Hannah80 Skrevet 28. februar 2023 #3581 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg synes at John Wayne Gacy nesten var hakket verre enn Jeffrey Dahmer. Anonymkode: b4d1f...f21 Men det var han jo. Han drepte jo dobbelt så mange som Dahmer. Og i tillegg var mange av ofrene hans smågutter. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3582 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg synes at John Wayne Gacy nesten var hakket verre enn Jeffrey Dahmer. Anonymkode: b4d1f...f21 Brutale seriemordere er og blir ille uansett, blir feil å sammenligne hvem som er verst. Et monster er et monster. Anonymkode: 60710...441 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3583 Del Skrevet 28. februar 2023 Hannah80 skrev (1 time siden): Men det var han jo. Han drepte jo dobbelt så mange som Dahmer. Og i tillegg var mange av ofrene hans smågutter. Ja. Jeg forsvarer ikke Dahmer, men han skjønte ihvertfall etterpå at det han hadde gjort var galt. Gacy var arrogant og hadde ikke respekt for noen. Anonymkode: b4d1f...f21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3584 Del Skrevet 28. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Brutale seriemordere er og blir ille uansett, blir feil å sammenligne hvem som er verst. Et monster er et monster. Anonymkode: 60710...441 Ja,et monster er et monster. Men noen ganger er det lettere å forstå hvordan noen blir som de blir enn andre. Det er lettere å sympatisere med Aileen Wuornos enn både Dahmer og Gacy f.eks. Anonymkode: b4d1f...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3585 Del Skrevet 28. februar 2023 Vixella skrev (2 timer siden): Jeg synes ikke at slankeoperasjoner skal finansieres av staten på noen som helst måte. Det må betales av egen lomme. Enig. Forøvrig mener jeg det samme om behnadling av spisevegring Anonymkode: 3d9e7...7df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3586 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 9.08): Brekker meg av rødhårede mennesker med rødbrune fregner Anonymkode: 9a337...f58 Dette vil jeg gjerne at du forteller mer om. Anonymkode: c44c5...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3587 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 10.14): -Greta Thunberg er en drittunge. - Vegetarianer/Veganer er irriterende mennesker. - Det må bør være lov å henrette massmordere (som Breivik) og massepedofiler. Syns det er umoralsk å bruk felles ressurser til å holde dem levende. - Folk klarer ikke å oppdra barn til å bli ressurssterke for samfunnet, kun barn som syter og klager som fortsetter til de blir voksne. - Voksne folk er klarer ikke å være voksne lenger ala Navere som syter fordi de ikke har råd til dra på restauranter. - Utdanningsystemet er blitt nedgradert til å utdanne veldig mange udugelig og uintelligente folk. - Alle som er over 30 år som ikke har sparepenger og må leve av foreldre sine er tapere. - ONS gjør både menn og kvinner billig. - Folk som har angst og depresjoner bør ikke gi andre råd om hvordan de skal leve lykkelig. Det bør sluttes å skrive så mye artikler om det i media. Vi er nok belyst om det nå. Det gir bare en smitteeffekt som det gjør med artikler som omhandler selvmord. - Det må være lettere å gi politikerne sparken og bot som i privateid selskap. Anonymkode: bc3ab...c35 Hun har jo blitt en yrkesdemonstrant. Anonymkode: 4f900...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3588 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har jo blitt en yrkesdemonstrant. Anonymkode: 4f900...209 Greta? Anonymkode: 7d6b8...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3589 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg er for dødsstraff Anonymkode: ffad2...e32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 1. mars 2023 #3590 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 9.27): Å jobbe med barn er et av de hverste yrkene du kan ha, ikke pga barna men pga alt for mange damer, det er så mye visking, baktaling, inntriger, sjalusi, konflikter og utestengelser pluss pluss pluss. Anonymkode: cf514...0f4 De baksnakker nok skriveferdighetene dine. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3591 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er for dødsstraff Anonymkode: ffad2...e32 Samme Anonymkode: 7d6b8...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3592 Del Skrevet 1. mars 2023 At mennesker i bunn og grunn er egoistiske og selvsentrerte. De bare later som om de bryr seg om andre. Eksempel: Denne tråden. Anonymkode: ffad2...e32 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3593 Del Skrevet 1. mars 2023 Vet ikke om den er upopulær, men jeg misliker både Giske og Tajik og håper ingen av dem kommer tilbake til rikspolitikken med det første. Irriterer meg over at disse fra dag 1 har prøvd å lure seg tilbake i rikspolitikken. De har ikke vært villig til å ta 1 dag pause fra maktkampen de driver med. Likevel så later de som de har sonet livstidsstraff fra politikken. Anonymkode: 1b20c...027 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3594 Del Skrevet 1. mars 2023 At politikere i Norge tjener for lite. Ingen av de beste i sine fagfelt er interessert i å tjene 1-2M i politikken når de kan tjene 5-100 ganger så mye som dette ved å jobbe i privat sektor eller drive for seg selv. Anonymkode: 51166...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3595 Del Skrevet 1. mars 2023 De fleste har alt for dårlig hygiene. Mange som kun dusjer og vasker håret 1-2 ganger i uka🤢. Og når de dusjer bruker de kun såpe på strategiske plasser. Mange tror visst at vi er laget av sukker og at såpe er livsfarlig. Anonymkode: 7956a...320 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 1. mars 2023 #3596 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At politikere i Norge tjener for lite. Ingen av de beste i sine fagfelt er interessert i å tjene 1-2M i politikken når de kan tjene 5-100 ganger så mye som dette ved å jobbe i privat sektor eller drive for seg selv. Anonymkode: 51166...578 Med den drittjobben mange politikere gjør burde de gå ned minimum 10% hvert år inntil de har indushriarbeiderkønn hele gjengen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3597 Del Skrevet 1. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: At politikere i Norge tjener for lite. Ingen av de beste i sine fagfelt er interessert i å tjene 1-2M i politikken når de kan tjene 5-100 ganger så mye som dette ved å jobbe i privat sektor eller drive for seg selv. Anonymkode: 51166...578 De beste i sitt fagfelt vil vel sjeldent drive med politikk uansett? Er man Norges beste kirurg så ønsker man vel å drive med kirugi? Og det er vel bedre for samfunnet at vedkommende fortsetter som kirurg enn at han blir politiker? Anonymkode: 1b20c...027 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 1. mars 2023 #3598 Del Skrevet 1. mars 2023 Min nyeste upopulære mening: Sofie Steen Isachsen er et veldig dårlig forbilde for unge med farlig påvirkning av sårbare unge mennesker. Hun kansellerer seg selv med sine opptreden og media bør slutte å vie henne oppmerksomhet. NRK ledelsen må ta hatten sin og gå. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3599 Del Skrevet 1. mars 2023 Drizzt skrev (5 minutter siden): Min nyeste upopulære mening: Sofie Steen Isachsen er et veldig dårlig forbilde for unge med farlig påvirkning av sårbare unge mennesker. Hun kansellerer seg selv med sine opptreden og media bør slutte å vie henne oppmerksomhet. NRK ledelsen må ta hatten sin og gå. Elise du mener? Anonymkode: 7d6b8...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #3600 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De fleste har alt for dårlig hygiene. Mange som kun dusjer og vasker håret 1-2 ganger i uka🤢. Og når de dusjer bruker de kun såpe på strategiske plasser. Mange tror visst at vi er laget av sukker og at såpe er livsfarlig. Anonymkode: 7956a...320 Er nok det. Er min mening Anonymkode: 7d6b8...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå