Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Gjest Bulsara

Jeg synes ikke noe om at Rosa Kompetanse og lignende kommer inn i barnehage/barneskole og forvirre barn med prat om kjønnsinkongruens. Jeg mener at vi heller skal stole på at voksne kan hjelpe de barna som de ser skiller seg ut og har problematikk med å være født i feil kropp. Ikke forvirre og gjøre andre barn usikre. Synes dette temaet begynner alt for tidlig nå.

Dette leserbrevet summer veldig godt opp hva jeg mener

Brev fra en opprørt far (foreldrenettverket.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Therese Johaug er verdens mest irriterende menneske.

Anonymkode: b1fa3...c46

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få barn alene er utrolig egoistisk og burde bli forbudt. Finnes ingen gode argument for det!

Anonymkode: 298b2...894

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Å få barn alene er utrolig egoistisk og burde bli forbudt. Finnes ingen gode argument for det!

Jo vet om mange fantastiske aleneforeldre! ❤️

Anonymkode: 7d6b8...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jo vet om mange fantastiske aleneforeldre! ❤️

Burde fremdeles bli forbudt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Burde fremdeles bli forbudt. 

Dårlige foreldre burde bli forbudt

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/31/2023 at 12:56 AM, AnonymBruker said:

Det burde vært totalforbud mot abort, med mindre det var fare for mors liv eller voldtekt.

Anonymkode: 12e1a...a78

Hvorfor er det plutselig greit om det er et resultat av voldtekt men ellers ikke?

Anonymkode: 2dc16...3e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 7.24):

Når jeg ser mødre som gir spedbarn flaske så tenker jeg at mor oftest (minus fysisk/psykisk sykdom) har gitt opp for tidlig og at barnet mister noe verdifullt. Det ser så trist ut. 

Anonymkode: 22104...604

Hos meg kom det aldri melk ut,pumpa times vis på sykehuset,var der i 14 dager pga tidlig fødsel.Kom kansje et par dl på di dagene.Så alt er ikke et valg.

Anonymkode: 319d5...602

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke alltid man velger bli alene,faren her gleda seg vilt til bli pappa. Når ungen var født stakk han av🙈Så hvordan kan det bli forbudt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er ikke alltid man velger bli alene,faren her gleda seg vilt til bli pappa. Når ungen var født stakk han av🙈Så hvordan kan det bli forbudt?

Sæddonasjon f.eks burde bli forbudt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i teorien lett å slanke seg, det som gjør det vanskelig i praksis er mangel på viljestyrke og gjennomføringsevne. Egentlig ikke en mening, men en litt upopulær faktaopplysning

Anonymkode: c47df...e8d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sæddonasjon f.eks burde bli forbudt.

Hva har det med saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er i teorien lett å slanke seg, det som gjør det vanskelig i praksis er mangel på viljestyrke og gjennomføringsevne. Egentlig ikke en mening, men en litt upopulær faktaopplysning

Anonymkode: c47df...e8d

Det er 100% sant. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som snakker så varmt om alt ungene deres lærer av å spille på iPad er egentlig bare ute etter å holde ungene opptatt så de slipper å forholde seg til dem. 

Anonymkode: f3e20...216

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 sider på denne tråden!

Dette viser i hvilken grad av politisk korrekt samfunn vi lever i og hvor usunt det er.

Alle sprekker snart av akkumulert meninger og irritasjoner de ikke kan utrykke  pga. de negative konsekvenser de kan få. 

Jeg i hvertfall syns at slike kontroversielle diskusjoner hadde gjort kaffepausene på jobben mye mer levende og interessant. Er så lei av å diskutere været og om kaffemaskinen i hytt og pine at det frister mer å spise alene. 

Snakker ikke med folk lenger da alle har blitt så politisk korrekte, humorløse, krenkefulle, og sytete. 

Endret av Btw
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå så syns jeg ikke synd på de i jordskjelvet i Tyrkia. Min første tanke var KARMA fordi "han" ikke slipper inn Sverige i Nato. Og ellers så tenker jeg alltid at vi har en overbefolket verden og de som står for overbefolkningen "kan" miste noen. 

Anonymkode: 8d71e...1b2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Akkurat nå så syns jeg ikke synd på de i jordskjelvet i Tyrkia. Min første tanke var KARMA fordi "han" ikke slipper inn Sverige i Nato. Og ellers så tenker jeg alltid at vi har en overbefolket verden og de som står for overbefolkningen "kan" miste noen. 

Anonymkode: 8d71e...1b2

Hvorfor skal Sverige få slippe inn i NATO etter en krig er brutt ut? Det blir som å kjøpe boligforsikring først når nabohuset brenner. Jeg tenker Sverige kan få fem års karenstid jeg, tatt deres historiske deltagelse i europeisk krig i betraktning.

Anonymkode: 28314...145

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner er mindre intelligente og har lavere utviklet moral enn menn.

Anonymkode: 73582...822

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...