Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kondom da? P-piller? 

Anonymkode: 40ccc...8b4

Analsex? 

Runking uten partner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kondom da? P-piller? 

Analsex? 

Runking uten partner? 

Prevensjon oppfunnet av mennesker er ikke naturlig. Naturen har sin egen prevensjon. Folk med andre legninger enn heterofili , kvinner som ikke er fertile,menn med dårlig sædkvaliteten, overgangsalder hos kvinner og ja , onanering. Runking hos menn som resulterer i at det tørker ut og dør,og onanering hos kvinner som gjør at man blir våt uten å bli befruktet. Å motta sæd i rumpa eller i munnen er ikke naturlig, fordi cellene lever når de mottas, men ikke i riktig hull. 

Anonymkode: c0378...481

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prevensjon oppfunnet av mennesker er ikke naturlig. Naturen har sin egen prevensjon. Folk med andre legninger enn heterofili , kvinner som ikke er fertile,menn med dårlig sædkvaliteten, overgangsalder hos kvinner og ja , onanering. Runking hos menn som resulterer i at det tørker ut og dør,og onanering hos kvinner som gjør at man blir våt uten å bli befruktet. Å motta sæd i rumpa eller i munnen er ikke naturlig, fordi cellene lever når de mottas, men ikke i riktig hull. 

Ok, takk for utdyping 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å la en kjønnscelle dø i feil hull er verre enn å ta abort, dvs ta livet av et embryo eller foster som faktisk lever?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topsi skrev (5 minutter siden):

Men å la en kjønnscelle dø i feil hull er verre enn å ta abort, dvs ta livet av et embryo eller foster som faktisk lever?

Ja , fordi å svelge sæd gjøres uten å tenke på hva det egentlig er. Men å ta abort er ansvarlig, fordi man vet hva man har i kroppen på det tidspunktet man tar avgjørelsen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja , fordi å svelge sæd gjøres uten å tenke på hva det egentlig er. Men å ta abort er ansvarlig, fordi man vet hva man har i kroppen på det tidspunktet man tar avgjørelsen. 

🙈

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mener vi burde stenge grensene for ikke-vestlige innvandrere og asylsøkere, at integreringstiltak og plikter for de vi har tatt i mot allerede må styrkes og at barn av utlendinger som planlegger å bli i Norge blir pålagt å starte i barnehage 100% fra de er seinest 2 år gamle. Som lærer møter jeg altfor mange barn som er født og oppvokst i Norge og likevel ikke kan norsk. Konsekvensen blir at de blir hengende etter faglig og ender opp som skoletapere.

For øvrig mener jeg det er altfor mange ikke-vestlige innvandrere fra samme områder i byer som f.eks. Drammen og Sarpsborg. Det er ikke sunt for samfunnet vårt at folk hoper seg opp på den måten.

Anonymkode: 70d26...f6f

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topsi skrev (3 minutter siden):

🙈

Aborter har alltid vært naturlig. Spontanaborter har bestandig skjedd,og i vikingtiden satte de ut spebarn for å dø. Siden ble det født mange "løsunger" som ble behandlet deretter uten at jeg skal gå inn på det. Allikevel er det slik at den naturlige måten å lage barn på,er at en mann befrukter en kvinne. Ikke at man knuller i rumpa og drikker sæd. Så frivillig abort er utelukkende positivt ,selv om det ikke er naturlig i det hele tatt det heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Aborter har alltid vært naturlig. Spontanaborter har bestandig skjedd,og i vikingtiden satte de ut spebarn for å dø. Siden ble det født mange "løsunger" som ble behandlet deretter uten at jeg skal gå inn på det. Allikevel er det slik at den naturlige måten å lage barn på,er at en mann befrukter en kvinne. Ikke at man knuller i rumpa og drikker sæd. Så frivillig abort er utelukkende positivt ,selv om det ikke er naturlig i det hele tatt det heller.

Men frivillig suging det er en styggedom, jaja du om det, jeg ser på et foster som adskillig mer verdt enn en kjønnscelle som ikke kan utvikle seg til noe som helst uten å få tilført en annen kjønnscelle og oppheve å eksistere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er groteskt, ekkelt og perverst å svelge sæd fordi det er små celler som blir til barn. Det blir som at man skulle ha tatt ut eggstokkene og svelget eggceller i en kopp. Sæd skal inn i vagina. Kun for forplantning. Ikke ned i svelget, gjennom tarm, magesekk ,og ut gjennom avføring , før det skylles ut og går ned i kloakksystemet. Det er faktisk værre enn en abort.

