Fant80 Skrevet 24. november 2023 #4621 Del Skrevet 24. november 2023 Lagt merke til at alle tråder her inne som peiler seg inn på noe som måtte kritisere politiet,eller rett og slett bare spøke om politiet på noen som helst måte,blir umiddelbart stengt. Ups nå nevnte jeg de. Vær forberedt på stenging av tråden! Tydelig politi her inne som bringer med seg jobben inn på KG? 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 24. november 2023 #4622 Del Skrevet 24. november 2023 Vet ikke om meningen min er upopulær, men det står tydeligvis ikke så gærent til med økonomien til livets harde skole når de kan spleise 4 mill til en grisegutt. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 24. november 2023 #4623 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det verste jeg vet er folk som trur alt var bedre før i tiden. Verden blir bare bedre og bedre, og fremtiden ser ekstrem lys ut. Bare å lese litt statistikk så skjønner man det. Anonymkode: 1418a...e1b Enig. Dummeste jeg hører er når folk sier de ville ha levd på 1800-tallet. Ja, da folk kunne dø av en rift i fingeren pga infeksjon, eller en tannverk som endte med døden. Ville aldri opplevd å leve i en verden uten antibiotika. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4624 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 11.12): Er lei av alle artiklene om "de superflinke sparerne som ble millionærer". "18 år gamle studenten Sofie eier 2 leiligheter i Oslo. Hun kan fortelle at hun klarte å få råd til de to leilighetene ved å allerede som 16 åring ha sommerjobb på Tusenfryd og ikke gå på cafe. I tillegg hadde hun foreldre som kausjonerte for henne slik at hun kunne kjøpe 2 leiligheter uten inntekt". Det er selvsagt ikke fordi du sparte pengene du tjente på sommerjobben på Tusenfryd du har råd til 2 leiligheter i Oslo. Anonymkode: 1b20c...027 Samme med alle artiklene av typen gjorde bare en bestemt øvelse / trening hver dag, se forandringen i løpet av bare seks måneder / tolv måneder. Og så viser de FØR og ETTER-fotografier rett over (eller ved siden av) en sånn overskrift. Dermed tror folk sikkert at man bare trenger å gjøre en enkelt øvelse eller treningsform for å få til en sånn kropp. Men dersom noen faktisk tar seg byet med å lese selve artikkelen, så gjør en person selvfølgelig denne ene øvelsen hver dag, så overskriften er vel ikke REN løgn. Men det overskriften IKKE nevnte noe som helst om var jo selvfølgelig at denne personen også gjorde en drøss med annen trening også, og da har man ikke en gang begynt på hva slags kosthold man var nødt til å bytte om til for å få til en langt bedre kropp. Anonymkode: 7e6c6...680 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. november 2023 #4625 Del Skrevet 24. november 2023 all religion er bare oppspinn for å kontrollere massene. Muslimer har ikke noe å gjøre i vestlig verden med sin sharia bullshit, dra tilbaken til ørkenen. De myke verdiene man lærer barn i dag (man skal ikke slå) er det kun vestlige som lærer ut. Alle blir siden offre for de andre (muslimer etc) Bare se på hva som skjer med ungdommen i dag. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4626 Del Skrevet 24. november 2023 Anonyme-meg skrev (3 timer siden): Så du skal bruke hele live på å gnåle om noe som har vært. En får ikke retta på det som har vært, heller jobbe for å komme seg videre. Men hvis man ønsker å stå fast i fortiden så værsågod. Nei, jeg mener at man kan velge å ikke ha kontakt med folk som bare "glem det" i stedet for å snakke om det, innrømme sine feil og beklage Anonymkode: 8b702...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4627 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg mener det kun finnes to kjønn. Mann eller Kvinne. Anonymkode: 177ed...cf1 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 24. november 2023 #4628 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det verste jeg vet er folk som trur alt var bedre før i tiden. Verden blir bare bedre og bedre, og fremtiden ser ekstrem lys ut. Bare å lese litt statistikk så skjønner man det. Anonymkode: 1418a...e1b Inflasjon, lav kronekurs, krig i Europa, større polarisering i Vesten + klimaendringer og lave fødselstall som en bruker allerede har nevnt. Vet ikke hva du mener med før i tiden, det er et veldig vidt begrep, men vi er inne i en usikker tid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4629 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg synes