Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes at nordmenn drikker for mye alkohol. 

Anonymkode: 5108d...e4b

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes at nordmenn drikker for mye alkohol. 

Anonymkode: 5108d...e4b

Enig. Samfunnet vårt er snart et eneste stort drikkepress, og det starter allerede med russetid og studietid, så blir det julebord, lønningspils og lignende. Tragisk.

Endret av Vixella
Skrivefeil.
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Vixella said:

Enig. Samfunnet vårt er snart et eneste stort drikkepress, og det starter allerede med russetid og studietid, så blir det julebord, lønningspils og lignende. Tragisk.

Enig. Alle sosialiseringer skal skje gjennom store mengder alkohol. Selv går jeg ikke på jobbensn julebord fordi jeg orker ikke å forholde meg til fulle mennesker. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nordmenn er nisser , jeg leser på kommentarer på innlegg på ulike nettsider, nyheter, intervju, nordmenn er dumme. Gjør mye dumt, dumme holdninger og dumme meninger og uttrykk! Gnomer i nisseland !!

Anonymkode: 564fe...5eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke akseptert det dersom min fremtidige sønn eller datter hadde sagt de var født i feil kropp, identifiserte seg som noe annet enn de var født som eller lignende. Det samme gjelder dersom han eller hun hadde sagt han/hun var homofil, lesbisk eller bifil. I dette landet har man frihet til å gjøre som man vil, og det er helt greit, men jeg hadde ikke lenger sett på han/hun som mitt barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wednesday Addams skrev (På 10.4.2023 den 0.16):

Jeg hadde ikke akseptert det dersom min fremtidige sønn eller datter hadde sagt de var født i feil kropp, identifiserte seg som noe annet enn de var født som eller lignende. Det samme gjelder dersom han eller hun hadde sagt han/hun var homofil, lesbisk eller bifil. I dette landet har man frihet til å gjøre som man vil, og det er helt greit, men jeg hadde ikke lenger sett på han/hun som mitt barn.

Jeg håper inderlig det der er en upopulær mening, jeg fikk vondt inni meg av å lese det

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Topsi said:

Jeg håper inderlig det der er en upopulær mening, jeg fikk vondt inni meg av å lese det

Tja, det er jo tråden om upopulære meninger, da..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stemmer.  Man har også ting som trøstespising. Gir mening at de som har dårlig økonomi oftere er triste enn andre. Mange har jo dårlig økonomi pga trygd. 

Sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener det er helt ok å bruke ord som fornærmer homofile mot homofile hvis de ikke oppfører seg bra, altså metoo greier og sånt.

Anonymkode: 8dd38...cd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare to kjønn (og de som blir født tvekjønnet/som intetkjønn, men det hører da også til sjeldenhetene).

Folk må skjerpe seg.

Anonymkode: e58df...e47

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg mener at alle som like rap-"musikk" er dumme i hodet. De som lager den også forsåvidt. Tåler ikke å høre på det idiotiske "språket", tonefallet og generelt hele pakken.

Anonymkode: 07710...7a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mener at vi som jobberi privat sektor bør få to stemmer, de i offentlig sektor en stemme og de på trygd kun en halv stemme ved stortingsvalg.  Vi i privat sektor finansierer de to andre gruppene og burde derfor ha mer uttelling ved valg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det er helt greit å ikke være politisk korrekt hele tida , f.eks sammen med partner så kaller jeg en spade for en spade og sier både neger og dverg uten at det er negativt ment. For meg er det bare en benevnelse på linje med kvinne, mann eller nordmann. 

Anonymkode: 38f1a...0ee

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg syns det er helt greit å ikke være politisk korrekt hele tida , f.eks sammen med partner så kaller jeg en spade for en spade og sier både neger og dverg uten at det er negativt ment. For meg er det bare en benevnelse på linje med kvinne, mann eller nordmann. 

Anonymkode: 38f1a...0ee

Det gjør vi også.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør vi også.

Anonymkode: 4f900...209

Hvem er vi?

Anonymkode: e6706...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt sett tror jeg at jeg har meninger om ting som gjør at jeg kan få stort sett alle til å bli sure,.om ikke om en ting, så om en annen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Topsi said:

Totalt sett tror jeg at jeg har meninger om ting som gjør at jeg kan få stort sett alle til å bli sure,.om ikke om en ting, så om en annen. 

Imponerende!😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Imponerende!😃

Ja, jeg er nesten litt stolt av det😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...