Amen til dette, med unntak av at det er værre enn abort. Blir vel litt som å si at å ru**e også er abort fordi sæden "går til spille". Det blir tullete. 

Anonymkode: cfa28...7dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes 0 alkohol kostrådet er fantastisk! Skulle ønske det var lovpålagt.

Jeg hater smartmobiler.

Anonymkode: e34c8...a44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes tanken om at Norge skal bidra til å fremme abort i land der ufødt liv har lovbeskyttele, med våre skattepenger er kvalmt og ekkelt

Anonymkode: 8da67...0cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De aller fleste på uføretrygd som går tom for penger, og som må be om ekstra fra NAV eller spleis, er bare dårlig til å forvalte pengene sine. De kan få det til å gå rundt, hvis de vil. Problemet er dårlig økonomisk sans og at de lever over evne, ikke at de har for lite penger. 

Anonymkode: ba45f...23f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 8/2/2023 at 3:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg mener at det er på høy tid at vi avvikler monarkiet her til lands. 

Anonymkode: ee018...7a8

Monarkiet fungerer bra. Men de er for få og for utvannet etterhvert. At prinser og prinsesser mister sine medfødte titler er en uting. Og vi trenger en adel med grever og hertuger og hoffnarrer. Da får vi noen som virkelig er dedikert hele livet med å holde norske tradisjoner og kulturarven i hevd, mye mer enn offentlig ansatte kulturarbeidere som bare sitter på ræva og har hjemmekontor og fredagskos hele uken.

Anonymkode: e20e4...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/2/2023 at 9:27 PM, Anonymus Notarius said:

Folk får stadig færre barn i nesten alle land i hele verden. Det er ikke at folk får så mange barn at folketallet stiger, det er at stadig flere lever til de blir gamle. Som jo egentlig er en god ting. Når folk begynner å skjønne at alle ungene de får, sannsynligvis kommer til å overleve, får de etter hvert færre. I Norge/Vesten skjedde dette på slutten av 1800/begynnelsen av 1900-tallet (den demografiske overgangen). I u-land er man der nå. Man får fortsatt mange barn (i forhold til vestlige land), men betydelig færre enn før. På verdensbasis får hver kvinne ca. 2,5 barn. Det samlede folketallet vil derfor gå ned, kanskje allerede før 2100.

At folk får mange barn er ikke hverken årsak til klimakrisa eller en hindring for å løse den. Jorda har mer enn nok ressurser til å fø alle som bor her. Problemet er overproduksjon og feilfordeling.

Mange tankeløse sier sånt. Men hvor mange tenker du ville vært for mange? 16 mrd? 32? Hvor mange flere doblinger tåles? Det må jo finnes en grense i en natur og atmosfære som ikke er uendelig stor. Hvis vi ser menneskene som vi er (forurensende drittsekker som vil ha store biler, flyreiser og sitt daglige kjøtt) heller enn hvordan vi burde tilpasse oss klodens tålegrenser, så skjønner vel alle med omløp at vi allerede er for mange. Derfor klarer jeg ikke stemme flere-barn-Erna lenger.

Anonymkode: e20e4...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lurven skrev (På 31.7.2023 den 19.41):

Kommer hjem til deg om en uke for å sjekke om du fremdeles lever

En klype salt.PNG

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topsi skrev (8 timer siden):

Det eneste etablerte partiet som er verre enn senterpartiet er liberalistene

Liberalistene virker snåle ja, men kan være noe nyttig med dem, bare det ikke blir for mye. Har sett litt på landsmøtene de har, er jo nesten bare menn der, så kanskje bare et par kvinner. Det sier jo litt om det partiet.

Anonymkode: 8dd38...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke på sosial angst…

eller angst.

Noen ja, men flertallet, nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.8.2023 den 22.38):

Jeg tror ikke på sosial angst…

eller angst.

Noen ja, men flertallet, nei.

Du motsier deg selv

Du sier du ikke tror på det, så sier du at du tror på det for noen.

Anonymkode: 8b259...3ab

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...