begrepet «kvinner og barn først» er nedverdigende ovenfor kvinner. Hvorfor skal jeg ha fripass til å bli reddet først bare fordi tissen min går feil vei? Det er jo bedre at jeg som har voksne barn dør isteden for en far med små barn. Burde hett «barn med foreldre først». Også i en krigssituasjon er det bedre at jeg er kanonføde enn at et lite barn skal miste faren sin. Anonymkode: 7ee96...2dd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 24. november 2023 #4630 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg mener det kun finnes to kjønn. Mann eller Kvinne. Anonymkode: 177ed...cf1 Tror ikke den meningen er så veldig upopulær. Kjenner ingen faktisk, som mener noe annet:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. november 2023 #4631 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det verste jeg vet er folk som trur alt var bedre før i tiden. Verden blir bare bedre og bedre, og fremtiden ser ekstrem lys ut. Bare å lese litt statistikk så skjønner man det. Anonymkode: 1418a...e1b Nei!!! Det var mye bedre før. Da hadde vi ikke tullinger som tror de er noe. og vi hadde ikke utspjåka jenter. Nå er det bare skjønnhet og vellykkhet som teller, ingen andre er verd noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4632 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener det kun finnes to kjønn. Mann eller Kvinne. Anonymkode: 177ed...cf1 Det er ikke ensbetydende med om tissen din går innover så må du føle deg som en kvinne dvs like å ha langt hår, bruke kjole, elske husarbeid og omsorgsoppgaver o.l. Jeg er født med innovertiss, men identifiserer meg mye mer med de rollene liksom er forbeholdt menn, men skjønner jo at selv om jeg er mann i hodet og ikke i kroppen kan man ikke være enhjørning eller bokreol. Anonymkode: 7ee96...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4633 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg har ikke noe respekt for kvinner lenger etter å ha sett hvordan de oppfører seg Er dypt skuffet Anonymkode: d16c4...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 25. november 2023 #4634 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke noe respekt for kvinner lenger etter å ha sett hvordan de oppfører seg Er dypt skuffet Anonymkode: d16c4...c0a Tenker du at alle kvinner oppfører seg likt, og bør holdes ansvarlig som gruppe? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 25. november 2023 #4635 Del Skrevet 25. november 2023 Fant80 skrev (15 timer siden): Lagt merke til at alle tråder her inne som peiler seg inn på noe som måtte kritisere politiet,eller rett og slett bare spøke om politiet på noen som helst måte,blir umiddelbart stengt. Ups nå nevnte jeg de. Vær forberedt på stenging av tråden! Tydelig politi her inne som bringer med seg jobben inn på KG? 🤪 Hvorfor i helvete vil du kritisere politiet? Et du kjeltring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4636 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (På 26.10.2023 den 12.14): Så om man mener at alle bør ha like muligheter og at samfunnet blir bedre om alles resdurser utnyttes uavhengig av kjønn, så er man "dum"? 🤔 Anonymkode: 38aea...7fc Mange mener det er dumt. Anonymkode: f48eb...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4637 Del Skrevet 25. november 2023 At Listhaug er en naiv og dumm politiker Anonymkode: dd254...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4638 Del Skrevet 25. november 2023 23 hours ago, Hannah80 said: Enig. Dummeste jeg hører er når folk sier de ville ha levd på 1800-tallet. Ja, da folk kunne dø av en rift i fingeren pga infeksjon, eller en tannverk som endte med døden. Ville aldri opplevd å leve i en verden uten antibiotika. Likevel kan det hende vi kommer til å gjøre akkurat det, men den økende antibiotikaresistensen … Det kommer i så fall til å snu opp ned på mye av den medisinske behandlingen vi tar for gitt i dag. Anonymkode: a9a3a...62c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4639 Del Skrevet 25. november 2023 Tore Strømøy er en enkel sjel som lager enkle programmer til enkle mennesker, programmer som de kan kjenne seg igjen i. Anonymkode: 4a60c...c67 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4640 Del Skrevet 25. november 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: At Listhaug er en naiv og dumm politiker Anonymkode: dd254...f92 Hvordan er hun "naiv og dum"? Anonymkode: 1b20c...027 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå