom. Likevel er jeg redd for narkomane og jeg liker ikke at de er i nærheten. Jeg skjærer liksom alle over en kam. Det er ikke riktig, men likevel så gjør jeg nok det. 

Anonymkode: 56cc1...2e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misliker sterkt mennesker som bare sier ting bare for å Skåne andre eller for å være høflig , slik at de selv virker som fine personligheter.

kan man ikke være ekte lenger, vi trenger ikke pakke inn alt, vi må tåle å høre hverandres forskjellige meninger og likevel behandle hverandre med respekt og kjærlighet. 

jeg tror dette er en veldig uting som utvikler seg mer og mer og det ødelegger oss mennesker psykisk. 

samfunnet er falskt.

Anonymkode: 2f894...882

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er innafor å prøve ut skitne fetisjer som watersports og scat i senga på hotell. De som vasker etter deg får tross alt betalt for det.

Anonymkode: d46c6...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett all hundehold er dyreplageri. Dyrevenner har ikke kjæledyr.

Anonymkode: d477a...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religion er dritt og vi bør som samfunn jobbe mot det. Ikke en krone til religiøse organisasjoner, kirker etc. forbudd mot religiøse skoler, bhg. Gjerne rive/omdisponere religiøse bygg. Ingen spesialbehandling pga religion. 

Anonymkode: dfde0...3d3

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært klimaendringer i tusenvis av år, det er bare naturen som styrer,. Ikke verre nå en andre tider. Men det innser ikke fanatikerne. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener oppriktig verden hadde vært et mye bedre sted om alle smarttelefoner bare koblet ut og aldri fungerte igjen. 

Det er et flott hjelpemiddel, men folk forstår ikke hva det gjør med oss. De fleste er sinnsykt avhengige og forstår ikke selv at det ødelegger psyke og livskvalitet. Man får heller aldri fred. Å scrolle i flere timer er IKKE å slappe av. Hjernen jobber på spreng. 

Jeg savner å kun ha PC og mobil uten Internett, jeg. 

Men! Jeg skal ikke si at jeg ikke er en del av dette problemet. Jeg skriver tross alt dette på mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (3 timer siden):

Det har vært klimaendringer i tusenvis av år, det er bare naturen som styrer,. Ikke verre nå en andre tider. Men det innser ikke fanatikerne. 

Enig.

Anonymkode: 4f900...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis samer skal unngå å bli trakasert så må dem oppføre seg som folk.

Så lenge dem krever enerett til å benytte "halve Norge" eksklusivt til reinbeite vil de bli rettmessig hundset med. 

Min oldefar, og forfedre før han, drev gård med hest som drivkraft. Dette er dermed mine forfedres kulturarv. Men JEG kan selvfølgelig ikke påberope meg at staten skal legge til rette for at jeg kan fortsette med hestebruk.

ALLE andre enn samene må følge med i utviklinga og tipasse seg den for å ha et levebrød.

Det er ikke rasisme å påpeke den egoismen som samene står for.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener man burde legalisere rekreativ bruk av hasj.

Jeg mener man burde slutte med å vise religiøse uttrykksformer i skolen, og heller innføre skoleuniform for alle fra barneskolen og ut ungdomsskolen.

Alle bør beordres til å kle seg likt i bukse og dressjakke. Kjønnsuttrykk ikke lov, bortsett fra at man kanskje kan tillate valgfri hårlengde. Alle må uansett sette opp håret. Tre typer frisyre er tillatt. Kort, hestehale eller flette. Gjelder alle kjønn. Leppestift og neglelakk ikke tillatt, de blir sendt hjem med anmerkning og beskjed om å vaske av før oppmøte. Gjelder både gutter og jenter. Da tenker jeg det skulle blitt bedre stemning i skoleverket, med fullt fokus på fag og intellektualiteten, istedenfor all støy og forstyrrelser.

Videre. Det er greit å få barn utenfor ekteskap. Selv om far ikke vil ha barn, er det ok at kvinnen bestemmer seg for at hun skal føde. Man bør innføre juridisk abort, som betyr at menn som ikke ønsker barnet, kan frasi seg ansvar, og leve som før, uten å bli pådyttet ansvar fra kvinnene som de ikke trenger.

Jeg innser at dette er kontroversielle meninger. Poster derfor anonymt!

Peace and Lots and Lots of Love ønsker jeg til dere alle!!

Anonymkode: 68e06...aeb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, latterliggjøring, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra katter, og vemmes hver gang mine venninner ussebussedusser seg over dem. Jeg tror egentlig det er hele 'menneske og katt'-relasjonen som gjør meg irritert, og ikke kattene i seg selv. Tinder er full av kattemenn jeg sveiper vekk i forakt.

Anonymkode: 02f84...a6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes foreldre som ikke trener og/eller er overvektige er dårlige foreldre for barna sine. Noe av det viktigste du kan lære barna dine er å ta vare på helsen.

Anonymkode: 4635a...7fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke fordra katter, og vemmes hver gang mine venninner ussebussedusser seg over dem. Jeg tror egentlig det er hele 'menneske og katt'-relasjonen som gjør meg irritert, og ikke kattene i seg selv. Tinder er full av kattemenn jeg sveiper vekk i forakt.

Anonymkode: 02f84...a6f

Jeg liker ikke slanger , en kompis har 10 stk. Boaslanger, det er ikke bra. Katter er de beste dyrene. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...